2011年10月11日 星期二

[FACE.直接睇]《衝2》小生外援內鬥 林峯Chilam踢走馬明




無碇企

挖角潮停唔到,TVB要打贏仗,除咗要狂加人工留低班小生花旦,仲要出動友情牌力邀重量級外援回巢,少啲誠意都冇得傾。

要吸引好演員同廣告商,TVB打算於下年為《衝上雲霄》及《金枝慾孽》兩部經典劇開拍續集,可惜事隔7、8年,當年主角一係離巢一係息影,要原班人馬開拍近乎零可能。其中《衝2》三位主角吳鎮宇、馬德鐘及陳慧珊全部唔願返TVB,TVB惟有安排張智霖及親生仔林峯加入,反而第一集有份做「S4」、仲係TVB小生兼親生仔的馬國明竟然被out,上週更連節目巡禮都冇份拍!難怪馬明呻到樹葉落:「我都好想拍,不過冇人搵我!」



03年的《衝上雲霄》收視最高37點,當年有吳鎮宇及馬德鐘兩大型仔機師壓陣,加上劇集有國泰贊助,可以飛意大利、澳洲及北海道拍外景。不過出年拍續集,有傳國泰計過條數後拒絕再玩,TVB惟有轉搵專門提供短途的香港快運,歐洲靚人靚景隨時冇曬!

馬明:我好想拍

贊助商縮沙,三位經典主角亦冇影。馬德鐘已約滿無綫,飾演Vincent一角亦於上集死去;陳慧珊專心湊女;「Sam哥」吳鎮宇則轉返內地拍劇搵「人仔」對無綫劇興趣不大,四個主角得番親生女胡杏兒有得留低。鐵三角各散東西,當年的「S4」亦被拆散。離巢陳鍵鋒冇份唔出奇,奇在與黃宗澤及吳卓羲同屬親生仔的馬明竟然人間蒸發,配角都冇得撈!擺明唔得寵,馬明週一接受訪問時忍唔住向本刊呻:「我好想拍續集!不過到目前為止都冇人搵過我,我都唔知點解,可能家只係拍巡禮,劇本同人選都未定,希望到時我有份拍啦!」

8萬請外援

重頭劇唔預馬明,無綫卻搵林峯空降做主角,更安排佢同張智霖爭胡杏兒,戲分極重,兩個親生仔待遇差天共地。除派出皇牌林峯,無綫眼見Chilam同杏兒上年在《魚躍在花見》的情侶檔受歡迎,決定以8萬一集利誘Chilam頂替吳鎮宇。無綫罕有天價,但Chilam話仲未落實幫手打仗,「無綫方面好有誠意,不過劇本都未出,一切言之尚早,拍唔拍我仲未決定,點都要睇咗劇本先!」

Out

永遠懷念

8年前的《衝上雲霄》,吳鎮宇同陳慧珊冇得happy ending,馬德鐘又慘死於意大利街頭,幕幕經典,諗起都想舊片重溫。可惜續集人面全非,連贊助商都換埋,加上最近又爆出疑似已婚機師同空姐淫照事件,又難怪網友咁唔睇好喎!

《金枝2》執位 蔡少芬做侍婢鬥如妃

TVB鬧小生荒,其實花旦一樣缺貨。04年的《金枝慾孽》月前重播都吸引大量觀眾追睇,無綫立即拍板開續集,並繼續由金牌監製戚其義操刀。

蔡少芬:還劇債

當年四位娘娘包括鄧萃雯、張可頤、黎姿及佘詩曼,現時只有雯女落實演出,其餘三位仍未答覆。至於新加入的蔡少芬,全因要還劇債先肯回巢,「我生女之前仲爭TVB 3套劇,如果《金枝2》有40集,就當還咗兩套㗎喇!我個角色同陳豪有感情戲,亦會同雯女互睥!」舊人唔齊章,戚其義就話可能仲有轉機,「套劇冇咁快開拍,劇本又未有,所以仲未知有咩演員一定拍,我當然想原班人馬啦!(林保怡同黎姿死咗喎?)上集都冇見到佢哋條屍,唔一定死咗嘅!」咁都得?

2012劇集曬冷

電視台大戰即將展開,無綫亦不敢怠慢,除咗《衝2》及《金枝2》,又召齊全台小生花旦開拍新劇,不過來來去去主角都係嗰幾個,其中以漢代劉邦皇後呂雉為題材的,更好大機會鬧雙胞!真係玩嘢! ####



留剩3件





明明當年係「S4」之一備受力捧,點知馬明家竟然俾同輩吳卓羲騎住,二人在即將開拍的40集長劇《名媛望族》又合作,繼續爭餐死!



杏兒跛咗《衝2》講胡杏兒遇到意外,要坐輪椅出入,今集冇咗Sam哥吳鎮宇,杏兒會同林峯及Chilam兩個機師搞三角戀,跛咗一樣係女神。



Chilam湊仔Chilam戲中與老婆離婚,仲有一個仔,拍巡禮當日佢就孭住位童星周圍走。點解唔搵魔童客串吓呀?



唱K冇癮吳卓羲在上集飾演Issac上位,點知今集又俾林峯攝位做主角,吳週一回應時話一切都係公司安排,「排位呢啲我唔理喇,況且家只係拍promo.,劇本同角色都未定實!」





吳鎮宇飾Sam哥影視兩棲



馬德鐘飾Vincent內地拍劇



陳慧珊飾Belle專心湊女



馬國明飾Roy留守無綫



陳鍵鋒飾Donald內地拍劇



葉璿飾Zita主攻電影



鄧梓峰飾Tony主力司儀



Sam同Belle喺第一集已經超浪漫,點知最後都唔可以一齊,慘!







三位主角週一回電視城拍節目巡禮,據知蔡少芬會飾演侍婢,原本服侍雯女,而雯女則繼續做如妃,兩人最後由主僕變敵人!



除咗雯女,陳豪都有得留低,佢話最想左右逢源,同雯女及蔡少芬談情。



監製戚其義爆料《金枝》監製戚其義週日透露,樂易玲已親自遊說原班人馬演出續集,上集被燒死的林保怡及黎姿亦有機翻生。



黎姿仲有機已經生咗對孖女嘅黎姿,同樂易玲私下friend底,早前更邀請對方出席自己個生日party。如果樂小姐開到聲,唔知Gigi會唔會應承出山呢?



安茜被out陳豪已落實有份,但上集結尾中箭、但冇交代死咗定仲在生嘅張可頤就話自己未收到通知。



玉瑩未死?「孫大人」林保怡同「玉瑩」黎姿上集攬住一齊燒死,雖然二人回巢機會極微,但戚其義仍然話:「都見唔到條屍。」唔排除兩人有份拍續集。



《Miss Cool外傳》(鍾嘉欣、黃宗澤)



《天梯》(陳豪、張可頤)



《呂氏為王》(楊怡、黃宗澤)



《怒火街頭II》(鄭嘉穎、胡杏兒)



《呂後傳》(張可頤、鄭嘉穎)



《雷霆掃毒》(徐子珊、郭晉安)



《名媛望族》(陳法拉、吳卓羲)



《神探哥倫布》(黎耀祥、楊怡)


229期《FACE 週刊》