2011年10月22日 星期六

[忽然一周.直接睇]Ball場扮嘢達人




名氣街

社交圈靚人特別多,要高招搶鏡,個個花盡心思。一年一度的「莎莎婦女銀袋日」於周日(16日)舉行,城中名人傾巢而出,大玩帽子戲法,位位變身淑女紳士,一味鬥靚鬥搶。出名玩得喪的九巴後人雷禮權與太太利蘊珍,每次出動都整色整水,今次以印第安造型出場,搶曬收視。著名形象設計師黃欐堯Celia說:「戴帽唔係求其放上頭,要襯過先得。咪以為戴帽唔使整頭,一樣要整得乾淨企理先見得人。」一班ball場扮嘢達人請接招。

雷禮權伉儷 紅番上身

利孝和夫人女兒利蘊珍同老公雷禮權(William),扮嘢夠出位於社交圈無人不曉,由衣服到飾物都標奇立異,鬼咁合拍。兩人今次以印第安造型出場,齊戴七彩羽毛上頭,sharp盡全場。William話︰「頂帽喺南美洲土著部落用幾百蚊美金買,唔重㗎,羽毛重咪飛唔起。」攞完「最合襯衣着大獎」,William笑笑口︰「年年都好客氣㗎。其實屋企買定好多帽,不過都唔敢影相放上facebook,因為怕俾人偷曬嚟登。」

Ana. R 風騷淑女

Ana. R以時裝表演監製現身馬場,狀態fit爆,提到舊愛周立璟結婚,她亦不甘示弱,自爆有人追,「佢係奧地利籍,叫Mr. R。佢今晚會煮飯俾我食,我哋仲係朋友關係,有叫佢小心狗仔隊。相處咗兩個星期,佢對我好好,令我心花怒放!」

龐郭秀雲 紫紅芭比

鋼鐵大王新抱郭秀雲,近排忙住搞保護動物活動,甚少以lady look見人的她,一襲紫色短裙露出雙腿示人,「我覺得呢個活動每年都似Halloween,好似今日我就成個barbie咁。我平時冇可能咁樣出街,搵槍指住我都唔會咁着。」今次難得着到行撐場,夠曬俾面。

蔡李惠莉 英倫氣派

玩具大王蔡志明太太蔡李惠莉,每次出動都打扮到行,今次亦唔例外。因蔡生與囝囝加讚出國公幹,她單拖撐場,由頭到腳襯埋全套棗紅色示人,「今日頂帽係搵人訂做 。」

唐尤淑圻 紅衣當旺

唐英年母親唐尤淑圻活躍社交圈,紅噹噹現身馬場,支持愛駒「雙辣」,全程走來走去滿場飛。最後愛駒奪得冠軍,拉完頭馬的唐太,風騷過人,笑住口話︰「我都好幾年冇拉頭馬喇!」未知是否怕老人家講多錯多影響個仔,唐太未講完,身邊人已將她拉走。

郭詩慧 孕味少婦

莎莎太子女郭詩慧(Melody)08年尾下嫁威威洗衣粉太子爺陳振邦。穿上Tsumori Chisato鬆身裙的Melody,甜到漏宣布喜事,「依家BB就嚟4個月,口味亦冇大轉變,魚生、大閘蟹我都照食。早餐就比較豐富,有一茶匙燕窩,生合桃3粒、嘉美蛋2隻、焗芝士多士一塊同熱鮮奶一杯。」上流社會生活大概如此。

Celia Profile

著名形象設計師黃欐堯Celia,曾任陳慧琳、謝安琪、孫耀威、江若琳等藝人的形象設計,參與不少唱片封套形象設計及演唱會形象指導。出過書教人扮靚襯衫,近年主力負責美容指導及個人形象。 ####



Celia評︰「呢個紅番look幾得意。雷太襯咗條民族feel嘅裙好特別;雷生用西裝襯呢頂帽,做出mix & match嘅感覺。兩位連袋都襯埋一致,好夾。」



印第安造型標奇立異,一班名人爭相潮拜。



這個印第安造型其實一早見街,但咪理,獎照攞。



雷太去年在化妝舞會扮過阿凡達,驚艷社交界。



去年同一活動,雷氏伉儷就玩巨型雞冠帽,奪得「最佳頭飾獎」。



52歲的雷禮權乜都夠膽試,早前就試過戴上bling bling閃石牙套出街。



Celia評︰「Ana呢個打扮好lady,好做番佢自己 look,裙同帽好夾,girlish得嚟又唔會好過火。不過冇件冷衫仔會好好多,依家怪怪哋。」



舊愛周立璟上周六(15日)在君悅酒店擺酒,迎娶巴西女模。



Celia評︰「佢揀嘅顏色好靚、紅撞紫好sharp,不過頂帽誇張咗少少,同條裙唔太balance,視覺上成個人會巨大咗啲,襯長裙可能會靚啲。」



Celia評︰「蔡太成身都好sharp,呢個棗紅色tone好好睇,感覺貴氣,做到英國有氣派嘅淑女味。」



Celia評︰「唐太件紅色上衣同整個look都唔襯,個cutting又怪怪 ,顯得佢肥 ,有啲九唔搭八,好過氣。如果襯成身黑白會比較好。」



Celia評︰「Melody個粉紅淑女look好順眼,感覺舒服,頂帽同條裙簡直係絕配。」




847期