2013年1月16日 星期三

[FACE]自我河蟹  CY國教 gag全刪 黃子華擦強國鞋自閹

最讚論末日 <br><br>之前話有世界末日,其實都係嚇你啫,可能過兩個月又有人話有世界末日㗎喇!我相信有世界末日,不過我唔係好驚喎!因為(世界末日)好似睇荷里活片一樣,冇乜中國人嘅!


真面目

自我河蟹  CY國教 gag全刪 黃子華擦強國鞋自閹

2013年01月16日

北上掘人仔係娛樂圈大趨勢,連本地神級棟篤笑始祖 黃子華,亦食住去年 10月香港《洗燥》騷氣勢,登陸祖國搞棟篤笑。

不過內地開騷禁忌多,尤其 黃子華呢類經常抽政治人物水的棟篤笑更加要小心,結果子華一登強國開騷,香港版有關國教、 CY、貪官的話題全部自動刪除。雖然冇曬政治 gag,不過班強國觀眾一樣睇到拍爛手掌,總之要氹到班老細「 CC服服」。

內地版

足足 3年冇喺中山表演,上週六( 12日)子華終於再次踏足此地。中山市民等到頸都長,子華落力表演,雖然連衣著都一樣,但強國人聽到子華把聲,冧曬!

港版

相比內地演出, 黃子華喺香港串得多,由劏房到特首都成為佢嘅諷刺話題,忠於口沒遮攔本色。

笑貪官 刪

我母親(祖國)好多做官都貪汙,香港呢樣追得好貼,佢哋高官老婆殺人,咁我哋香港點呢?

寸狼英 刪

你班仔( 黃之鋒)由朝嗌到晚,仲要嗌切(撤),我男人嚟㗎嘛,又做交叉手勢,分明係一把鉸剪,其實呢個時候你( CY)應該推老婆出嚟講:「你哋叫佢切,佢切咗我點樣,我死畀你睇!」

諷國教 刪

母親節(國慶)唱歌要喊,但真係喊唔出,呢度係香港,唔係北韓,死時先喊,文化太唔同。

新增 地溝油

我覺得地溝油係戰略儲備,大家都知道呢樣嘢唔食得㗎,點解仲會喺度呀?我哋唔怕地溝油,但美國會好驚。

加強 寸日本

我以前見到一間日本時裝店,嗰間鋪頭個名就係叫『日本時裝』,咁我就認為日本就等於時裝,時裝就等於日本,嗰種目中無人就係 黃子華嘅棟篤笑囉!

去年《洗燥》 10場叫好叫座,連無綫都話要搵 黃子華回巢,再跟 Do姐拍劇迎戰新電視台。其實 52歲的 黃子華,由 90年代開始做棟篤笑棟足 22年,除咗香港受歡迎,原來在內地亦好吃得開, 07年開始更講到返內地,成為香港首位踏足強國開棟篤笑的男星。

最讚論末日 <br><br>之前話有世界末日,其實都係嚇你啫,可能過兩個月又有人話有世界末日㗎喇!我相信有世界末日,不過我唔係好驚喎!因為(世界末日)好似睇荷里活片一樣,冇乜中國人嘅!

¥ 680飛貴香港 7成

放大圖片

中山體育館只有 5,000個位,好在當晚入座率高達九成,場內更有紅色 banner,完全係祖國 style。

上週六( 12日), 黃子華繼早前的廣州站後,再到中山開騷,即使最貴門票達 680人仔貴過香港七成三(香港最貴$480),但全場 5,000個座位仍有九成滿。子華一出場,已有粉絲在台邊欄杆等候,難得子華勁識做,握手影相絕冇托手踭,而且強國人對子華甚受落,雖然大部分內容跟香港站一樣,不過內地觀眾仍然笑唔停,幾乎子華講乜都有反應,又識大叫「回水」及「除褲」等指定動作,明顯有班強國忠實 fans。

雖然子華開騷內容食老本,但喺內地開得騷,子華自然知規矩,於香港站勁抽特首 CY水、國民教育、被自殺的李旺陽和涉及貪官的劏房局長陳茂波全部自動刪除,而食住中國最近的反日熱,有關日本的話題如「日本人打輸仗要食鹹魚蒸肉餅壽司」、「日本等於時裝超自大」、「對膠鞋可以行到去釣魚台」等話題則全部保留兼加強,擦盡強國 fans鞋。

嘟嘟定阿佘?

今年新電台來勢洶洶,無綫急召回經典拍檔再合作。早前曾傳出考慮返 TVB拍《男親女愛 2》及《絕代商驕》續集嘅 黃子華將於 4月回巢,雖然未落實回巢,但成班子華 fans已經超期待,但由於《洗燥》巡迴棟篤笑未完,加上 Do姐早輪接受電台訪問時卻又反口話:「我唔會再拍劇,拍咗幾十年好多角色都做過。」嘟姐改曬口,唔通阿佘真係爭贏?本刊曾致電 黃子華助手,但至截稿前仍未聯絡上。

放大圖片

00年嘅《男親女愛》創造 TVB收視神話,最高收視達 50點。劇中嘟嘟姐和子華更有親熱鏡頭,呢段姐弟戀令觀眾印象非常深刻。

放大圖片

09年有阿佘(佘詩曼)合作嘅《絕代商驕》,子華演商界奇才麥提爽,後與阿佘成為歡喜寃家。雖然《絕》收視不及《男》,但最高都有成 40點㗎!

放大圖片

我好享受規律嘅生活!真實對白

內地開騷限制多

放大圖片

送簽名海報

上週六( 12日),子華於中山舉行內地巡回第 2站。現場工作人員派發子華簽名海報,佢哋話係親筆喎!

繼 07年《愈大鑊愈快樂》喺廣州演出第一場後,子華內地嘅棟篤笑愈來愈多,除了已開的廣州和中山站外,遲嚇子華更會衝出廣東省,殺入廣西開騷添!據知 黃子華香港站一場收約 80萬港幣,大陸則收貴 5成約 100萬人仔。而據一內地搞演唱會搞手表示,想在內地開棟篤笑原來唔簡單:「內容一定要審過,除咗敏感話題同政府官員唔講得,即使諷刺一啲名人或者新聞都唔可以,例如你想諷刺四大天王唔得,你想講毒奶唔得,之前林海峰都喺內地開過一次《是但噏我願意》,不過一樣好多內容都刪走啦!」

內地巡迴表:

第 1站: 2013年 1月 1-3日廣州體育館

第 2站: 2013年 1月 12日中山市體育館

第 3站: 2013年 1月 18日佛山南海體育館

第 4站: 2013年 3月 16日廣西體育中心體育館



.[FACE]自我河蟹  CY國教 gag全刪 黃子華擦強國鞋自閹
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-cy-gag-face.html
.[FACE]自我河蟹  CY國教 gag全刪 黃子華擦強國鞋自閹
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-cy-gag-face.html