2011年10月19日 星期三

[FACE.直接睇]全城玩LINE大恐慌




一窩蜂

這星期全城最hit話題一定係smart phone個新app《LINE》,無論你係iPhone定係Android機都例牌要裝。

只因《LINE》最特別有個「SHAKE」功能去識新朋友,免費又有新嘢玩,難怪《LINE》好似病毒咁迅速擴散。

可惜《LINE》潮興咗唔夠兩日,忽傳此app會將手機內嘅資料外洩及會收SMS費用,嚇到班潮星要迅速delete,亦有用家小儀狠批《LINE》:「又煩又嘥電」!一日定生死,香港人真係趕時間。



楊千嬅原本亦係《LINE》用家,不過自從在微博傳出《LINE》疑似有問題後,便已立即delete。

小儀:好煩,好嘥電

星期五嗰日因為好多group chat,搞到我電話啲電由90幾%得番嗰20%,加上個list度成日彈啲陌生人出嚟,所以最後都係決定delete。

森美:等吓先啦

呢幾日好多friend叫我download,過一排先決定下唔下載啦!家用緊《WhatsApp》覺得好好。

糖妹:我download唔到

我仲用緊3G咋,唔知係咪唔支援,所以download唔到。

Donald:冇delete到

因為我冇set到「Public」及ID冇用自己名,自己都有班friend用緊,加上啲貼紙咁得意,我會《WhatsApp》同《LINE》一齊用。

莊思敏:擔心就不如唔玩

我試過有陌生人send嘢畀我,如果ok都可以傾幾句,呢度睇唔到電話號碼,我當微博咁玩,如果擔心就不如唔玩。

鍾一憲:有百幾人add我

我16號生日,淩晨已經有百幾人add我同我講生日快樂,因為《LINE》check到位置,嗰日更有人走嚟我生日party同我講生日快樂。

田蕊妮:驚收錢delete咗

講真用得網絡都預咗冇私隱,我e-mail都試過俾人入侵,加上我未用慣呢個apps,所以用番《WhatsApp》熟啲好過。

《LINE》旋風5日

13/10(四)宣傳始動開始喺SMS及網絡上有訊息叫人下載《LINE》。14/10(五)熱潮爆發網絡上瘋傳下載《LINE》及上載個人QR code籲朋友加入名單裏,裝《LINE》潮爆發。15/10(六)傳聞四起出現叫人uninstall的傳聞,內容指經電訊公司及電視新聞證實《LINE》洩密及收費傳聞,同日《WhatsApp》推出限時免費還擊。16/10(日)迅速卸Line傳聞開始在SMS、《WhatsApp》及facebook內瘋傳,裝《LINE》潮變成卸《LINE》潮,app民亦人心惶惶。17/10(一)急發聲明由於謠傳滿天飛,故連《LINE》的日本發行商亦急急發聲明話《LINE》不會濫收費用和私隱有保證,不過聲明講咗,信唔信就由大家決定。

玩LINE有機洩密?

潮app《LINE》hit得快,但瞬間就被人話內藏收費陷阱兼個人資料容易被盜,本刊問過相關專家,發現玩LINE私隱係冇乜保障。

疑團一

發訊息收本地通訊錢?本地通訊app《Talkbox》負責人Jacqueline話SMS收錢唔合理:「以我地嘅做法寫咗free SMS(《LINE》產品簡介都有咁寫)就代表唔會涉及電訊商收費,只靠internet傳輸數據。即時通訊app優勢就係跳過電訊商,濫收SMS咁易查到,咁做唔合理。」而PCCW回應話:「目前無任何證據顯示客戶使用該應用程式作聊天時,會觸發任何短訊或短訊收費,只會產生數據使用量。」

疑團二

個人資料被盜?防毒軟件F-Secure目前仲分析緊LINE程式,但亞洲區Security Advisor Goh Su Gim就話app偷資料理論上可能:「曾經有木馬app可以睇到你SMS記錄同輸入過咩密碼。用Andriod機喺不明來歷嘅地方下載app風險更大,不過蘋果App Store審批一向嚴格,有木馬機會不大。至於點解會add到唔識嘅朋友,估計係靠搜尋電話簿上朋友嘅朋友,如果唔想俾陌生人搵到可以喺設定入面關閉〈Set ID to Public〉功能。」

《LINE》有乜好玩?

《LINE》是一款日本推出嘅免費apps,因為能互發訊息、語音通話、文字表情等功能,所以被稱為是一款集成《WhatsApp》、《Viber》、《Skype》等的軟件,免費又咁多嘢玩,難怪可以一夜大熱! ####



驚到delete咗!真實對白





















14日起,兩日內《LINE》嘅下載量已超過一百萬次,喺App store更衝破長期榜首嘅《WhatsApp》,搞到原本收$0.99美金嘅《WhatsApp》都要限時免費搶用家。



100人群聊 《WhatsApp》內嘅群組聊天最多只支援10人聊天,而《LINE》則提升至上限100人聊天,一人一句都傾到天光。



可愛表情 聊天室裏,內置大量自家的表情圖案,圖像比emoji更生鬼有趣,更加吸引用家選用。



QR code add友 除咗用電話簿內嘅朋友或個人帳號增加朋友外,更可以用QR code搵friends,方法係自己影張相做code,或者用reader對準朋友個二維碼讀出後嚟add,方便好多。



SHAKE新朋友 除咗用左邊嗰三種方法搵舊朋友外,更加入「SHAKE」嘅功能,用家只需搖一搖手機,更可自動搜尋附近同樣有此apps嘅陌生人,跟佢互傳訊息。


230期《FACE 週刊》