2012年8月28日 星期二

[FACE]因為愛情 連詩雅

[FACE]因為愛情 連詩雅
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/08/face_4810.html
.


面對面

因為愛情 連詩雅

2012年08月29日

俗語有雲,一世流流長,難免遇上個人渣。

連詩雅比較唔好彩,才 24歲,就遇上過兩個。

16歲的初戀,大她 12歲的永安太子爺郭永淳背妻偷食,不知情下做小三。

第二個男朋友,夜場 DJ曲赤,夾啱出碟前後流出陳年親密照,認唔認賣女求榮都好,沒有連詩雅哪有人知道曲赤是誰,無可否認抽水成功。

然後是父母離異,搬家轉學,喜愛夜蒲,抽煙喝酒,通通發生在 16歲那一年。

小小年紀,連詩雅就說,她不相信愛情了:「事業上嘅信心我慢慢建立緊,但係對愛情嘅信心就愈變愈少,兩個人,呢一秒相愛,下一秒形同陌路,對住另一個……我覺得好得人驚。」

凡事都可以兩面睇,連詩雅的玉女形象雖然保不住,但是寫下自己心聲的電影主題曲〈 I'm Still Loving You〉 YouTube點擊將近 600萬,新歌〈到此為止〉和〈好好過〉都是全港各個單曲銷售榜的冠軍。

人變得有歷練,歌聲也變得更動容,不論好的壞的,一切都因為愛情。


過去的我

15歲開始做兼職模特兒、 21歲簽約唱片公司, 2010年, 22歲的連詩雅以光鮮亮麗的美少女形象推出處女碟《 Moment》正式出道。睇得又唱得,人氣急升的同時,愛玩愛蒲的過去亦漸漸浮面。從飲酒食煙夜蒲照、到早過楊愛瑾搭上人夫郭永淳,然後是今年 5月,與前男友吻照離奇流出,連詩雅因此召開記者會,哭著承認, 16歲時,玩過亦「搞過」。

事發當天,我喺屋企收到消息。媽咪見到我咁嘅樣,乜都冇講亦冇問,淨係畀咗個 hug我。

個囡發生呢啲嘢,應該冇人傷心痛心得過媽咪,但係我媽咪就係啲咁 strong嘅女人,比我 strong十倍,幾日喺屋企陪住我,兩母女飲茶睇戲、搵番啲我細細個嘅嘢出嚟講,傾句偈、叫我食嘢,把聲嘅音調都比平時高幾度,懶輕鬆懶冇嘢咁,無非想我好過啲。

有時,就係要唔好嘅事發生,你先至會知,身邊有幾多人對我不離不棄,有邊個會陪我一齊作戰……嗰啲唔好嘅人,我唔想再評論,但係嗰啲過去,我承認係我自己。

我想講,冇過去,就唔會有 𠵱家嘅我。以前,一班人黑麻麻飲酒講笑,好似淨係需要享樂,乜都唔使講,我鍾意蒲係覺得可以減壓;玩過,我先至知,蒲好浪費時間,原來快感同滿足感,喺我上台唱歌、得到掌聲一樣可以搵到。人,淨係會活一次。

一段人生,有波折先至完美。一世人一帆風順,行出嚟講故事:「係呀,我好 lucky!完!」咁樣有咩意思?

其實我要多謝遇上過所有唔好嘅人同事,冇唔好,又點會顯得「好」珍貴?

放大圖片

歌曲網上點擊首首過百萬,連詩雅親自填詞的《喜愛夜蒲》主題曲〈 I’m Still Loving You〉點擊更高達 570萬。

放大圖片

今年 5月,與前男友親熱照突然外洩,連詩雅在唱片公司開記招,聲淚俱下。

放大圖片

下月 30日,連詩雅與同唱片公司組合 Dear Jane將在九龍灣展貿中心舉行入行以來首個賣票演唱會。《蘋果日報》圖片

早熟女孩

連詩雅說,自己從小就生得高䠷,外形長得比同齡女孩成熟,所以 16歲就能神不知鬼不覺溜進夜店。口口聲聲喜愛夜蒲去減壓, 16歲人仔,壓力從何而來?父親做生意、母親在加拿大領事館有個高薪厚職翻譯工作,從小家住九龍塘讀慣名牌國際學校(英皇佐治五世學校,簡稱 KGV)的掌上明珠,壓力從何而來?

