2012年8月30日 星期四

唔做歌手就賣衫 吳雨霏盼進軍時...

唔做歌手就賣衫 吳雨霏盼進軍時...
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/08/blog-post_5988.html
.


※Kary一直有個時裝夢,更打算將來唔做歌手就賣衫。
※Kary一直有心幫手打理潮服店。
※今次為配合唱片以「愛情」做主題,Kary設計了一系列的潮Tee。
※Kary覺得時裝是一門藝術。
※許願樹設計
唔做歌手就賣衫 吳雨霏盼進軍時裝界

2012年8月30日



  吳雨霏(Kary)最近為配合新唱片《My January》宣傳,跟父親經營的潮服店「Teelocker」 Crossover,推出一系列以愛情不同階段為主題的潮Tee,雖然今次設計不是出自她手筆,但原來她一直對設計時裝都很有興趣,7年前更想過開設時裝店,但最後被經商多年的父親勸止,不過Kary這個時裝夢始終沒完,更打算將來有日會進軍時裝界,唔做歌手就賣衫。撰文:杜淑霞 攝影:徐錦池

  化妝:Arris @ Atelier d'Arris

  髮型:Heibie Mok@ Hair Culture

  服裝:Teelocker

  場地:Teelocker(荃新天地)

  吳雨霏(Kary)其實一直有為父親所開的潮服店「Teelocker」任設計師,「以往都設計過4、5件,自己都幾鍾意呢個工作,但係因為自己畫得比較慢,所以唔係成日有新作品。」Kary說。

  今次為配合唱片以「愛情」做主題,Kary跟潮服店專登搵來瑞典、法國、馬來西亞及香港四地的設計師,設計了一系列的潮Tee,款款都別具心思,但當中卻沒有Kary的設計,她解釋:「因為今張廣東專輯,自己要兼顧?鴾u作太多,又有作曲,又負責拍MV,所以真係無時間設計到,但我希望?褽?鴾u作,可以?儭亶ㄔi以推出一?虃嬡ee?蟆t合。」

  父親勸不要分心

  對於父親的潮服店,Kary除了參與設計之外,原來一直有心幫手打理,「我一直都好想搞時裝生意,05年有個朋友間時裝店想頂手,我都有諗過搞,但係同嗲?]計過條數,佢覺得間舖壓?髐茼h貨?鰜蛂A唔係咁頂得過,所以最後都無頂到,嗲?]07年買?魕O個本地品牌,我都有話幫佢手,但係佢唔想我分心,想我專心唱歌,淨係搞?設計就算。」

  雖然嗲?]一再勸Kary專心歌唱事業,但Kary沒有放棄過她時裝夢,「我都曾經有諗過,如果唔做歌手就走去賣衫,但係嗲?]成日話搞製衣好困難,尤其係本地品牌更加困難,好多數要計得好清楚先得,唔係蝕死都未知咩事,但係我真係好鍾意時裝,所以我唔會完全放棄,就算唔係搞個人品牌,都可以好似依家咁參與設計工作,因為我覺得時裝都係一門藝術?薄A自己向?褸屪應N都好有興趣。」