2011年10月13日 星期四

[壹週刊.直接睇]陳慧琳父親新牌仔




名氣生活

從事珠寶生意的樂壇天後陳慧琳父親陳崇偉亦是識歎之人,男士們最喜歡的車、酒、手錶,他對酒最感興趣,一直飲開紅、白酒的他,最近開始學飲威士忌,「我都係啱啱學咗年幾咋。」



自言是「新牌仔」的他推介威士忌的好處,「佢唔同紅酒,紅酒一開就要飲曬,但係威士忌可以擺幾個月都得,分開幾次飲都得,每支酒味道距離都好大、有好明顯嘅分別,你會覺得好interesting。」而且他覺得威士忌易打理,可以放在任何地方,相對存放紅酒的方法卻麻煩得多,「紅酒一定要保持十二至十四度左右,又要濕濕哋,哎呀,唔好搞啦。」雖然只是新手,但陳崇偉與朋友已收藏了三十多支威士忌,如此熱衷,買酒應該冇乜睇價,他說最貴一支是六萬多元,「我哋買得好穩陣,太貴去到十幾廿萬當然唔會買,同埋都係自己去source返嚟,上網睇、又會叫朋友喺外地拎返嚟,感覺好似尋寶,呢個就係最好玩嘅地方。」問到飲酒心得?他笑笑口話:「冇㗎,最緊要係relax同enjoy。」

專家教路

第一:放鬆。緊張的話,便品嘗不到真正的味道。第二:首啖淺嘗,因威士忌的味道非常強烈,舌頭會被「嚇親」,待舌頭適應了,再呷第二啖便會品嘗到真正的味道。第三:忌加水或冰。如吃東西一樣,調味料會掩蓋了原味。第四:切忌搖酒。威士忌跟紅酒、白酒不同,搖酒時會使它的味道都揮發出來,會混亂了酒味。

唔揸跑車

至於揸車他亦同樣追求舒適享受,「喺香港揸開篷車,夏天咁熱根本頂唔順。」他坦言曾經愛揸跑車追求速度感,「我都揸過一、兩年快車,嗰陣揸Porsche,要特登去大埔嗰條路先可以享受到速度,所以玩玩吓都冇玩,賣咗架車算啦。」陳崇偉說現在揸番「正常車」,即係穩陣舒服的平治房車,「男人會鍾意速度感,但到我呢個年紀,比較鍾意揸安全、穩陣啲嘅車。」 ####



陳崇偉說在家少有飲酒,「成日飲唔得㗎,多數同朋友喺出面飲。」



試酒時,他細心研究紙上的威士忌資料,因五杯酒均來自不同產地。





問他試車的感覺,他說:「好好,但係香港啲路都開唔得快,我頭先都快唔到。」


1127期