2013年1月4日 星期五

[忽然1周]借戀足減壓 爆森美抑鬱困擾三年

12月 30日 合家歡補鑊 <br><br>晚上 9時許,一家人食完飯離開,才拍到森美難得的一家四口合家歡。


大封面

借戀足減壓 爆森美抑鬱困擾三年

2013年01月04日

在電視愈撈愈掂的森美,由節目主持晉身劇集第二男主角,在新劇《法網狙擊》中又「全裸」又胸擊陳敏之,演出甚為搶鏡。人前人後霸氣十足、有「大哥」之稱的森美,近日被爆「戀足癖」,專影女藝人美腿上網。難怪被問完回應當日,平日罕有與一家人外出的森美,突然與老婆仔女高調一家親晚飯補鑊。

森美的「戀足癖」,原來與困擾了他 3年的抑鬱症息息相關。據精神科醫生表示,抑鬱症病人可透過「戀足癖」減壓,發洩抑悶。記者向森美求證,他死口唔認「戀足癖」,但卻承認自己有家族性情緒病,並患上專注力失調症,更表示︰「我睇醫生食緊藥。」

平日在幕前及咪前大癲大肺的森美,經常寸爆小儀及聽眾,不過原來他人前人後兩個樣。患有家族性情緒病的森美,因為同時患有專注力失調症,影響他記對白及度橋能力,令他經常無故發脾氣。

有目擊者於兩年前,見到森美戴住 cap帽, 孭住背囊到中環太子大廈的精神科醫生吳偉文醫務所求診。吳偉文醫生是商台 DJ填詞人黃偉文的同性密友,圈中甚多人幫襯,陳潔靈也是他的客仔。

12月 30日下午 3時,森美被記者質詢是否患「戀足癖」後,同日傍晚時分他揸車到新蒲崗接仔女全家到又一城食飯,但泊完車森美一支箭行先,冇理囝囝。

森美老婆殿後照顧仔女,兩公婆十分合拍。等位期間,老婆帶仔女去書店睇書,讓森美有寧靜一刻。

躁狂鬧人掃 枱

據商台同事爆料︰「森美個病唔少 DJ都知,有時佢會無端端發脾氣,鬧人唔在講,試過發忟憎,將 枱上面 嘅 嘢掃曬落地。個個見佢咁躁,都怕同佢合作,淨係得小儀忍到佢。見過佢 喺幕後兜口兜面鬧小儀冇腦。其他人為免遭殃,都對佢敬而遠之,仲稱佢做『大哥』,𠱁佢開心。」

周二( 1日)晚,本「叱吒」慶功宴上,就森美患情緒病一事向他求證。他直認患上抑鬱症已 3年,現在仍去睇心理醫生及服藥。碰巧路過的朱薰亦笑住爆了句「佢係變態 㗎!」

忽:最近被爆有「戀足癖」,係咪有呢鋪癮?

森:梗係冇啦!我千幾張相裏面咁 啱有六、七張影到女仔隻腳。我都會話俾佢 哋聽、俾佢 哋睇,例如敏之咁,我冇偷偷地影。

忽:你兩年前係咪幫襯過 Wyman(黃偉文)個同性密友吳偉文,去睇精神科醫生?

森:冇、冇、冇,我係有情緒病,抑鬱症囉!我有睇醫生,係顏醫生。我有專注力失調症,好難集中精神,同埋幾年前有抑鬱。我仲有食藥,等於糖尿病咁,有 啲藥會 keep住食。醫生話係遺傳,食 咗幾年藥,開始慢慢好番。

忽:你情緒起伏好大,聽聞試過 喺商台掃跌 枱面 啲 嘢?

森:冇、冇、冇,冇試過。兩、三年前抑鬱時成日都唔開心、匿埋,好少見人呀!我諗你頭先所講 嘅係「躁狂」,躁狂我就冇,我係抑鬱。

忽:據聞同事稱呼你做「大哥」,希望你發脾氣時條氣順番?

森:黐線,你有冇聽過咁無稽 嘅 嘢。你問嚇成龍同洪金寶係咪因為發脾氣發得多,所以大家叫佢哋大哥?

忽:你咪前咪後都成日鬧小儀?

