2011年10月13日 星期四

[壹週刊.直接睇]爆樂易玲愛將大鑊 周永恒秋後算帳被炒




自取滅亡

曾經被控藏毒,判處感化令的周永恒,一度前路茫茫,○五年信耶穌後洗心革面,第二年以幕後人身份入職無綫的子公司「TVB Music」做音樂製作,並不時參與佈道會講見證,生活重回正軌。數月前,周永恒忽然被無綫以態度不合作為理由解僱,據了解,背後真正「死因」,與去年中他爆樂易玲愛將、「TVB Music」的音樂總監鄧智偉大鑊,指對方數目不清有關,敢於「舉報」的周永恒,被秋後算賬。

包庇下屬

與林峯分屬好友的鄧智偉,即使被周永恒「舉報」劣行,但因有高層包庇,繼續受器重,為無綫的劇集作曲及任監製外,樂易玲更將他轉到自己管轄的藝員部,攬到實。反之,睇唔過眼要出聲的周永恒,則硬食「炒魷」!「鄧智偉係阿Roy(周永恒)上司,但份人好忌才,見下面啲人嘅作品反應好,一係㩒,一係就改幾粒音,然後就加埋自己個名,當係兩個人作。無綫作曲費三千蚊首歌,佢話咁易分人一半,連CASH版權稅都分一份。阿Roy同其他音樂人好似譚天樂、葉肇中,成日俾佢咁樣『食歌』,不過大家都知佢係樂小姐心腹,所以大多數人都忍,只係阿Roy夠膽出聲。點知就咁俾人整走,都幾唔抵。」知情者說。

有利益衝突

記者向周永恒求證他被炒一事,他一臉無奈,但對因為挺身投訴鄧智偉,搞到工都無埋卻不感後悔。「佢『食歌』係有咁嘅事,而且經常發生,好唔尊重其他人。佢係音樂總監,有權揀用邊間錄音室,奇在外面有租金同價,但錄音設備更好嘅錄音室佢唔揀,偏偏揀設施麻麻嘅Six Studio嚟用,後來先知間studio係鄧智偉嘅,雖然佢搵老友袁卓華出面,但行內人都知佢有份,咁即係左手俾右手,啲數點開,唔使講啦,我亦唔方便講。「我有勸過鄧智偉唔好咁做,但佢唔聽,我咪同佢上司樂易玲講囉,當時鄧智偉亦在場。點知樂小姐聽完講咗句:『咁樣有問題咩?』我反問番佢:『咁樣都無問題咩?』佢無出聲,之後我就俾人雪藏,間Six Studio亦即刻冚旗。」



曾在TVB Music工作過的歌手陳詩慧,據知亦知道周永恒因爆鄧智偉大鑊而被炒的內幕。記者求證她,但她不欲多言:「確係有咁嘅事,我都好同情阿Roy,但我同TVB仲有約,所以唔方便透露!」

隱瞞發警告信

說到被秋後算賬,周永恒開始激動。「今年三月我返公司攞糧單報稅,當時佢哋俾咗兩份嘢我,一份係去年底鄧智偉指我態度唔合作嘅評核報告,但我無睇過亦無我簽名就上報去人事部,另一封係今年一月向我發出嘅warning letter,但我從來無收過亦無人通知過我。人事部只係話鄧智偉同佢哋講一直搵唔到我,真係好笑,嗰段時間我上過《心有靈犀》同《Big Boys Club》做節目,我老婆(前名趙頌茹)都上過《魔法擂台》,點解人哋搵到我哋佢搵唔到,根本有心整我!之後我有call鄧智偉,但佢唔敢覆我,到五月TVB就話炒我!」

被無綫炒魷半年,周永恒說唔想再有下一個受害者,所以選擇公開真相。

記者致電鄧智偉,但截稿前未有回覆。

林峯老友

炮製「炒魷」餐回贈周永恒的鄧智偉,00年與王勝燊、袁卓華以組合Primary Shapes加入樂壇,其後加入TVB,成為正視音樂的音樂總監,作品逾300首,當中大部分都是與其他音樂人合作,例如觀眾耳熟能詳的《獎門人》主題曲,便是周永恒、陳詩慧與他合力創作。近年唔少TVB劇集主題曲,例如關菊英《講不出聲》、徐子珊《Hit Me》、林峯《Let's Get Wet》等均出自他手筆。  因為與樂易玲的關係,鄧智偉與林峯亦相當老友,由推出專輯,以至演唱會上的鋼琴伴奏,皆由鄧一手包辦。 ####



本週日(二日),周永恒返教會時被追問無綫炒魷一事,他直認是因挺身指證樂易玲愛將而遭受迫害。



林峯唱片大賣,在慶功宴上樂易玲攬住幫他做唱片監製的愛將鄧智偉(左)影大合照。



在無綫月薪數千的周永恒,近年主要靠在佈道會獻唱及講見證的酬勞收入,養妻活兒。



周永恒爆完大鑊,今年一月TVB Music便以工作表現不理想,給他警告信,但離奇的是此信一直只放在TVB Music內部,沒有通知當事人,擺明有人玩嘢。



(《蘋果日報》圖片)






1127期