2011年10月13日 星期四

[壹週刊.直接睇]北京老細掟錢力追 周秀娜來者不拒




有對手
與周秀娜(Chrissie)拍拖五年的髮型師陳偉成(Avis),繼早前做柴可夫司機接載傅穎斷正後,又有傳他搞大前度個肚,一鑊比一鑊甘,迫得不時要周圍飛的娜姐下令男友夜蒲要申請行街紙。感情暗湧不斷,但事業方面,周秀娜穩步發展,最近為內地品牌La Miu設計內衣褲兼做代言人,有指品牌老闆借合作為名,掟錢自製機會,追求娜姐。
首選喱士

周秀娜上月中到日本為自己設計的內衣品牌影相,短短幾日,袋走百萬酬勞。「我第一次幫佢哋(品牌)行騷,北京老闆已經好鍾意,所以之後就搵我合作,幫佢哋設計內衣款。我早排都飛北京好多次,同佢哋開會諗構思,諗咗二十款唔同嘅pattern,我本身好鍾意著喱士內衣褲,其次就係波點同豹紋,揀咗呢三款做主打。我覺得內衣褲最重要係舒服,同埋突出到女仔嘅身材,所以出嚟嘅內衣褲款,都好周秀娜,希望啲姊妹鍾意啦。」周秀娜說。
老闆嗒糖

據了解,今年七月,品牌老闆睇過娜姐在北京為品牌行騷後,即提出合作建議,主動開一條以周秀娜設計的全新內衣褲系列,之後更不時以開會為名,爭取跟娜姐在北京見面。醉翁之意不在酒,娜姐抱開放態度。「其實呢間公司唔只一個老闆,仲有日本人同美國人,我哋都有見過面,只係同北京老闆容易溝通啲啫,我覺得出嚟做嘢,識多啲朋友冇壞。我去北京拍戲,或者去開會,老闆都會帶我周圍去食好嘢,我本身好鍾意食,難得有人唔怕肥肯陪我食,我真係唔介意,呢啲朋友絕對交得過。」
派定心丸

有人追,周秀娜唔落閘,但向男友派定心丸,公開話揀男友等如揀鞋,首要條件要舒服,她更專登為男友設計一款充滿女人味的喱士內衣。「Avis同我一樣,都鍾意喱士,平時如果我著啲有喱士嘅衫,佢都會讚我好睇。今次難得有咁嘅機會,我咪特別為佢設計一款囉!不過,其實我著咩,佢都一樣咁鍾意。」
撈多瓣

人靠衣裝,但時裝觸覺唔係人人有,圈中潮人一旦成為潮流i-con,無論開鋪賣衫或創立自家品牌,隨時賺到笑。
徐濠縈

得老公陳奕迅泵水100萬,09年3月與拍檔Dorothy合作於銅鑼灣白沙道開設樓上時裝店Liger Store。榮升老闆娘後,Eason嫂不時到歐洲、日本入貨,順道取經,又定時在blog上每日一貼,hard sell自家品牌「Oh My God」,連囡囡康堤都要做生招牌。Liger開業近兩年,去年在尖沙咀新港中心開新店,捧場客有甘比、何超儀、容祖兒等。
少爺占

瓣數多多的商台DJ少爺占,今年4月投資近七位數字,於銅鑼灣開時裝店Meeh。品牌店每季款式限量30款,打頭炮的有與EASTPAK玩crossover推出Returnity背囊。少爺占不時抽空巡鋪,落手落腳執貨,開店不足五個月歸本,已計劃擴充開新鋪。
陳冠希

04年,陳冠希(Edison)開設潮流時裝店Juice,翌年他推出個人品牌Clot。一向小動作多多的Edison不時高舉C字手勢為品牌宣傳,唔少著名品牌包括Nike、Levi’s、Disney等,都主動邀請Edision合作,玩crossover設計。06年於上海開設Juice分店,去年又成功進駐台灣及北京,生意越做越大。 ####


呢件豹紋係咪好正!(設計對白)


紅黑喱士設計內衣不單上身有睇頭,底褲仔尤其性感,不過要好似娜姐身形咁弗先唔「唧肉」。


娜姐設計的底褲仔原來以see-throug嚟做賣點,前後都有睇頭。


宣傳相由日本攝影師操刀,在拍攝現場,娜姐跟日本髮型師齊齊睇相,但就唔見北京老闆在場。


揀取影宣傳相的多套內衣中,多以喱士、波點為主。


因為要影內衣,平日有大胃王之稱的娜姐唔敢食太多,晚餐只係一碗拉麵。


女人要shopping總抽到時間,雖然影相影唔停,不過娜姐依然爭取到時間行鋪買帽。


專登為男友設計的喱士內衣,娜姐著得性感又有型。


出現強勁對手,睇怕男友Avis都要醒定啲,唔好再有緋聞傳出。


七月首次為La Miu行騷,雖然短裙仔冇乜睇頭,但娜姐在台上十分風騷,難怪連老闆都嗒糖。




1127期