2012年9月6日 星期四

[東周刊][娛樂追擊]通宵微信箍樊少皇 JJ:我哋一定要結婚!




主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>通宵微信箍樊少皇 JJ:我哋一定要結婚!

早前賈曉晨(JJ)被踢爆戀上樊少皇,連帶樊「收埋」十多年的「家室」阿霞陳少霞、兩名仔女,以及他的杭州女友也被公開,令JJ蒙上了小三、小四之名。

經過連日來樊少皇開腔解釋,兼公開對JJ發表愛的宣言後,日前JJ接受本刊獨家訪問時,終於露出甜蜜笑容,但當談到二人因工作要分隔兩地,一雙眼睛又即時閃著思念的淚光。「我哋只能靠微信去維繫感情,有時甚至會傾通宵!見唔到面真係好辛苦!」有信心開花結果的JJ,表明拍拖一定會結婚生仔。

面對種種流言蜚語,兩眼含淚的JJ曾想過放棄剛萌芽的戀情,但最終克服困難,選擇與樊少皇走下去。

樊少皇接受專訪時,向JJ承諾兩人一定有將來,果然心有靈犀。

想過放棄

因為男友樊少皇的「底細」,賈曉晨被指為小三、小四,本來兩個人初萌芽的愛情,經過一輪負面報道的洗禮,竟變成了不倫之戀,JJ坦言,當日看到報道,即「巴巴」聲喊了出來!「最hurt嗰句,係話我破壞人哋家庭!完全過咗我嘅底線!我喊曬咁打畀佢(樊),問佢到底咩嘢事,我好想搞清楚。」

還記得那篇報道出街當日,她曾在娛樂新聞台的訪問中如是說:「件事曝光後我接受唔到。」她解釋,只因當時個人的思緒太混亂:「嗰幾日我好唔想見人,講每句嘢都想喊,啲人問親我,我都不知所措,我又唔可以代佢答,好似被人逼我埋牆角咁,真係有諗過放棄呢段感情!」隨著樊少皇即日發出聲明維護JJ,又公開向她發表愛的宣言後,她的心情才慢慢平靜下來。

JJ與樊少皇因為一次登台而成為交心好友,繼而發展成戀人,緣份認真奇妙!

和盤托出

JJ和樊少皇首次邂逅是在今年三月洪天明的婚宴上。「我咁啱之前一晚睇咗佢嘅《龍門飛甲》,我同佢講好好睇,但佢面都紅埋好怕醜,搞到我好唔好意思,惟有行開囉。」兩星期後,二人又跟羅家英和洪天明到湖南剪綵,才多了偈傾。

那次活動二人相識後,JJ便多了留意他的微博,當看見他發了一則蠻傷感的文章,便私信鼓勵他,「由嗰陣開始,我哋就成日用私信同微信傾偈。傾咗幾個月,大家了解差不多,打算開始拍拖,但佢幾套劇一齊拍緊冇時間,只係得我可以請到假,咁我就去內地探佢。」

JJ記得第一次去探望樊少皇時,甫見面,他便主動向她和盤托出。「佢同我講:『我真係要將我所有嘅嘢(與阿霞育有一仔一女,及跟杭州姑娘拍過四年拖)話畀你知,我哋先可以開始!』我當時心諗:唔嚟都嚟咗,你依家咁講想點呢?跟住嗰幾日我哋都冇乜嘢講。」但聽到他這些底細,沒有感到驚訝嗎?「佢講嘅時候語氣好平淡,我初初以為佢講笑,我唔識反應。講真,係有啲掙紮,唔知點面對,但之後我又諗:成件事係佢哋(樊與阿霞)嘅事,我同佢拍拖,唔代表要理埋佢嘅過去,而且我真係鍾意咗佢,佢又真係鍾意我喎!」

與樊少皇分隔兩地,JJ只好以文字及微信一解相思之苦,二人更曾試過通宵微信,相當sweet!



.[東周刊][娛樂追擊]通宵微信箍樊少皇 JJ:我哋一定要結婚!
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/jj_6.html