森:我 喺咪前就鬧小儀,咪後就佢鬧我,角色扮演 啫,等於小儀同金剛做節目,小儀成日都窒金剛。

忽:幾耐去醫生度覆診一次?

森:我冇覆診,醫生定期開藥俾我,穩定啲自己食藥就可以。

忽:有周刊指你冷落老婆,老婆詐曬型?

森:冇呀!邊有冷落老婆呀!我好多家庭生活。佢詐型係因為每次我有新聞出,佢都會俾人影。

放大圖片

森美在新劇《法網狙擊》中任第二男主角,與陳敏之飾演歡喜寃家,更有一幕揸胸戲。

放大圖片

情緒大起大落的森美,早前接受《 Face》周刊訪問時,談到愧對父母,突然感觸落淚。

放大圖片

在 1月 1日「叱吒」頒獎禮慶功宴上,森美直認自己有抑鬱同專注力失調症,「我又唔係偶像派。」

放大圖片

少爺占︰我 哋好少溝通

「我見到佢(森美)勁講 嘢同勁開心!(佢冇乜朋友?)唔係喎,佢朋友咪係我囉,個個都叫佢大哥。(點解叫大哥?)我諗佢入行耐 啲啩。(佢成日同你溝通?) um……溝通呀?佢返早我返晏晝,我 哋好少溝通囉!」

放大圖片

朱薰︰成日 喺節目鬧人

「點解話森美變態,因為阮小儀話佢變態。我問小儀,佢話真 㗎,佢真係變態。(佢有冇躁狂?)冇喎,可能係節目需要。(佢係咪成日都鬧人?)佢成日都係(鬧人) 㗎啦!成日都 喺節目度鬧人,大哥 嚟 㗎嘛!」

放大圖片

森美同小儀呢 pair歡喜寃家合作多年,不過當晚 喺「叱吒」慶功宴上,兩人竟分 枱坐,招呼都冇打。

被投訴停職

雖然森美指抑鬱症係遺傳,但患病 3年的他, 09年曾試過在電台節目《早霸王》,因為宣傳舞台劇重複讀《加樽抽》時,意外讀成粗口「家噸×」,事件搞到他與拍檔小儀齊齊出來道歉。而一向口沫橫飛的他, 06年亦曾因在電台節目《架勢堂》舉行「我最想非禮的女藝人」而被人投訴,搞到停職兩個月。

工作壓力大,誘發他患上抑鬱症,而森美亦自己知自己事,為免自己的情緒影響子女,他會與子女保持適當的距離。而他的太太亦好識做,不但體諒老公少陪自己,還全職做湊仔婆,令森美無後顧之憂。

「森美同老婆 Veronica係 DJ訓練班識,佢老婆知佢有情緒病,好遷就佢。森美都算黐家,但返到屋企唔多講 嘢 㗎,成日匿 喺房諗 嘢。佢老婆就係知道老公做 嘢壓力大,好識做,搞掂曬仔女所有 嘅 嘢,唔會煩到佢,又會叫啲仔女 喺屋企靜 啲,唔會嘈住森美。始終佢一個人擔起成頭家,每個月支出成十幾萬。」

而森美提起老婆都無言感激︰「我同太太識 咗 15年。佢好獨立,又忍受我嘅所有缺點,我好多謝佢為我放棄工作,專心湊小朋友。」問到係咪因為病而少陪子女,森美否認,只謂︰「我一星期五日都匿 喺屋企,我成個假期,聖誕同新年都喺屋企,我好多家庭生活。」

放大圖片

森美做完節目約中午一時許放工。當日他沒揸車,一條冷搭小巴返家。

放大圖片

12月 27日

仔女睇醫生森美冇影

森美返回廣播道寓所,沿途不停睇電話,頭耷耷。

放大圖片

森美返家未幾,其妻駕車帶仔女到九龍城睇醫生,並先著菲傭帶仔女入醫務所,泊好車撳錢後便折回接仔女,自稱「熱愛家庭生活」的森美全程冇影!

