2011年10月19日 星期三

[FACE.直接睇]阿Sa教炒樓 陳偉霆升呢做業主




買樓初哥

曾特首最後一份施政報告冇料到,80後想買樓,分分鐘2012都冇機會。

普通市民買唔起貴樓,愈撈愈掂的25歲陳偉霆(William)就快人一步,上月已經上到車做業主。雖然屋企有米,不過威廉自己畀首期自己供樓,仲加埋媽咪個名,超級廿四孝。

女友阿Sa出名係娛圈小富婆,炒樓有一手,每次買賣都有斬獲,今次威廉首度投資又做包租公咁大件事,阿Sa唔係唔幫吓眼呀?



新手買樓

.約500萬港島樓

.做包租公

8萬貴表

陳偉霆搵得到,週日出席活動時手戴價值約8萬的Panerai名表,林峯及張智霖等有米一族亦愛戴此品牌。



身為家中孻仔的陳偉霆,07年開始與母親以3萬3租住九龍塘和域臺1,600呎豪宅,上年10月公開同蔡卓妍拍拖後,阿Sa更不時被影到上男友屋企見面短聚。

續住風水屋

眼見事業發展唔錯,加上已經25歲大個仔,威廉上月決定一擲約500萬入市做業主。據知在九龍區長大的威廉,認為港島樓比九龍樓保值,因此首次置業即揀香港島的中價樓入手。雖然新屋接近家住跑馬地的阿Sa,但威廉同媽咪住開有感情,而且現居的單位非常旺威廉,所以物業只作投資,暫時唔會放棄風水屋搬過對面海。

買樓唔玩股

有阿Sa呢盞樓市明燈照實,絕對有賺冇蝕,不過一向對戀情低調的威廉,週日(16日)回應升呢做業主時,竟然搵家姐做擋箭牌,唔認係女友教路。F:陳:陳偉霆F:上個月買樓做咗業主?陳:係呀,因為媽咪驚我亂使錢,所以買層樓等佢安心。我家姐一路有畀啲知識我,今次我親自去睇樓,首期同供樓自己搞掂。F:自住定投資?陳:我住開九龍塘,媽咪覺得舒服,所以試吓做包租公,都唔怕遇到租霸,我對香港區嘅租客好有信心!F: 係咪阿Sa教你炒樓?陳:冇呀!其實我以前讀econ(經濟)嘅!因為嗰時未起步,未儲夠錢買樓,咪買股票囉,家覺得股票唔穩陣,同埋男仔喺呢個年齡都要開始有物業。但係唔好講到我咁勁呀,我唔係嗰啲咁高level㗎!識買磚頭保值,下一個level,買個愛巢都得!

阿Sa有賺冇蝕

出道10年,阿Sa由海怡半島到現時的跑馬地豪宅慧莉苑頂層複式單位,愈搬愈豪。

吸金養家

要努力賺錢養家供樓的陳偉霆,年尾至出年的工作排到密麻麻,又出碟又拍戲,吸金能力咁強,唔怪得一向鍾情歐洲車的威廉想換架Benz作為下月生日禮物啦! ####



威廉同阿Sa今年2月去布吉旅行,亦入住約5千元一晚的Sri Panwa酒店,非常識歎。圖片





風水屋

和域臺樓齡雖有47年,但面積有成1,600呎,又難怪威廉唔願搬嘅!《蘋果日報》圖片



阿Sa一有時間就會上男友的九龍塘豪宅見面,如果威廉搬去港島區間新屋住,阿Sa就唔使咁頻撲啦!



母親聯名

威廉自幼喪父,同媽咪感情好好,更講到明婚後都會同媽咪住,今次買樓又預埋媽咪,認真抵錫!《蘋果日報》圖片



投資有道,阿Sa亦為英皇旗下樓盤「港島•東18」做生招牌。圖片



孖住搵銀Sa霆戀公開後,兩人的粉絲亦好受落,今年更繼續情侶檔拍住上做adidas代言人。



圖片





出騷剛成為銅鑼灣啤酒節大使,年尾又忙住出席聖誕及除夕倒數活動,檔期非常爆。



出騷去完內蒙同日本拍《五行攻略》,12月又會開拍新戲,有機會扮演江湖人物。



廣告手頭上有多個大牌子廣告,如adidas、Rexona等將繼續搵威廉做代言人。



唱片即將要中港兩邊宣傳新碟,威廉下年頭又會再出碟,希望打入內地及台灣市場。


230期《FACE 週刊》