2012年8月28日 星期二

[FACE]全城恥笑 港姐冧機普選 曾志偉︰我提出過質疑

[FACE]全城恥笑 港姐冧機普選 曾志偉︰我提出過質疑
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/08/face_6769.html
.張名雅雖然新聞多,傳過佢落仔又專溝有錢仔,不過最後都奪得冠軍。雖然有網民話如有投票應該朱千雪贏,不過佢就話:「其實有投票都唔驚,因為我都有我 嘅支持者!」


大笑話

全城恥笑 港姐冧機普選 曾志偉︰我提出過質疑

2012年08月29日

今屆港姐 40周年,無 綫大搞,遠赴倫敦、蘇梅拍外景,決賽更動員全台小生花旦撐場,亦邀請到劉華及劉嘉玲做評判。有巨星、有派頭,仲搞埋高科技,玩全民普選用 app投票選港姐。點知去到緊張時刻才宣布冧機,全港觀眾隨即在社交網站洗版式鬧爆。

據知賽前已有唔少圈中人質疑, 10分鐘全城投票是否可行,可惜無 綫非戲劇總監餘詠珊一意孤行,結果搞出大頭佛。原來出事前司儀阿叻和曾志偉都提出過疑問,志偉更向本刊透露:「我提出過質疑,但佢哋話得㗎,百幾萬人(投票)都冇問題!咁咪……」 TVB貫徹是是但但。


港姐收視平均 27點,比去年高出了 3點,最高更收 32點,不過焦點並唔係邊個做冠軍或有冇造馬,而係無 綫竟然於公布三甲名單時宣布「冧機」、「 server冧咗」。說好的全民投票冇兌現,觀眾即傳來一陣噓聲,賽後網民更於 facebook、高登洗版,狂插無綫冇公信力,講過唔算數等等。

放大圖片

朱千雪有少少 baby fat,決賽前日日跑步,由 120磅減到比賽當晚 108磅,身材 fit咗,而且當晚表現突出,但最後輸畀 TVB「 server」。

放大圖片

出事後,當晚餘詠珊頭耷耷,由鄭善強(左)及曾醒明(右)陪同下一齊見記者交代。

餘詠珊低估

今年港姐最特別之處係玩全民投票,觀眾可於公布最後三強之後的 10分鐘內,透過 app或 tvb.com投票選出自己心水的冠亞季軍,但最後伺服器因不勝負荷而癱瘓。

知情者說:「 Sandy(餘詠珊)諗住平時《東張西望》都有投票玩,好多節目都試過冇問題。以為無 綫 I.T.好勁,咪試嚇 10分鐘內投票囉。」而事前的確有唔少測試,但只在無 綫內部,無搵過專業公司試過 10分鐘內有大批市民點擊,去到比賽當晚才知出事。

放大圖片

投唔到票

宣布最後三強後,在場所有小生,花旦即攞部手機投票,不過冇人投到喎,楊思琦同呂慧儀仲周圍問人點解投唔到。

放大圖片

宣布投唔到票前,嘉玲已經停止 㩒佢放喺枱面部手機,放棄投票。

放大圖片

助導通水

廣告時段助導同導演即刻交張貓紙畀志偉,叫佢解釋 down server情況。

放大圖片

主持補鑊

廣告之後鏡頭影住志偉揸住張貓紙口噏噏:「由於投票太踴躍……」呢個時候叻哥即插嘴:『冧機』, server冧咗……惟有用大會評判指定基準,冇辦法我 哋都諗唔到。」現場即傳來一陣噓聲。

志偉阿叻睇死

事後無 綫非戲劇總監餘詠珊成為箭靶,更在總經理鄭善強,及外事部總監曾醒明陪同下見記者。她說:「係低估 咗投票人數,會繼續向全民投票呢個方向諗,希望第時有機會做到每一 part都有投票!」

