2012年8月28日 星期二

[FACE]in Summer 緋聞女.密友.女友 倪晨曦

[FACE]in Summer 緋聞女.密友.女友 倪晨曦
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/08/facein-summer_28.html
.


Girl in Summer

緋聞女.密友.女友 倪晨曦

2012年08月29日

倪晨曦( Elva), 05年多倫多華裔小姐冠軍。

25歲的她, 3年前說著唔鹹唔淡的廣東話回流香港當模特兒,客串過電影《懸紅》及《八星抱喜》等,未有代表作,但名字就與小生花旦扯上,黃宗澤緋聞女、苟芸慧密友、富二代楊政龍女友……

這天,長腿索女 Elva撒嬌申寃,只想:「做自己,我唔想俾人標籤!」


Elva南京出生, 13歲移民多倫多,在當地認識苟芸慧。 05年,她參選華姐奪冠,曾為加國「新時代」電視台作主持,大學畢業後,去年才正式全職當模特兒和藝人。

入行快 3年, Elva說在香港當模特兒比其他地方都要幸福︰「香港嘅模特兒好受尊重,工作人員好照顧我哋,會問我哋凍唔凍?熱唔熱?但大陸就唔會,佢哋只會當模特兒係著衫工具,唔會理我哋感受。喺呢度我識到好多朋友,所以家人唔喺身邊我都唔會悶㗎﹗」

Profile:

年齡︰ 25

身高︰ 170cm

體重︰ 47kg

大眼睛樣子甜美,可塑性高,原來 Elva被唔少人話佢似其他女藝人︰「最多人話我似應采兒,係笑容同側面;如果我梳曬啲頭髮去後面嗰時,又有人話我似台灣 嘅大 S(徐熙媛)。但其實我覺得自己邊個都唔似,亦唔想似任何人,我只想做自己,唔想俾人標籤。」