2013年1月4日 星期五

黃浩恃向氏契仔欺凌 向華強太太陳嵐開腔:佢周身屎!

向華強(排行第十)妻子陳嵐


黃浩恃向氏契仔欺淩 向華強太太陳嵐開腔:佢周身屎!

東周刊 第488期

由「迷幻飯局」節外生枝變成「掌摑事件」,風波愈鬧愈大,關鍵人物黃浩雖然表面上早已就事件封嘴,但「掌摑事件」另一主角曾志偉,最終於十二月十九日被警方拘捕,本月中須返警署報到;而曾發表「妄想被迫害症」言論的梁烈唯,亦因未有就黃浩發出的律師信要求公開道歉,於十二月廿七日收到法庭傳票。

黃浩始終不肯罷休,有報道指,皆因他獲圈中一神秘富豪願擲八位數字力撐打官司,同時更有指黃於此事上經常對外聲稱有契爺向華民(向氏十三兄弟中排行第十二),甚至向氏整個家族撐腰!

連向家成員亦被捲入有關事件報道中,本刊日前遂跟向華民哥哥向華強(排行第十)妻子陳嵐求證。在圈中向來出名仗義執言的向太,既大罵黃浩令娛樂圈雞犬不寧,更表明會力撐被牽涉入「飯局」及「掌摑」事件中的各藝人。

對於黃浩恃「向」淩弱,向太即怒轟黃:「佢好缺德又周身屎!我忠告佢一句:放人一條生路,等於放自己一條生路呀!」

向太不認識黃浩(左),但表示他確是向華民(中)的契仔,「華民講過,如果佢再做咁多衰嘢,就唔會認佢o架啦!」

向太不認識黃浩(左),但表示他確是向華民(中)的契仔,「華民講過,如果佢再做咁多衰嘢,就唔會認佢o架啦!」

契爺發火

向家成員因黃浩被捲入「飯局」及「掌摑」風波,本刊日前得悉向太陳嵐於中環Mark Kim髮型屋整理頭髮,遂到訪向她求證。透過助手表明來意後,不平則鳴的向太最終首肯接受本刊獨家專訪。

問到向太可會認識黃浩本人,她不屑地表示:「我唔識佢!呢啲人我點會識啫?不過佢呢輪搞咗咁多周身屎出嚟,我先知佢係乜嘢人囉!眼凸凸o架嘛?係咪?」

對於外界有指,黃浩於此事上不時聲稱有契爺向華民,甚至整個向氏家族撐腰,她氣上心頭:「好多人都問過我,我都有求證過,華民老婆同我講,黃浩係華民嘅契仔,不過華民都講到明,話佢已經short上腦,如果佢再做咁多衰嘢,都唔會認佢o架啦!

向華強(排行第十)妻子陳嵐

向太也有很女性的一面,訪問當天,便在她的iPhone5找出這張相給我們刊登。「幅相係年半前喺個婚宴度畀人影,我好鍾意,影得好靚!」

「華民本身個人咁低調,我唔明白佢(黃浩)嘅用意囉!如果有人諗住契爺係邊個邊個,就唔敢對你點,咁對向家有個唔好嘅影響囉!

「有次食飯,連大伯爺(向氏兄弟的長兄)都問我:『嘩!黃浩係乜嘢人嚟o架?係咪冒充(契仔)o架?咁討厭嘅?』係,我哋向家係大家庭,但都只係普通老百姓,何德何能去照佢呢?一個人安份守己,根本就唔需要人照住!唔好話係我哋向家啦!所以呢,任何市民如果遇到有人話有向氏嘅人照住自己而為非作歹,請立即報警啦!我哋向家係冇資格照住任何人o架!」

行為缺德

談及黃浩十一月底忽然聲稱遭勒索,又指擁有藝人於其開設的一品花雕雞的開飯短片,引發起一一年十月徐濠縈等廿三人的生日飯局,被指為「迷幻飯局」,俠義心腸的向太,即皺起眉頭。

「呢件事我好嬲o架!我替我哋娛樂圈呢班手足冤枉呀!喂!如果人哋真係吸毒,你有帶,咪攞出嚟囉!就算真係有片,你咪警告香港市民囉!餐廳房間,點會有camera啫?想做乜嘢啫?咁係咪連廁所都有呀?

「搞咁多事出嚟恰人哋,佢哋好多只係小朋友嚟咋嘛!如果生安白造,話人吸毒,又話Eason老婆同人打茄輪,咁好恐怖呀!會破壞人哋家庭,騷擾到人哋小朋友(康堤)o架!好彩Eason信佢老婆啫,但小朋友嘅學校,可能會覺得個小朋友有個吸毒媽咪,又同人打茄輪,會唔會叫個小朋友唔好再喺度讀呢?佢自己都有仔女o架!有冇諗過後果呢?如果佢咁樣做真係好缺德!」



.黃浩恃向氏契仔欺凌 向華強太太陳嵐開腔:佢周身屎!
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_3522.html
.黃浩恃向氏契仔欺凌 向華強太太陳嵐開腔:佢周身屎!
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_3522.html