2013年2月8日 星期五

鍾嘉欣“點解得我冇獎?”

鍾嘉欣


鍾嘉欣“點解得我冇獎?”

ME!週刊 第321期

我總以為,鍾嘉欣是 TVB一個異數,讀番書選美出身,論條件,不比任何一位花旦差,入行八年,每逢台慶前哨,卻少聞她跟高層飯局送禮密斟,好一副與世無爭的模樣;但,斷估仙姑都想有人讚嚇啩!

去年,四劇在手,氣勢應如虹,最後,視後輸俾楊怡,人氣輸俾徐子珊;另邊廂,勁歌只分得一首金曲豬肉獎,話曬親生女,如此成績,情何以堪?「好失望!

「點解得我冇獎?

「我真係咁渣?」一輪反問,嘉欣頓變洩氣汽球。

我勸她,何妨學嚇前緋聞男友林峯,擺嚇姿態,輸人唔輸陣嘛!

「扭計對我冇意義。」強權之下,唔屈服唔做應聲蟲,呢個姿態,唔止高登宅男,連我都為之傾倒。



Linda Chung

黃色闊身上衣$4,995

白色 A字形裙褲$5,695

both Anteprima

白色鏤空蛇皮腰帶$12,990 Bally

Profile

Linda Chung

出生日期: 1984年 4月 9日(白羊座)

出生地:加拿大溫哥華

身高: 5呎 8吋

體重: 115磅

語言:廣東話、普通話、法語及英語。

學歷:加拿大英屬哥倫比亞大學教育學院二年級

簡歷: 03年,奪得溫哥華華裔小姐冠軍及最上鏡小姐。 04年,贏得國際華裔小姐冠軍,並成為電視藝員。 06年,奪得《萬千星輝頒獎典禮》的「飛躍進步女藝員」獎。 08年,推出首張個人唱片。

主要作品:(電影)《十分愛》( 07),《花花型警》( 08)。電視劇《皆大歡喜》( 04),《溏心風暴》( 07),《點解阿 Sir係阿 Sir》( 11),《護花危情》( 12)。唱片《 1人晚餐 2人世界》( 08),《 Love Love Love》( 12)。

微博: http://weibo.com/chungchungchung

鍾嘉欣小時候

88年

唔止宅男,就連鍾家上下都叫嘉欣做 BB,仲有細細,兩個乳名 cute到暈,孻女果然集萬千寵愛!《 FACE》圖片

鍾嘉欣

06年

拎完這個「飛躍」獎,事業脈膊彷彿靜止了,連她自己也感無奈。《蘋果日報》圖片

鍾嘉欣

07年

拍攝《十分愛》最大得益,應該係搵到 Mr. Right,嘉欣早前已證二人關係依舊,情未變咁話囉!《 FACE》圖片

我真係咁渣?

鍾嘉欣

Linda Chung

白色鏤空領邊上衣$5,990

杏併白色蛇皮 wedges$8,390

both Bally

彩藍色束腰吊帶裙$5,150 Carven from Lane Crawford

粉藍色外套$28,000 Giorgio Armani

純銀綴皮繩粗手鈪 $5,500 Georg Jensen

親生女鍾嘉欣,在娘家只得過一次獎,便是「飛躍進步女藝員」。「同期出道嘅女仔,連『我最喜愛女角色』獎都拎過,只得我未有,唔知點解?!」這幾年,任勞任怨,聽話密密做,冇功都有勞,我戥佢唔抵呀!

「同期女仔」她直指楊怡、陳法拉、徐子珊、胡杏兒和佘詩曼,阿佘早被捧上一線,餘下五位,鬥得難分難解。

「自己性格被動,好怕被淘汰,成日問自己『係咪唔夠進取?』、『會唔會好低能?』驚自己做得唔夠。」

點會唔夠呢?山大斬埋有柴,她早在加國置上千五萬大屋,有了利,名氣自想更上一層樓; 11年,本來有個大好機會,「《點解阿 Sir係阿 Sir》好大回響,記者、導演都話視後係我啦!點知到頒獎禮當日,主持連提

都冇提嚇我!心諗乜咁奇怪?」果然,名落孫山了。

「好失望!猛問自己究竟做錯乜呢?我真係咁渣(演技)?!」幽幽地說出心底話了。

傳聞嘉欣被公司「呃咗」簽長約,賣身契在手,工照開,獎免問。「唔係好長, 33歲就完。」失望還失望,她仍力撐公司待自己不薄。

「公司培訓一個演員,唔係幾年間嘅事。阿怡(楊怡)做咗 14年至拎視後;杏兒 12年;我入行不過第 8年,呻乜啫?太順境會縱壞人。

「我條命係咁啦!初選華姐,冇乜人留意,最終,唔知點解爆咗出嚟。」我真心戥樂小姐慶幸,畢竟,懂得開解自己的演員,真的不多。

終於學識放開

鍾嘉欣

粉黃併粉紅色喱士連身裙$48,000 Valentino

名利最實際,但,隨著人愈大,思想愈成熟,價值觀有變,近年,嘉欣漸漸學懂放低。

四年前,試過連續三個月晚晚失眠,壓力爆煲。「入行前,人好簡單,溫哥華個個朋友都教我嚟到香港生活,唔好再咁小朋友,否則,實俾人蝦;「娛樂圈係大染缸,我想保護自己,成日專登扮大人。」

