2013年1月16日 星期三

萬綺雯賣口乖 做嘢唔做人

萬綺雯坦言緊張自己在無綫首套劇集的收視。


萬綺雯賣口乖 做嘢唔做人

萬綺雯、王菀之、郭晉安、王祖藍等前晚飯局睇劇集首播,萬綺雯回應有指她的丈夫因吸煙影響生育,她否認說:「我哋每年都有做身體檢查,身體好好。」早前才轉投無綫的萬綺雯也賣口乖指暫時無意生仔。

演員萬綺雯、王菀之、郭晉安、王祖藍、張繼聰、許亦妮等前晚到佐敦開餐收看主演的劇集《老表,你好嘢!》首播。

萬綺雯被指老公吸煙影響到兩人生BB,她說:「佢唔係一日食三包咁誇張,自己戒咗煙,但有時攰或者壓力大都會食支煙,我哋兩個每年都有做身體檢查,身體好好,生唔生BB係兩個人嘅事,加上啱啱先加入TVB就生BB會好奇怪囉,做嘢先啦,不過如果有『意外』嘅都冇所謂」。

《老表》是萬綺雯加入無綫後首套劇集,她指本來也不感到緊張,但不斷有人問她對收視的睇法,也開始感到緊張,她笑謂:「如果話有四十點一個話生仔(指郭晉安)、一個就話結婚(指王祖藍),我都想睇佢哋結婚生仔。」

奪「金曲金獎」的王菀之相信祖兒會戥自己開心。
  • 奪「金曲金獎」的王菀之相信祖兒會戥自己開心。
王祖藍(右二)和郭晉安(左二)分別表示有40點收視就結婚生仔。
  • 王祖藍(右二)和郭晉安(左二)分別表示有40點收視就結婚生仔。
王祖藍扮嘢玩自拍。
  • 王祖藍扮嘢玩自拍。

另外,該劇在周一首播,通訊事務管理局共收到十宗投訴,指內容加大中港矛盾、內容嘩眾取寵及誤導觀眾。

拆獎座慰勞幕後

同場的王菀之憑歌曲《留白》奪得《2012年度十大勁歌金曲頒獎典禮》「金曲金獎」,有指宣布獎項時,容祖兒被拍得「O嘴」表情,王菀之則說:「我相信祖兒唔係嚇親,應該係驚喜,我哋成晚傾咗好多偈,我相信佢係戥我開心。」講到外間質疑《留白》這首歌少人聽過,王菀之說:「我就聽到好多人都話聽過首歌,我係樂天嘅人,亦知道好難滿足所有人。」

王菀之計劃將獎座拆開,將獎座上的鑽石花瓣送給一班幕後負責作曲、填詞的功臣。而《留白》一曲原來早已被網民惡搞改成《留飯》,隨著歌曲在頒獎禮奪獎,《留飯》已有超過兩萬點擊率。

文:影視組



.萬綺雯賣口乖 做嘢唔做人
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_4383.html
.萬綺雯賣口乖 做嘢唔做人
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_4383.html