2013年1月4日 星期五

[忽然1周]影婚照 頻放蚊 劉以達做踩屎新郎

狂放蚊 <br><br>只 瞓了兩粒鐘的達哥睡眼惺忪,佢解釋話:「噚晚開 party,搞到兩、三點先 瞓。呢排冇拍戲唔慣咁早起身,我平時 瞓到中午 㗎。」


娛聞樂

影婚照 頻放蚊 劉以達做踩屎新郎

2013年01月04日

劉以達同老婆冼美珍結婚 15周年,加上 2月 27日係達哥五十大壽,雙喜臨門,兩公婆實行搞大佢,將在中環藝穗會開 P慶祝,更廣邀黃耀明、黃秋生等圈中好友出席。

為慶祝「水晶婚」,兩公婆更決定重披婚紗、禮服再影一輯婚照。一向騎呢搞笑的達哥,上周三( 26日)晨咁早,天未光 5點幾已化妝 set頭,加上一日內換足十套靚衫兼去勻港、九、新界,難怪中午去到西貢蛇頭村影相時,達哥已被睡魔急 call,一邊影相一邊放蚊。而半夢半醒的達哥不忘搞笑本色,即席表現一幕驅牛記,可惜誤踩牛屎,認真失威!

達哥達嫂於上周三 boxing day再影婚照,當日亦是兩人求婚紀念日。達嫂為影婚照,早在 9個月前開始減肥。「卒之減 咗 50磅,由 155磅減到 105磅,餐餐少鹽、少糖、少油。食完飯要企 1個鐘,餐後 1杯熱咖啡,凍飲謝絕,最好空肚食個火龍果,有助排宿便。」達嫂說。

放大圖片

14年前

達哥婚後一年至影結婚相,輯相仲係達哥上遊戲節目贏番嚟嘅攝影套餐。達哥話:「我冇呃老婆,係我哋一廂情願啫!呀,唔係,係兩情相悅至啱!」

放大圖片

達嫂體重高峰期有 155磅重,雙下巴兼凸肚,勁圓潤。

狂隊可樂提神

達嫂滔滔不絕講減肥經,相反達哥卻飲健怡可樂一罐接一罐,話可以提神喎!記者提醒佢飲可樂會大肚腩,他笑笑口話:「飲紅色可樂會肥死,醫生話一罐等於食三碗飯,飲呢隻(健怡可樂)唔怕 嘅。」

下午兩點,攝製隊轉到大草地拍照,達哥一雙眼皮耷曬落 嚟,行每步路都搖搖晃晃,搞到他誤中地雷,一腳踩正大堆牛屎。記者笑他踩屎,他滿不在乎地說:「有咩?冇!(仲話冇!)曬乾 咗 嘅牛屎踩到唔怕 嘅,唔會黐住,拍兩拍就甩。」

放大圖片

在草地上 嘅達嫂,背脊有廿多粒蚊赧,達哥看見老婆的玉背花曬,幫佢拍背止痕。達嫂見老公咁緊張,搞笑話:「都米已成炊啦!」

放大圖片

中地雷

轉景時,釣緊魚嘅達哥,行步路都搖搖晃晃,結果踩到一腳牛屎。

放大圖片

牛都驚

達哥本想同呢堆牛牛影相,點知佢嘅熱情嚇到班牛牛都要四散。

放大圖片

Show巨腩

由於型仔衣著實在太貼身,達哥唔使埋位時,都會鬆開件衫,俾佢個 37吋巨腩出 嚟 唞 唞氣。

放大圖片

猛扯煙

唔夠瞓嘅達哥不停釣魚兼放蚊,埋位時就要靠扯煙同飲可樂提神啦,達哥:「我今日破戒飲咗一罐紅色可樂。」

玩結婚變 嚟真

放大圖片

兩人將在 2月 27日開 P慶祝,印定請帖邀請黃耀明、許志安、梁漢文、 Twins等好友出席。另有 200張門券公開發售,每張 230元。

兩人結婚快將 15年,達嫂話:「其實阿達係 97年 12月 26日向我求婚,記得 嗰日我 哋去大澳同銀礦灣玩,我開玩笑話:『不如我 哋玩結婚啦。』點知佢好認真答:『唔好玩喇,真係結婚啦!』佢咁認真我先識驚。跟住佢第一次見我媽咪,就話要同我結婚,我媽咪都 O曬嘴。」

雖然結婚以來,兩人一直冇擺酒,連蜜月都冇去過。不過達嫂唔介意:「我當年陪佢出埠工作,就當 honey moon㗎 嘞!」達哥接住話:「爆樣 嘢你聽,每次出糧我都俾曬佢,我有幾多銀紙我自己都唔知!」達嫂亦插嘴:「我負責會計,佢唔會去排隊交租、交雜費,報稅都係我幫佢搞……」

呢 pair老夫老妻不時鬥嘴,但又會甜蜜拖手仔,達哥更肉麻大嗌達嫂做「老婆仔」, 15年如一日,寃氣到暈!

冷面笑匠

劉以達除了是音樂達人,更加是影壇的冷面笑匠,尤其擅長飾演騎呢角色,早年更是周星馳電影的常客。例如他在《大內密探零零發》飾演的密探,扮女人睇醫生猛叫:「大夫,我係咪有咗啫!」;另外他在《食神》更飾演小器少林主持夢遺大師,令人笑破肚皮。

放大圖片

《大內密探零零發》

放大圖片

《食神》



.[忽然1周]影婚照 頻放蚊 劉以達做踩屎新郎
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1_437.html
.[忽然1周]影婚照 頻放蚊 劉以達做踩屎新郎
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1_437.html