當初,出席活動面對傳媒,一派官方口吻作擋箭牌,為怕洩露真性情被笑「低能」;入到劇組,唔識睇劇本,又驚被人笑,每晚開住 webcam打電話問功課,遠在天邊的阿爸逐個中文字由發音教起。

「《搜神傳》首次擔正,唔衰得,不停逼自己說話撇除懶音,訓練自己,要喊就喊,要笑就笑……拍到中段,失控喪喊,最後停廠。」自此一役,明白刻意逞強,太辛苦了。

另一件觸動她的起心肝去改變的事,便是驚聞舊同學被繼父斬到一碌碌掉落海的消息,「呢個女仔讀書好叻,點知背後原來咁複雜,件事令到我成個人醒曬!

「入行後,自己一直忙於搵錢,只著緊靚唔靚,其實,生命好脆弱。

「我終於學識放開懷抱開心做人,唔再將每件事情都放到咁大。」

現在,辛苦賺來自在使,每年四月,她例必請大假返家鄉休息充電,順便探望家人,好好相處,珍惜當下,情緒自然跟住好起來了。

Linda’s tips

Q:成日通宵拍劇,護膚之道為何?

A:食緊中藥,花旗參、冬蟲草藥粉沖水飲,幾 work。

Q:最鍾意去邊度買衫?

A:上網,最常上去 zipia.net及 asos.com,唔怕撞衫,最驚險一次,買嚇買嚇,買咗三萬幾銀!

我好易o氹

鍾嘉欣

Linda Chung

杏色束腰帶上衣$7,270 Chloé from Lane Crawford

米色針織裙褲(未定價) Anteprima

純銀鏤空粗手鈪 $8,600 Georg Jensen

金色珠併小珍珠手鏈$480 TAKAccessory

入行至今,又壓力又冇獎,營營役役多年,點會冇諗過放棄?點會冇試過意氣用事?

尤其是,嘉欣自稱……「我係一個會用情緒解決問題嘅人。」即係 EQ低,又唔似噃!咁點算?「遇到任何事,淨係識驚或唔開心,我好需要一個人,識得幫我分析事情,教我理智地用智慧去解決問題。

「呢幾年,遇到呢個人,佢的確係一個好好嘅聆聽者。」

講到咁白,唔係要逼我呢個旁人講到出口,大聲疾呼「伍允龍」三個字吧?一聽對方名字,她即刻甜曬!「我好易o氹,得閒煮嚇嘢俾我食就得。

「最浪漫係對方曾經親自炮製過一餐飯,由頭盤至主菜、飲品、飯後生果及甜品等,一手一腳去煮,仲要係我最鍾意嘅茄汁意粉。」

二人因合作《十分愛》認識,拍拖五年,關係浮面,甚至乎,已到非君不嫁的地步了。

「呢一行犧牲好大,藝人好少時間好好經營一段感情;「我只需要一段平凡關係,好似陳慧琳,事業攀上高峰,仍然可以兼顧得到一段健康愛情。錢,賺唔完,等我都達到事業高峰之後,自然會花多啲時間放喺組織家庭上面。」事業高峰,大抵指奪獎吧!若照 33歲約滿為期去推論,愈近期滿,爭獎能力愈高,照咁睇,伍先生還需多等兩年。

後記

鍾嘉欣

Linda Chung

粉色併布背心裙$11,300

頸巾$2,300

both Emporio Armani

純銀鑲紫水晶及海藍寶石手鈪 各$2,650 Georg Jensen

前陣子,「嘉欣 BB」一名無故不逕而走,我又以為,這是來自高登宅男的厚愛。

今日,當事人認真清晰地解釋起來,「此名出自《蘋果日報》報導。

「當初,一聽個名就想嘔!」但見肉麻暱稱為自己帶來不少粉絲,增加知名度,條氣至順番。

唔怕更被定型為乖乖女?

「做藝人就要有親切感,有朝一日,當我做反派或智障,別人依然受落兼繼續叫我 BB的話,即係代表我已 ready拎最佳女主角獎囉!」

我冇諗過,獎項對鍾嘉欣來說,原來係咁大一個心結。

Shop List

Anteprima銅鑼灣利園 I期 214號鋪 2167 7386

Bally銅鑼灣時代廣場 211-212號鋪 2506 3312

Emporio Armani金鐘太古廣場 227號鋪 2918 0699

Georg Jensen中環國際金融中心 2082號鋪 2868 3800

Giorgio Armani中環遮打道遮打大廈 11號地下 2532 7700

Lane Crawford中環國際金融中心 3樓 2118 7683

TAKAccessory中環歌賦街 3-5號 2樓 B室 2338 1776

Valentino銅鑼灣利園 I期 111號鋪 2907 2332

撰文:黃鑑江

形象: Karen Ling

攝影: Parry Fung

化妝: Jessica Chan

髮型: Green Cheung@Chin.G



.鍾嘉欣“點解得我冇獎?”
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_8.html
.鍾嘉欣“點解得我冇獎?”
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_8.html