2013年1月4日 星期五

高海寧洗底 搣甩風情

高海寧


高海寧洗底 搣甩風情

高海寧在新劇中洗底,自言等了很久才有一個夢寐以求的好角色,可是戲中卻有受辱被強姦的情節,早前徐子珊的「一秒輪姦」成為熱話,高海寧談到強姦戲笑說:「我諗唔止一秒啩。」

「咪神」高海寧過往拍劇演過的角色多屬風情萬種,今次在《法網狙擊》可謂洗底新嘗試之作,角色度身訂造討好,扮演在深水埗舊區成長,媽媽又在街頭擺檔,憑自己的努力改變命運,努力讀書成為見習檢察官,她說:「好多謝監製文偉鴻塑造咗呢個背景好似我嘅角色,以前多數做壞女人,今次由頭到尾都好正面,呢個角色我等咗好耐,可以話係夢寐以求。」



高海寧自創一套記對白方法,讓拍攝時更易於投入。

高海寧

高海寧指新劇是她洗底之作,角色相當討好。

匿埋屋企喊

劇中高海寧被白健恩強姦,拍攝時難免有身體接觸,更被白健恩暴力對待掌摑,問她有沒有恐懼?她說:「拍掌摑戲時係借位,但都中咗幾巴成塊面紅腫,白健恩都好唔好意思。但都唔會太難受,鏡頭只係交代案情,所以都唔會有負擔同埋陰影。」早前徐子珊的「一秒輪姦」戲變成熱話,高海寧笑說:「未睇我嗰場戲剪成點,我諗唔止一秒啩,其實場戲嘅目的係想鼓勵年輕人,帶啲正面信息,遇到挫折要企番起身,最後我都親手檢控咗個衰人。」高海寧印象最深的反而不是被姦戲,而是一場受辱後匿在屋企喊的「獨腳戲」,她說:「嗰場戲其實好難,多得監製嘅引導,好自然咁完成。」

咀唯唯冇feel

高海寧與梁烈唯在劇中有感情線,梁烈唯由最初不喜歡她到後來暗戀不敢追求,令高海寧想起讀書時的豆芽夢,後來兩人修成正果,兩人也有咀戲,她說:「拍咀戲嗰陣都將唯唯當咗係以前啲男朋友,初時都尷尬,有記者嚟探班要求咀咗好多次,可能咀得太多,到正式拍時反而冇曬feel。」雖然做檢察官的對話相當冗長,但高海寧自有一套方法,她說:「自己記性都ok嘅,同埋會將啲對白變成一個古仔,咁樣會易記同自然啲。」

採訪:影視組

場地:Habitu(銅鑼灣)

服裝:A|X 化妝:Christy Lam

髮型:Match Tong@HAiR



.高海寧洗底 搣甩風情
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_818.html
.高海寧洗底 搣甩風情
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_818.html