而司儀阿叻表示:「我都有問過得唔得 㗎?馬會入閘前 10分鐘都未必買到啦!(網民話無 綫欺騙觀眾喎!) TVB唔係網絡供應商,佢控制唔到 啫!」

曾志偉就話:「我提出過質疑,但佢哋話得㗎!百幾萬人同時入都冇問題! 10分鐘內收集所有資料,計埋答案,咁快都得?咁咪……唉……大家都唔想嘅!」睇嚟心水最清嗰個係阿叻同志偉,唔怪得老闆陳國強同佢兩個咁 friend啦。

補鑊 Vs鬧爆

TVB於當晚已發聲明解釋投唔到票係因為系統故障。

張名雅雖然新聞多,傳過佢落仔又專溝有錢仔,不過最後都奪得冠軍。雖然有網民話如有投票應該朱千雪贏,不過佢就話:「其實有投票都唔驚,因為我都有我 嘅支持者!」

話有黑客喎

週一( 27日)無綫業務總經理鄭善強同微軟公司代表一齊出席記者會解釋冧機,鄭善強話:「有黑客入侵,佢哋入侵嘅量多過 700萬人,我哋會喺 24小時內請間獨立公司調查。」同前一晚嘅聲明有出入。

博士話唔易搞

放大圖片

梁秉雄博士

香港專業教育學院(屯門)資訊及通訊科技系系主任

呢個系統唔係咩新事,銀行、馬會都有類似差唔多啦,不過要做到穩定就要投放唔少資源,第一估計流量要準確, server要抵受到幾百萬甚至千萬用戶同時登入,仲未計有黑客入侵,第二網絡供應商配合,無 綫要同所有供應商配合,配合程度又有幾多呢?其實唔容易。

TVB冧 server,網民即時好大反應,喺各留言板鬧爆無綫,更對無綫話會送嘅 48萬名車下落最感興趣,外事部副總監曾醒明表示:「會喺兩個禮拜內透過關於港姐嘅遊戲節目送出。」

黃婉曼藐

放大圖片

《蘋果日報》圖片

我哋 now《撳錢》都諗過透過 app或者上網玩,但最後都冇試過,不過遲 啲免費牌照開,聽講都會有呢種即時投票節目推出,公司絕對應付到,因為我地背後有個好勁 嘅網絡供應商 support!

張名雅雖然新聞多,傳過佢落仔又專溝有錢仔,不過最後都奪得冠軍。雖然有網民話如有投票應該朱千雪贏,不過佢就話:「其實有投票都唔驚,因為我都有我 嘅支持者!」

袁彌明寸嘥氣

我冇睇呀!但落區聽到啲街坊講囉!大家唔使咁認真喎!就算 server唔冧,有得投票,你哋都唔會影響到賽果㗎!一早內定曬㗎啦!嘥氣!

放大圖片

袁彌明早前喺 YouTube拍片寸無綫港姐一人一票呃人。

(立法會選舉新界東候選人名單包括梁國雄、葉偉明、劉慧卿、梁安琪、龐愛蘭、葛珮帆、陳志全、邱榮光、陳克勤、張超雄、蔡耀昌、範國威、田北俊、黃成智、湯家驊、何民傑、龐一鳴、方國珊、陳國強)

張名雅唔益陳潔玲

今次張名雅獲冠軍及國際親善小姐成為雙料港姐,打低其餘 9位佳麗,原來背後有猛人撐腰。據知張名雅的舅公張堅庭, 30年前,張堅庭執導由鍾鎮濤(當時為樂易玲男友)和葉童主演的《表錯七日情》,與在德寶影業做製片的樂易玲相熟,雖然樂小姐一直對外聲稱投選臨場黑馬變大熱的朱千雪一票,據知背後原來暗中投老友張堅庭外甥孫張名雅一票。

