2012年12月19日 星期三

[FACE]呃正評 簽做周秀娜師姐 真大胸卓韻芝:我先係佢最大競敵

刻意斯文眼鏡娘 <br><br>週一( 17日),記者與卓韻芝做訪問時,阿芝貫徹形象,素顏、眼鏡,而且剪埋短髮,仲純情過陳嘉桓 BB,除咗條罅!


真面目

呃正評 簽做周秀娜師姐 真大胸卓韻芝:我先係佢最大競敵

2012年12月19日

高登負評女王卓韻芝上星期在微博上載性感自拍照,不再浮誇轉玩素顏眼鏡低胸 Miss look,成班宅男即刻狗衝爭住正評,截至週一( 17日),正評已達 1,100個,地位仲急升至跟鍾嘉欣及陳嘉桓同等至「 BB」級數,高登仔身體果然特別誠實。

原來韻芝 BB改變形象只係前奏,最近更簽埋周秀娜間經理人公司,隨時同班剝模同台較量,不過佢話露事業線並非有心,高登仔有幾 like佢亦唔 care:「咪當末日前派特別息囉,睇佢哋 like得我幾耐?」

一向形象前衞、衣著突出,眼皮上嗰兩點,加埋巴巴渣渣性格,卓韻芝一向被視為港仔公敵,在高登討論區中更有「負評女王」稱譽,估唔到最近兩張素顏自拍相,竟然令這港女人辦大翻身。

放大圖片

第一擊掂

上星期,阿芝完成咗個劇本後,自稱素顏(有畫眉喎)低胸落街,自拍放上微博,之後再放多張低胸相,高登一樣當寶。

放大圖片

再益街坊

當派特別息囉!真實對白

放大圖片

網友改圖之餘,仲個個勁讚,更罕有地畀正評。

搣甩兩點

卓韻芝自稱四年前「唔覺意」喺眼皮加多兩點,呢個 look就跟咗佢四年。但近來阿芝覺得悶要轉新 look,佢話:「其實我真係冇刻意要轉形象,只係覺得悶悶哋,想改變嚇啫。我呢排不停寫劇本,成 4、 5個月都冇化妝,覺得原來素顏好好 feel。放第一張相上去嗰陣就係完成咗個劇本,終於搞掂一個大 project,開心到要素顏食早餐呀!」 2張相便由負評女王變咗韻芝 BB,阿芝表示:「我真係好少上高登,上高登好麻煩,其實正評、負評都冇所謂, I don't care,我當末日前派特別息,咪睇佢哋 like得幾耐囉!」

放大圖片

穀真胸

企定定射喱眼,更挺胸 show quali,不過椰殼胸冇隆但似加墊。

放大圖片

掩嘴「笑女」

訪問期間,阿芝連笑嗰陣都少女味十足,故意用手遮口遮髀,演技真好。

𡃁模敵人

放大圖片

卓韻芝喺主持《三個女人一個墟》時仍然係巴巴渣渣巫婆 look,同𠵱家嘅形象好唔同。

訪問當日,阿芝堅持穿自備緊身白背心,擺親 post都自動波夾手,但就死唔肯除冷外套扮矜 持。卓韻芝話:「其實我身材一向都係咁,我不嬲都性感㗎啦,我喺商台都係咁,總之每日都要帶畀同事視覺刺激,我三圍你上網都 check到啦!」

突然走性感路線,原來阿芝最近簽咗周秀娜同一經理人公司( GME),本刊搜遍維基百科及其餘網頁均沒提及阿芝三圍,反而在 GME官網內有她玩嘢自稱 36、 24、 36魔鬼身材,之前喺電台節目《罪該萬死》公開話過周秀娜係敵人的卓韻芝,家陣變咗同門師姐,阿芝就笑話:「𠵱家我先係佢最大競敵呀!其實冇話師唔師姐嘅,年紀上咪係囉,同佢(周秀娜)只係見過一兩次,不過簽呢間公司( GME)係因為同呢度啲人夾囉!」

而周秀娜對於新敵人加入公司,娜姐表示:「其實同佢(卓韻芝)唔熟,不過多啲人加入都係好事,人多熱鬧嘛,反正我哋公司咁多元化。」化敵為友齊齊搵錢最實際啦!

由未成年女到 BB

卓韻芝入行 19年,做過 DJ又做埋才女,雖然自己話鍾意著得性感,不過一直冇乜港仔 buy,點知一張低胸相就搞掂班狗公,早知咁簡單,阿芝就晨早搣甩兩點啦!

刻意斯文眼鏡娘 <br><br>週一( 17日),記者與卓韻芝做訪問時,阿芝貫徹形象,素顏、眼鏡,而且剪埋短髮,仲純情過陳嘉桓 BB,除咗條罅!

負評最多

放大圖片

《蘋果日報》圖片

今年 5月, Lady Gaga來港開個唱,阿芝化身港版 Gaga網友勁彈,除咗用「妖孽」外,又話佢「醜人多八怪」,高登負評迅速突破 6,000個。

老外床照

行為一向大膽嘅阿芝,今年 2月喺微博放咗同法籍男模嘅床照,佢話當時只係覺得幾得意玩嚇啫,問佢家陣感情狀況,阿芝就話:「我家陣冇拍拖,有暗戀人呀,不過最近太忙都冇搵佢囉!」

年輕重口味

放大圖片

《蘋果日報》圖片

阿芝話自己喺商台年代都經常超性感打扮,不過本刊摷勻成個資料庫都冇佢嘅性感相,反而騎呢衣著就一堆,果然係夠曬「視覺衝擊」。

剝模唔怕比

33歲卓韻芝輕輕露少少事業線即揮贏唔少靚模,高登仔幾時變咗愛中女重口味?

刻意斯文眼鏡娘 <br><br>週一( 17日),記者與卓韻芝做訪問時,阿芝貫徹形象,素顏、眼鏡,而且剪埋短髮,仲純情過陳嘉桓 BB,除咗條罅!
放大圖片

我身材好過佢!

23歲嘅 Mia雖有一囝一囡,但話曬出過寫真,大膽程度遠超阿芝。對於阿芝露事業線,佢話:「我身材好過佢好多喎!」

放大圖片

冇得比較喎!

8模出身嘅 Jeana,自從同張栢文拍拖後就收起性感,𠵱家出席活動都唔會太暴露, Jeana對阿芝露事業線成為熱話,佢表示:「其實大家唔同路線,冇得比較!」



.[FACE]呃正評 簽做周秀娜師姐 真大胸卓韻芝:我先係佢最大競敵
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/face_3160.html
.[FACE]呃正評 簽做周秀娜師姐 真大胸卓韻芝:我先係佢最大競敵
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/face_3160.html