2013年1月16日 星期三

[FACE]1人羅仲謙分飾 4角




FACEweekly

1人羅仲謙分飾 4角

2013年01月16日

由救生員搖身一變成靚仔小生, 28歲大隻仔羅仲謙不經不覺入行第 8年,今年頭已一早忙碌,先怕《 On Call 36小時 II》、《戀愛季節》、《衝上雲霄 II》再到電影《古惑仔:江湖新秩序》,一時間 1人分飾 4角,鏡頭後的羅仲謙最似邊個角色?即刻分析!

最韓氣

「 2月無綫新劇《戀愛季節》擔正主角,我做一個乞人憎的男明星,與 Toby有感情戲,感覺幾韓劇 feel。其實上年《巴不得媽媽》入面飾演少爺仔,到《 On Call 36小時》已為自己角色買衫扮靚。我最鍾意上網買衫,推介網上時裝店 gmarket.kr,勁多平靚韓衫買,最愛買三件頭西裝。」

放大圖片

唔聽 BIGBANG,不過會煲韓劇,之前愛睇《秘密花園》,最愛係韓國演員元彬(上)同拍過《 X-Men》的 Daniel Henney。

最 chok

「中二開始愛睇伊健演的陳浩南,但演這套我冇特別重溫,因為監製王晶想我重新演繹,最困難係免受評語影響,因為好多人在微博留言話世上只有一個浩南(伊健),一定有壓力,況且浩南係一個有情有義的古惑仔,戲中大多為內心戲,要 chok好多幕,哈哈!我好羨慕任講粗口、演山雞的梁烈唯呀!」

最謙謙

「《衝上雲霄Ⅱ》裏我飾演一位運動員,成績差常被人睇低,所以發憤,最後成為副機師,同我未入行前是救生員、現在是演員有點相似。拍攝《衝》劇線更撞期拍《古》片,朝早 6點在機場拍完,夜晚就要踩去旺角演古惑仔,精神狀態比較差,不過好在自己夠健康,唔係就唔可以在《衝》劇同最 chok的吳鎮宇鬥 chok喇。(笑)」

最成熟

「《 On Call 36小時Ⅱ》我繼續飾演第一集的洋蔥,續集講演實習醫生的我比以前行醫成熟,也很反映這一年自己在戲內戲外的成長。戲內是自己的演技有所進步,得到觀眾的認同,上年《 On》劇奪得馬來西亞「 MY AOD我的最愛頒獎典禮」最愛電視男配角獎;而戲外亦對娛樂新聞睇得更開,不會為報道不實而激氣,反而更有推動力,繼續努力工作!」謙謙的另一半,真幸福!



.[FACE]1人羅仲謙分飾 4角
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face1-4-face.html
.[FACE]1人羅仲謙分飾 4角
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face1-4-face.html