2013年1月25日 星期五

郭羨妮拍劇調劑年尾再造人

郭羨妮


郭羨妮拍劇調劑年尾再造人

郭羨妮(Sonija)產後復出拍的第一套劇是無綫的賀年劇,她坦言開工時很掛念女兒,但返到家見到女兒甜睡的樣子,就倦意全消,Sonija表示不會放棄工作,並視工作為調劑品,更指年尾會追多個BB,湊成個「好」字。



郭羨妮坦言每次放工返家見到囡囡的甜睡樣,就會疲勞盡消。

郭羨妮(Sonija)產後復出參與的第一部劇便是賀年劇《初五啟市錄》,Sonija的女兒已七個月大,相當可愛,Sonija坦言拍《初》劇時,由於要不分日夜開工,返到家時女兒已睡覺,但一見到寶貝女,都會甜在心頭,又覺得自己很幸福。Sonija坦言今年年尾會追多個BB,湊成一個「好」字。

見女兒疲勞盡消

對於拍《初》劇,Sonija說:「其實拍呢套劇都唔算好辛苦,兩個月已經拍完,劇中我同陳錦鴻飾演一對,大家之前都合作過好多次,所以好有默契。每次放工返到屋企見到個女甜睡,就算幾攰都好,瞓喺床邊睇住佢,即刻冧曬,乜嘢疲勞都冇曬。」Sonija每逢說起愛女都笑容滿臉,她表示女兒平時愛跟婆婆,但她不會因此呷醋,她謂:「我唔會唔開心,反而係我老公成日話驚個女唔認得佢,一返到香港就即刻黐住個女。」

郭羨妮(中)與陳錦鴻(左)及黃浩然在《初五啟市錄》中合作愉快。


郭羨妮(中)與陳錦鴻(左)及黃浩然在《初五啟市錄》中合作愉快。

郭羨妮

郭羨妮說年尾會追多個BB,之後就會「收工」。

獨門方法湊BB

問Sonija拍完《初》劇,曾否想過停止工作,專心湊女,她說:「都想多啲時間陪佢,因為小朋友真係大得好快,轉變得好快,出嚟做嘢嗰陣真係好掛住佢,不過工作對我嚟講係一種調劑,唔可以單一喺屋企湊女,出去接觸嚇其他人會精靈啲,始終有其他嘢, 生活會平衡啲,所以之後如果有啱嘅劇,我都會繼續接拍。」

為了氹女兒,Sonija經常都要出動百寶,她說之前女兒經常都不肯乖乖睡覺:「之前我一擺低佢喺床佢就喊,點唱歌氹佢都唔得,不過喊得耐抱起佢時佢又收聲喎,依家我諗到妙法,就係擺佢喺我張床玩,玩到攰佢就會瞓,瞓到七成我就會放佢落床仔,咁就大覺瞓。」



.郭羨妮拍劇調劑年尾再造人
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_7030.html
.郭羨妮拍劇調劑年尾再造人
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_7030.html