2011年10月21日 星期五

[東週刊][留星語]那些年,我是如此走過來 森美



森美說,他將於十二月中舉行的《情聖Love Master》,會以九十年代的愛情態度,把現代愛情大聲說出來、唱出來。 「依家啲情觀,咩嘢『港男』、『港女』、『宅男』、『宅女』,



個樣chok啲都會畀人笑!想唔想一齊,都係用sms溝通,你明我明就得囉,明咪今晚一齊囉!但九十年代好唔同,劉德華個樣唔chok,你點會鍾意佢啫?你睇嗰陣嘅《東京愛的故事》,個個都係大聲嗌『我愛你』!Bon Jovi嗰首〈You give love a bad name〉,嘩!『你為愛蒙上汙名』喎!就算係吳國敬翻唱都好勁啦,『恨極為你放縱不羈』喎!嗰陣嘅情就係咁,就算你明,我都要大聲講出嚟!喺公園度都要噴個大心,寫埋你個名,要全世界人知!為咗愛一個人,可以做乜都得,可以好偉大,呢啲咪 『情聖』囉!」



他之所以選擇九十年代,除了因為很喜歡那時人們對愛情夠歇斯底里、義無反顧外,也因為那是他成長過程中,經歷最多轉變的日子。



時光荏苒,十多廿年後的今天,再回想起那些年,本身是基督徒的森美說,最大得著,是發現神原來一直放了很多愛在自己身邊。「我唔算係好虔誠嘅教徒,但我覺得我嘅信仰,只係講緊一樣嘢,就係愛!」然後,這節聖經金句便一直出現在我腦海中: 「若有人在基督裏,他就是新造的人,舊事已過,都變成新的了!」哥林多後書5:17





閱讀更多 »