2012年8月30日 星期四

[東周刊][娛樂追擊]患難與共24年 劉嘉玲揭偉仔兩度崩潰秘史

[東周刊][娛樂追擊]患難與共24年 劉嘉玲揭偉仔兩度崩潰秘史
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/08/24.html
.


主頁>娛樂圈 >娛樂追擊>患難與共24年 劉嘉玲揭偉仔兩度崩潰秘史

午後的上海,陽光灑進昔日大亨杜月笙四姨太的故居,站在陽台上的劉嘉玲,輕倚欄河,秋波淺笑,流盼一派強者風範。由地面抬頭仰望她時,總有一點點距離感。

「我其實係一個正氣嘅人,性格又開朗,如果你真真正正認識我,你係會接受我呢個人。」

訪問期間,說到笑話時,她會率性仰頭大笑。提起亡父時,眼神會流露愛得太遲的悔疚。談到梁朝偉,她清楚記得,這些年月當彼此神傷痛哭時,另一半總會靜靜地留在身旁守候。

一份情,兩顆心,廿四年相知歲月,劉嘉玲無論走哪一個方向,梁朝偉都說著同一個祝福:「只要你開心和安全便好。」

百世修來同船渡,浪奔浪流,情事總上心頭。

「在這個世界上,很難找到一個人,像他般懂我。他心裏很清楚,我對他是怎樣一回事,很多事用言語是不能表達的,尤其是感情。」

不言不語,也可以溫柔。這兩句梁朝偉的歌詞,劉嘉玲最懂。

○八年七月,二十年愛情長跑,畫上圓滿句號,百人見證,不丹完婚。

聽風者

「如果有一天世界已改變,當滄海都已成桑田,你還會不會在我的身邊,陪著我度過長夜?」梁朝偉曾在歌曲中這樣問道,劉嘉玲會在微博甜蜜地稱梁朝偉是自己的最後一個男人,隔空傳情,只因聚少離多。

「我哋由day one到依家廿幾年都係咁相處,佢拍戲,我做嘢,各有各忙,可能幾個月先見一次,靠電話互報動向同平安,但我哋已習慣咁嘅模式,唔會去騷擾大家。

「好少女仔可以似我咁自由自在,做自己鍾意做嘅嘢,又唔使擔心老公會發我脾氣,投訴我。」

梁朝偉愛靜,喜獨處,不用拍戲時愛一個人出海,凝望雲的變化,或在花園修剪樹木,聽風聲鳥叫便是一天。

童年的梁朝偉,父親一早走了,單親生活令他變得內向自我。劉嘉玲十五歲時,父母從蘇州帶她來香港定居,滿口鄉音飽受歧視。兩顆寂寞的心,自然容易走近。

「呢個世界,冇乜人可以同佢做到朋友,亦冇乜交往。就算我介紹佢去一間餐廳食飯,佢就會一路只去呢間食飯,基本上佢係唔會點改變,直至我再介紹另一間餐廳,佢試過覺得好喇,先至會轉。

「佢係一個鍾意safe(安全感)嘅人,佢唔鍾意去冒險,去試一啲新嘅事物。」

性格內斂的偉仔,隨時可以一日一夜默不作聲,沉醉於靜思之中。

「佢真係可以o架!依家我返到屋企,同佢已經係一種家人嘅感覺。佢有佢嘅空間,但只要我同佢打個照面,我就可以感覺到佢依家咩心情,廿幾年感情,點可能唔知啫!」

對性格外向的嘉玲來說,偉仔也許是個悶蛋。「係好悶o架!我係要好有忍耐力,當係我每日修為要做嘅功課。呢個係我哋兩個之間解決唔到嘅問題,但我會覺得,我搵到佢嘅優點,依然多過佢嘅缺點。」

八四年芳齡十九,首次擔正女主角演《再版人》,男主角正是梁朝偉。

浪漫詩語

八四年首度合作《再版人》,劉嘉玲的螢幕初吻送了給梁朝偉,八八年合演舞台劇《花心大丈夫》撻著,九○年嘉玲被綁架事件後,梁朝偉跟她說:「如果你真的不開心,我們一起離開娛樂圈吧。」九一年她憑《阿飛正傳》成影後大熱卻倒灶,她回家哭成淚人,偉仔細語安慰:「你永遠是我心中最佳女主角!」

二十四年一起走過的路,每一步都見溫柔。

「佢係一個好感性嘅人,心思細密,大時大節應該做嘅一啲門面嘢,佢都做得好足,每一份禮物都睇得出佢花過心思,有時佢會寫一封情信,或者喺小卡片寫首情詩,去表達佢嘅情感。

「有一年我生日,佢明明去咗越南拍戲,忽然間門鐘響,我一開門,就見到佢拎住部攝錄機拍低我當時嘅反應同表情,佢好識製造驚喜。」

冬天日本滑雪,夏天泰國暢泳,享受人生。「我用錢好疏爽,賺十蚊會用六蚊,我希望多些感受生命。」