2013年2月8日 星期五

[忽然1周]新劇爭做女一 海味嬲爆:女主角唔係我咩? 子珊得戚:我由頭帶到尾!

有咩改變,應該話番俾我經理人知囉!(真實對白) <br><br>被問到戲份被刪,海味心情即刻轉壞。至於子珊被問到獲加戲份時,就笑曬口。


娛聞樂

新劇爭做女一 海味嬲爆:女主角唔係我咩? 子珊得戚:我由頭帶到尾!

2013年02月08日

經無 綫多次力邀,周海媚(海味)自 08年拍過《蔡鍔與小鳳仙》後,近日回巢為新劇《神槍狙擊 2013》趕工。傾《神》劇時,無 綫承諾海味係「第一女主角」。海味對新劇亦甚為重視,不僅推了過百萬內地工作,又月花 2萬多租住酒店式住宅方便拍劇。

不過,無 綫為捧徐子珊,竟過橋抽板,暗中狂加子珊戲份;而海味的戲份由第 15集開始就大減,擺明借老戲骨捧自己親生女。

海味對戲份被刪,又驚又嬲︰「乜女主角唔係我咩?」至於升格變「女一」的徐子珊就風騷話︰「我個角色由頭帶到落尾。」

放大圖片

1月 15日,海味在沙田為新劇《神槍狙擊 2013》趕戲,記者上前問她辛唔辛苦?海味仲笑笑口話無 綫好錫住佢,捱兩日廠會俾佢唞番。但當記者問她是否由主角變配角時,原本心情大靚 嘅海味明顯躁爆,更緊張地將聲線提高︰「乜女主角唔係我咩?點解你會咁問?(傳 cut 咗你 啲戲,加 咗落徐子珊度!)我唔知喎!冇人通知我!公司有咩政策改變,應該要話番俾我經理人知囉!我覺得冇呢回事!」

至於得米的徐子珊,被問到在《神》劇「坐正」做女一時,明顯避重就輕,但就自認戲份重:「我真係唔知喎,劇本未出曬!(你同海味邊個多戲 啲?)你問監製啦!我淨係知套戲入面我好八卦,個角色由頭帶到落尾,有大量動作場面。戲份多少我唔介意,最緊要角色有發揮。」

放大圖片

雖然暗爭戲份,不過上周四( 31日)一見到記者在場,海味主動行埋子珊度傾偈,但子珊卻面露尷尬神色。始終薑係老嘅辣。

放大圖片

同場徐子珊都有一幕追逐跨欄戲,對第七次演差婆的她,自然冇難度。

遷就海味進度慢

其實無 綫最初搵海味拍《神槍狙擊 2013》,是想她做女警,不過海味厭倦再演差婆,於是監製關永忠替她度身訂做一個保險經紀角色,與張兆輝及徐子珊發展三角戀。為免曾患紅斑狼瘡的海味工作過勞,承諾她每日拍攝時間十小時,而且極少捱夜。海味眼見早前和張兆輝拍大陸劇《四大名捕》合作愉快,於是再度回巢。

「導演唔敢拍得太長時間,怕海味頂唔順。不過事實依家啲劇好趕住出街,咁 嘅進度,會令廠期延長。無 綫於是暗中刪走唔少海味戲份,將徐子珊 嘅戲加重。海味 嘅戲集中頭嗰 14集,反觀徐子珊個角色就貫穿全劇,戲又搶又有發揮。邊個至係第一女主角,唔使多講啦。」知情者說。

放大圖片

呢場戲講子珊追海味,海味情急下跳天橋走人,雖然地下鋪曬墊同紙皮箱,但都成十幾呎高㗎!

放大圖片

臨時親跳

無綫為海味準備咗替身(小圖右),不過海味臨時決定自己跳。

放大圖片

跳咗三次

拍攝呢場戲,海味親自跳咗三次,更瞞住經理人,佢話如果經理人知道,實會鬧死。

穩袋百三萬

放大圖片

當日海味同張兆輝早上十時許已到圓方附近的行人天橋拍劇。跳橋前海味表現淡定,同張兆輝玩自拍。

海味一集收 5萬,拍 26集 嘅《神槍狙擊 2013》,百三萬袋袋平安。不過海味在內地做慣一姐,當然不忿淪為配角。

為了爭回女一,據知事後海味曾透過經理人向無 綫詐型。此外,很多動作戲她都肯親身上陣,把握機會搶鏡。上周四( 31日),有場戲講述海味被子珊追到要跳天橋。原本無 綫為她準備了替身,不過海味臨時拒用,更親自跳了三次,博得工作人員連串掌聲。雖然兩位女角暗爭戲份,但有記者在場,海味與徐子珊亦好識做坐埋傾偈,戲裏戲外鬥好戲!

被問到海味是否冇得做女一,監製關永忠話:「今次係雙生雙旦,海味同張兆輝段感情係細水長流,而子珊就犧牲自己,個結尾我仲度緊,總之佢兩個都係女主角。」嚇,咁都得!唔知海味收唔收貨。

有咩改變,應該話番俾我經理人知囉!(真實對白) <br><br>被問到戲份被刪,海味心情即刻轉壞。至於子珊被問到獲加戲份時,就笑曬口。

收視保證

海味過往主演的劇集都有收視保證, 97年憑《大鬧廣昌隆》的小芙蓉一角,令人印象深刻,收視高開 45點,是當年收視之冠。就算收視較差的《蔡鍔與小鳳仙》最高亦有 35點。

97年 《大鬧廣昌隆》

放大圖片

最高收視 45點

海味飾演惹人憐愛的女鬼小芙蓉,和飾演「大隻廣」的林家棟有一段糾纏兩世的感情。

98年 《天地豪情》

海味在劇中飾演黃日華女友,由於故事主線集中在羅嘉良、張家輝及陳錦鴻身上,是海味少數不起眼之作。

最高收視 38點

09年 《學警狙擊》

放大圖片

最高收視 43點

在《學警》系列第三輯,海味飾演黑道大家姐芯姐,周旋於苗僑偉和林利之間,最後被苗僑偉狠心殺死。

有咩改變,應該話番俾我經理人知囉!(真實對白) <br><br>被問到戲份被刪,海味心情即刻轉壞。至於子珊被問到獲加戲份時,就笑曬口。

09年 《蔡鍔與小鳳仙》

放大圖片

最高收視 35點

海味首次和劉松仁合作,飾演名妓小鳳仙。劇情被指與史實不符,不過劇集卻賺得師奶熱淚。



.[忽然1周]新劇爭做女一 海味嬲爆:女主角唔係我咩? 子珊得戚:我由頭帶到尾!
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/1-1_5255.html
.[忽然1周]新劇爭做女一 海味嬲爆:女主角唔係我咩? 子珊得戚:我由頭帶到尾!
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/1-1_5255.html