麥玲玲爆森美易忟憎

而與他交情不淺的麥玲玲,讚他是圈中乖仔之餘,透露他工作時很易忟憎︰「我一早知佢有專注力失調症,見過佢拍拍下 嘢,叫老婆攞藥俾佢。佢靜落 嚟諗太多 嘢。佢份人唔多 嘢講,又成日擔心自己前途,好焦慮主持 嘅生涯可以捱幾耐。見佢做 嘢好易忟,見到 啲人 hea會忟,反應慢都會忟。佢都話過我講 嘢快,有時聽到佢咿咿哦哦。其實森美係個多愁善感 嘅人。佢鍾意寫新詩。」

要克服專注力失調症,相信森美要比常人用多幾倍的努力,難怪佢穀到病!

放大圖片

麥玲玲因同森美合作森美小儀歌劇團《加樽抽》而熟悉。玲玲師傅力讚佢係好老公,「見到個手袋靚,佢會話買俾老婆,我覺得佢係為將來而焦慮。」

放大圖片

由高峰期 180磅減至 150磅後,森美不時騷肌,在首個處男劇更「全裸」演出,將爆肌相上網,自誇「高登男神」,證明佢對自己身形好滿意。

放大圖片

鬧喊𡃁仔

放大圖片

森美於《打出十人巷》節目中,曾鬧喊參選者豆豆,並話「我唔想再喺《十人巷》見到你」。

網上曬腿相爆「戀足癖」

森美在自己的 Instagram中,拍下不少女明星長腿的 close up相,其中不乏拍戲的拍檔如陳煒及陳敏之,連小儀都不能幸免。

放大圖片

苟芸慧

放大圖片

陳敏之

陳煒:

影腳可能係佢提神方法

「每次開工見森美都好眼 瞓,影腳可能係佢提神方法。其實佢開工時都無乜異樣,不過未埋位時比較靜。佢會重複背對白,不停講令自己記得。(有無覺森美難集中難專注?)唔覺,反而我覺得佢特別集中。」

陳敏之:

佢開工第一日講我知

「森美開工第一日就同我講佢個病,放飯時佢自己匿係架車內,我叫佢出來同工作人員一齊食飯,傾傾嚇佢都講自己有抑鬱症同專注力失調。我即同佢講,拍劇有正能量,一定無事,我仲寸佢邊有人抑鬱仲咁多 嘢講!」

阮小儀︰

咁佢真係鬧我 嘅

「我一路都知,醫生 check到佢係專注力失調,好彩佢靠自己 嘅勤力同努力逼自己。(佢成日喺節目鬧你?)冇……咁佢真係鬧我 嘅,但節目後我惡過佢。知道佢有睇醫生,係人都有脾氣 嘅,有時我火爆過佢。」

抑鬱會變戀足躁狂

放大圖片

黃秋生接受黎芷珊訪問時,承認自己專注力有問題,每次開會後半小時便會在房內行來行去,不能坐定定開會,訪問時仲不停飲水,也是不能集中精神的原因。

根據精神科醫生顏思遠指出,「專注力失調症」多數的病人都是小朋友,其實即是過度活躍症,而小朋友患病時處理得唔好,病情會延續至成年。而抑鬱亦會引發躁狂症,兩者同時係情緒病。

顏醫生說:「情緒病有好多種,患者會同時有幾種,即係好似有糖尿就易有血壓高一樣。如果病人本身 嘅性格急,就會更易發脾氣,或者受壓力無處理,都會變成躁狂症。(會唔會掃 枱?)嚴重 嘅會有暴力傾向。其實從行為及情緒兩方面會反映出來,如大叫、鬧人、打人等行為。(抑鬱病人會否演變為躁狂症?)無直接關係,不過會失眠,造成惡性循環,人亦會鬱躁,繼而有上癮 嘅行為。(戀足癖算唔算?)其中一種,病人咁做係想令自己舒服 啲,減輕自己壓力。」

年賺 250萬

39歲的森美(梁志健), 94年參加商台舉辦的 DJ選舉比賽而入行,去年勁賺 250多萬,今年他更計劃開棟篤笑。雖然搵得多,不過, 08年他以千萬購入廣播道嘉皇臺,加上要養兩部車( 70萬平治房車及約 50萬的古董車),又要養父母同老婆仔女,家人生活開支每月起碼十多萬,生活擔子頗重。



.[忽然1周]借戀足減壓 爆森美抑鬱困擾三年
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1.html
.[忽然1周]借戀足減壓 爆森美抑鬱困擾三年
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1.html