有高層背後發功,張名雅自己一樣識出招。一向跟張名雅同屬大熱門的陳潔玲經常糖黐豆,表面老友,實質背後一直出陰招,好似早前港姐飛去泰國蘇梅島拍外景期間,張名雅因贏咗「學習泰國傳統禮儀獎」,可以邀請最 friend的佳麗一齊住總統套房一晚之餘,還可以一齊獲一分鐘拉票時間,當個個以為張名雅會拉埋好姊妹「妍希」陳潔玲一齊歎世界兼拉票,點知她竟然揀了同佢唔多熟的張鈞美,擺明唔想益熱門好姊妹。

比賽後,唔少網民都戥大熱、現只得季軍的朱千雪唔抵,仲撐她話如果電腦無出現問題一定贏硬,不過最後都係由張名雅勝出,事後出爐冠軍張名雅得戚話:「做港姐一定要有信心,我相信就算係一人一票我都贏。」

放大圖片

上月尾,張名雅去泰國蘇梅島拍外景期間,贏咗「學習泰國傳統禮儀獎」,可帶多一個姊妹住一晚總統套房兼獲一分鐘拉票,但張名雅竟冇預好姊妹陳潔玲份。

朱千雪大方

雖然勁多網友認為如一人一票,朱千雪肯定冠軍,但賽後家住小西灣藍灣半島嘅朱千雪,返到屋企大堂時就同記者講:「其實張名雅都實至名歸,表現都好好,我都相信評判眼光,既然電腦都救唔番,我唔諗咁多嘢啦!」表現咁大方,風度已經贏咗張名雅囉!

張名雅雖然新聞多,傳過佢落仔又專溝有錢仔,不過最後都奪得冠軍。雖然有網民話如有投票應該朱千雪贏,不過佢就話:「其實有投票都唔驚,因為我都有我 嘅支持者!」
放大圖片

《蘋果日報》圖片

30年前,樂小姐同張堅庭(右一)曾一齊共事德寶影業,非常老友。 5年前張堅庭執導嘅電影《合約情人》搞首映,樂小姐仲帶埋愛將徐子珊去撐場。張名雅係張堅庭外甥孫,樂小姐點會唔畀面?湯洛雯後台就差得遠啦。

咪精姣精鬥 V煞

港姐選舉當晚, 08年得「旅遊大使獎」的高海寧,亦有到場捧班師妹場,當晚高 Ling著住老友鄭兆良所設計的前 V大露背晚裝,單係喺錄影廠外面行過,已引到成班記者 𥄫到實,連經過的蔡一智都忍唔住讚佢正;而最新 TVB「姣精」苟芸慧亦以低 V晚裝狂曬事業線。

放大圖片

苟芸慧當晚著住大紅開胸晚裝做觀眾, 34C上圍輕輕一穀即露 3吋深坑。

放大圖片

但 34E高 Ling當晚出招前後露,即贏曬!

超欣狂隊零食

放大圖片

比賽期間,猷君同女友 Francesca拖住手睇騷,細妹超欣惟有自隊百力滋解悶。

當晚何家四房細女超欣與及哥哥猷君帶埋西班牙籍女友 Francesca齊到場觀戰,仲拎埋一大袋零食入場。當晚猷君同女友喺場內兜咗四個圈都搵唔到位,結果黑面問工作人員:「究竟有冇位㗎?」入座後,細妹超欣即嚟料,狂食零食,之後更索性將背心膠袋成個放上大髀慢慢揀,連電視畫面都清楚見到。

崔建邦唔爭氣

放大圖片

拍住曾寶儀多謝跳舞老師 Sunny Wong時,邦邦竟叫錯對方名叫 Sunny Chan,認真大意。

今屆港姐,由翻生崔建邦拍住曾志偉同陳百祥做司儀,曾退居幕後做 P.A.,成年有多嘅邦邦,唔只發福唔少,仲經常蝦碌。多謝城城排舞老師 Sunny Wong時亦噏錯變咗 Sunny Chan,生疏曬。