屋企咁多年來,雖然未至於家嘈屋閉,但係問心並唔係熱鬧和睦,媽咪話,好多嘢佢講唔到畀我聽,要等我大個自己去經歷,做自己嘅決定,佢又話,兩個人唔夾,因為一啲原因夾硬一齊,結果係兩個人一齊辛苦…… 16歲嗰年,佢哋決定離婚,我從來冇怪過爹哋媽咪,佢哋已經為咗我維繫咗好多年,我都成 16歲人,無謂咁自私,單單為咗俾人睇到我有一個好似好完美嘅三口之家。

我由細到大住九龍,讀 KGV, 16歲嗰年,我同媽咪大屋搬細屋,第一次搬去香港島,轉校入咗西島中學(國際學校)。一時之間,我要適應同媽咪兩個人生活,適應從來冇住過嘅居住環境,同一個朋友都冇、完全唔知點融入小圈子嘅新學校……我媽咪係女強人,我覺得自己好似佢,同佢一樣盡快適應新環境,迫自己長大。

我 17、 8歲已經經濟獨立,已經調轉頭係我請媽咪食飯、買嘢送畀媽咪,入行以後我出盡力好急躁咁去證明自己、增值自己,都係為咗媽咪。媽咪年紀好大至生我,我今年 24歲,佢已經 60幾,我細個已經浪費咗好多時間,我未試過好似 𠵱家咁想做好、更知自己要啲咩,都係為咗媽咪。

放大圖片

蒲過玩過經驗豐富,連詩雅特別受導演錢國偉重用,接連主演兩集《喜愛夜蒲》,而且集集激情。

放大圖片

連詩雅與唱片公司師兄方大同是舊相識:「我 10歲已經識佢一齊玩,我 哋嘅媽咪係 high tea腳。」《蘋果日報》圖片

長跑人生

樣靚身材正,成個虛有其表嘅模咁款,連詩雅要養起媽咪的一番豪言壯語,絕非得把口。 17歲開始,她已經同時兼緊模特兒、英文補習同加拿大領事館翻譯三項工作,簽約華納唱片頭一年,零收入又被禁止做模特兒工作,她每週六天每天十小時擔任 baby gym導師,捱到 172cm得番 100磅。然後是愛上長跑練氣練韌力,現在的連詩雅,和 16歲喜愛夜蒲的那個集郵少女,早不是一個人。

一入行,個個都話我得個樣,係另一個模。

我新人一個,咩都唔識,身邊個個好心教我、傳授我經驗,我口講「知道、知道!」,明明一知半解好迷惘,但係又好心急穀自己,想證明畀人睇我唔係得個樣、唔係玩玩嚇。

一年前,我為咗練氣去跑步,由本來捱唔住三分鐘,跑到一個鐘,由本來情緒負面又急躁,跑咗一個全新嘅我出嚟。

你知唔知,當你跑咗三公里,以為自己盡咗,其實未盡㗎?

你知唔知,本來你係跑開三公里,當你可以身水身汗跑到五公里,幾有成功感?

跑步之後,我終於明白,第一年點解自己咁想做到都做唔到,機會重要、經驗更加重要,第一次上台冇可能唱到第十次上台嘅感覺,有啲嘢急唔嚟。跑步同做人、做呢行都係一個道理,信心、經驗同韌力都係練同累積出嚟。

放大圖片

15歲開始做 model、 16歲開始蒲,連詩雅承認曾經又煙又酒愛蒲兼爛玩。

放大圖片

16歲時,父母離異,連詩雅從此以後與母親相依為命。

有啲嘢

問心,一開始看到連詩雅入行做歌手,我有份睇死:「咪就係得個靚樣同對腳長囉,鬼識唱歌咩!」

然後,蒲照親熱照一波波曝光,我亦有份藐爆:「喜愛夜蒲,唔慌好人。」

不過,聽過她唱歌、看過她寫詞,再和她做了這次訪問,老實說,這個才 24歲的小女生,除了對長腳同過去,真係有啲嘢。