2011年10月11日 星期二

[FACE.直接睇]《夜蒲》慾女變新女神 連詩雅︰好多人對我有幻想




蒲上位
上年挾住方大同師妹出道嘅23歲連詩雅(Shiga),一出道就有方大同為佢作曲, 又有模特兒公司師兄周柏豪做MV導演,恨死唔少新人。

連詩雅處女擔正的《喜愛夜蒲》,刀仔鋸大樹,開畫至今收781萬,有40吋長腿的連詩雅,戲中幾位肉彈Jeana、DaDa和Phoebe要鬥剝搶鏡,反而Shiga憑對白滑長腿更惹宅男遐想,難得Shiga唔介意,仲笑住話:「從來都冇人留意過我身材,有人對我有性幻想,都幾開心吖!」


擁有170cm高嘅連詩雅(Shiga),畢業於英皇佐治五世國際學校,有家底又說得一口流利英文嘅佢,未正式加入樂壇前,原來早在15歲時已開始做model,當年亦影過水着相,Shiga性感其實早有前料。
師姐教戲

Shiga話因為覺得師姐薛凱琪(Fiona)做戲夠放,所以拍《夜蒲》前都有參考師姐套《早熟》及《分手說愛你》嚟偷師,仲特登打畀Fiona請教。
女神夠索

《喜愛夜蒲》戲中女角除咗有連詩雅外,仲有DaDa(陳靜)、Jeana(何佩瑜)及Phoebe(許穎)三大是非模助陣,三女惡鬥事業線,淨show長腿嘅Shiga反而更惹人遐想,而且唱埋套戲主題曲〈I'm Still Loving You〉喺網上俾人大讚好聽之餘,仲大講有味嘢。
對沈志明有好感

處女下海就接以一夜情及夜蒲做話題嘅《喜愛夜蒲》,戲中Shiga夜蒲期間與萬寧哥哥沈志明撻着玩one night,但現實生活中嘅Shiga就強調自己「唔得一夜情」。「我自己唔多鍾意去嗰啲(蒲場)地方,平時都係間中同啲朋友去飲吓嘢。」有傳沈志明專吼𡃁模,更嗒唔少女,Shiga就話:「佢係我嘅對手,我有投入落去鍾意佢,所以都有產生咗啲好感,搞到我都有少少鍾意咗佢,不過套戲拍完後都要抽離番!(佢係咪你個type呀?)嵋家係朋友,大家仲未好了解,同佢溝通都係講國語。(有冇發展可能?)唔知呀,將來有機會深入了解先可以下定論。(咁方大同、周柏豪又點?)佢哋太靚仔,冇乜安全感,同埋太哥哥feel啦!」咦,咁反而萬寧哥哥比師兄們仲有機會
唔介意變幻想對象

雖然Shiga戲裏唔使好似其他女角咁剝衫賣大包,不過少少性感實難免,反而戲中一幕着住小背心熱褲嘅Shiga,憑白滑長腿更煞食,成為宅男們的新幻想對象,Shiga話:「開頭接呢套戲時,都有啲擔心拍唔嚟唔夠放,好彩有向Fiona(薛凱琪)請教,因為我覺得佢拍《早熟》同《分手說愛你》都拍得好放、好自然,至於網上嘅言論(性幻想言論),我唔會好介意,啲相放得上網,人哋點用我阻止唔到,不過從來都冇人留意過我身材,咁樣都幾開心吖,哈哈……」難得Shiga咁有阿Q精神,抵啲宅男咁like你。
撐萬寧哥哥唔急色 「佢好守禮貌」
15歲水着

03年連詩雅得15歲已入行做模,當年樣子清純嘅佢,已用Shiga呢個英文名為《壹本便利》做訪問。
師兄冇行

同沈志明有冇得發展,Shiga就話要了解吓先,但一講到同兩位師兄方大同與周柏豪有冇得發展,Shiga就斬釘截鐵咁話冇可能,因為同佢哋太熟,太有哥哥feel。
排隊接力

由錢國偉(Wilson)執導嘅《喜愛夜蒲》,大收旺場,上映至今已累積781萬,近排港產片中都算係一個佳績,所以Wilson都話有意出年開拍《夜蒲2》,至於接住上映嘅港產片,三級又有純愛又有,真係多花款!


三級 30/9上映《蜜桃成熟時33D》邀得AV界嘅加藤鷹及吉沢明步,仲有新女吳晴晴做女主角,玩肉感同玩爛gag。


純愛 13/10上映未上畫嘅《夏日樂悠悠》講明係純愛電影,有彭於晏同Angelababy助陣,更傳兩人戲假情真,唔知呢單緋聞會唔會提高叫座力。


玩鬼 27/10上映由王晶同葉念琛聯手合作嘅《猛鬼愛情故事》,故事分兩part,除咗謝婷婷外,亦有周秀娜、羅仲謙、楊梓瑤等,咁多人拍加上萬聖節檔期上畫,斷估都唔差得去邊。 ####


連詩雅第一次拍戲就有不錯嘅成績,加上又識唱歌又識填詞,新人嚟講真係唔話得吖!


Shiga憑呢幕性感瞓覺look俘虜咗唔少宅男心,仲大讚佢對長腿夠靚添。


成套戲咁多女,是非多就在所難免,難得Shiga未有捲入是非中,「我哋大家戲分差唔多,拍嘅時候同佢哋都有傾有講,大家反而好禮讓。」咁識Do,大家梗錫住你!






連詩雅同沈志明喺戲中做情侶,宣傳活動時仲不時自拍親熱相放上微博,早前沈志明有桃色緋聞纏身時,仍得Shiga力撐話:「佢拍親熱戲時都好守禮貌。」


戲中兩人有大膽親熱戲,劇情亦講兩人在夜場邂逅,撻出真感情,不過現實生活中會唔會動真情,Shiga好有保留:「深入了解先可以下定論。」







229期《FACE 週刊》