2013年1月4日 星期五

[忽然1周]我哋係要年少無知!

大家繼續努力! Happy new year!(設計對白) <br><br>林保怡攞獎時話:「我係一個電視藝員攞呢個獎!」呢句除咗說明音樂無疆界,同時都講出香港歌手近年好似有啲停滯不前囉。


媽咪姐

我哋係要年少無知!

2013年01月04日

啱啱過咗嘅元旦,媽咪姐好鬼忙,下晝同全港 13萬人齊齊上街,夜晚就去咗會展睇「叱吒」。係呀!我哋啲師奶仔都可以關心政治,但亦唔會放棄追星聽歌嘅樂趣喎!

之不過,睇咗成晚「叱吒」,喺嗰十首得獎歌入面,媽咪姐真係識得嗰一、兩首咋,陰功!鬼咩,諗真啲,政府遲遲唔肯發新牌, TVB一台獨大話曬事,四大唱片公司旗下歌手無得上電視宣傳。如果閣下只係睇 TVB嘅話,應該以為香港樂壇得番「巨聲幫」或者流住三色血嘅林峯同鄭欣宜㖭。所以話呢,就算匿喺屋企睇電視都避唔開政治,避唔開呢個視民意如無物、奉承中央同權貴嘅大話政府!

嗱,唔係媽咪姐自己講㗎,繼《天與地》成為 TVB頒獎禮嘅「最佳劇集」後,其主題曲亦橫掃各大音樂頒獎禮。喺「叱吒」頒獎禮上,當司儀宣布喺現場觀眾投票下,〈年少無知〉以大比數贏出成為「我最喜愛歌曲」,全場起立鼓掌。嗰種歡呼聲同眾志成城嘅感覺,幾咁振奮人心呀!呢啲,咪民意囉。媽咪姐同大家一路唱「不惜犧牲一切去上訴,權貴的想法太俗套」嗰陣,真係點滴在心頭!係呀,有人可能會話我哋 10度上街係傻嘅,不如瞓嚇晏覺好過。喂,歌都有得唱「如果命運能選擇」啦,個個都想有得揀㗎。不過呢個世界邊有不勞而獲!加油呀, this city is dying,但仲有我哋!

放大圖片

睇嚇幾多人同媽咪姐一樣,冒住寒風、舉曬牌遊行!我哋無錢收,水都要自己帶㗎。為乜? To a better world!

放大圖片

萬眾一心

坦白講,可以坐嘅時候,媽咪姐絕對唔會企。不過當知道〈年少無知〉高票攞獎,真係忍唔住要起身歡呼囉。句句都係心聲呀!

放大圖片

你睇小儀喺慶功宴上,好似樹熊咁攬實陳豪,就知《天與地》三子真係台上台下,人見人愛。

薛凱琪前後夾攻

緋聞男女方大同、薛凱琪( Fiona)分別攞「男女歌手銀獎」。咦,方生對眼望啲乜?嘩!原來 Fiona搏盡,著咗件內藏泳衣嘅晚裝裙上台,仲前後一樣通透,睇曬!

王菀之嚇鬼

要突圍,未必靠衣裝!好似王菀之咁,搞個「倩女勾魂」妝一樣贏曬。 Well,好彩依家唔係 7月!

Eason玩殘自己

Eason以蒙面 look上台,但玩唔夠一陣,就頂唔順要除低!佢話:「嘩!又熱又焗,真係搵自己笨!」

祖師世紀合體

天後容祖兒果然「旺夫」,自己攞「女歌手金獎」外,仲旺埋師兄劉浩龍憑〈爛命鴛鴦〉攞到金曲獎。兩個人仲開心到喺慶功宴上,半推半就嚟個「世紀合照」!但之後又尷尬彈開,好搞笑。



.[忽然1周]我哋係要年少無知!
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1_7615.html
.[忽然1周]我哋係要年少無知!
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1_7615.html