2013年1月25日 星期五

我得寵:黃智賢湊歡樂孖寶忘憂

曾經歷愛犬離世的黃智賢,傷痛過後,遇上Cream Cream和Pepper,為生活再度添上新色彩。


我得寵:黃智賢湊歡樂孖寶忘憂

黃智賢曾經歷愛犬CoCo離世,傷痛過後,他遇上摩天使Cream Cream和Tea Cup貴婦Pepper,生活再度添上新色彩,他直言:「佢哋為我嘅生活帶嚟好多歡樂,對住佢哋好減壓,就算對住紛紛擾擾嘅娛樂圈,返到屋企見到佢哋即刻安靜曬。」

撰文:何慧斯



■曾經歷愛犬離世的黃智賢,傷痛過後,遇上Cream Cream和Pepper,為生活再度添上新色彩。

攝影:陳慧安

黃智賢


■黃智賢坦言不會過度寵愛,堅持要保留牠們的性格,做狗都有做狗的尊嚴。

黃智賢(Ben)回想當日與貴婦狗Pepper相遇,他笑說:「嗰陣CoCo(約瑟犬)走咗,真係好傷心,我同老婆都覺得間屋要養番隻狗,但係刻意唔養約瑟,因為有太多回憶,少不免會有比較,所以咪姑且試嚇養其他品種嘅狗。嗰陣我哋搵咗好耐,見到Pepper啲神情,嗰種嗲,好似以前隻CoCo,呢啲就係眼緣,揀咗好耐終於揀咗佢。」

其後Ben遇到摩天使Cream Cream,又再被牠俘虜,他笑說:「因為上次經驗係養咗一隻狗,所以想有多一隻做伴,但係冇必要買同一個品種,結果我哋偶然遇到Cream Cream,見到個店主同佢梳毛,佢眼神衰衰咁,有啲楚楚可憐,真係冥冥之中安排。」

因為Pepper當時有皮膚病,在寵物店住了一個月,變相令Cream Cream成為大家姐,Ben說:「Cream Cream佢好友善,但係我成日同佢講,叫佢唔好蝦個妹呀。我仲會叫佢做happy dog,佢最鍾意玩同食,只要擺低啲嘢食,唔使一分鐘可以食曬,瞓覺又唔使三秒就瞓著,真係食得快瞓得快。」

無微不至當湊女

直至Pepper痊癒才回家,牠跟Cream Cream相處很融洽,完全沒有呷醋,更因這對小寶貝增添了不少歡樂氣氛,Ben說:「佢哋啲百厭嘢令你好好笑,無論跌咗乜嘢落地,都會即刻叼走,據為己有,雖然佢哋唔會抓傢俬,但係會咬鞋帶,仲試過喺高踭鞋瞓覺,有一次玩到全屋都係廁紙?!佢哋仲會有個午夜場,最鍾意瞓到半夜起身,玩一陣先會再瞓番。」

Ben續說:「o依家我哋好開心,已經當咗佢哋係屋企嘅一分子,只要開工有啲空檔,都會返一返屋企見嚇佢哋,又或者因為掛住佢哋早啲返屋企,甚至連去旅行都少咗,如果出門唔知擺佢哋畀乜嘢人湊好。」

拍攝當日,阿Ben不但預備手推車接載一對寶貝,同時帶備各種玩具、水樽,儼如爸爸對子女般無微不至的照顧,他說:「一啲啲啦,仲差好遠,始終狗仔易教啲,佢哋又有伴,會自動波自己玩,又或者各自各走埋一邊瞓覺,佢有佢哋嘅世界,你見到佢哋好安樂,瞓到反曬肚,反映佢哋覺得呢個環境好安全,好放心,當咗呢個係佢哋個家,見到佢哋好滿足。」

黃智賢


■Cream Cream和Pepper奔跑的模樣極可愛。

黃智賢


■拍攝當日黃智賢準備充足,帶齊各種用具,儼如慈父對囡囡無微不至的照顧。

飲食方面要小心

Ben更有感而發地說:「逐漸你會覺得佢哋唔係寵物,係屋企嘅一分子,上次養狗仔嘅經驗,佢係講唔到畀你聽邊度唔舒服,無論佢幾多歲都好,喺我眼中都係小朋友,所以我哋喺飲食方面好小心,尤其係揀糧,我哋會諮詢嚇醫生,同埋會買啲優質嘅糧,唔會畀零食佢哋,亦唔會話同佢慶祝生日買蛋糕,好似??家好興買鞋仔,呢啲我真係唔係好接受,狗有狗嘅世界,人有人嘅世界,錫佢哋都要保留番佢哋嘅性格,做狗有做狗嘅尊嚴。」

揀狗老婆話事

黃智賢湊歡樂孖寶忘憂


■黃智賢工作期間只要有空檔,必定回家見一見愛犬。

外形man爆的黃智賢,理所當然認為他應對大狗情有獨鍾,但因為遷就太太,他們只養體形偏細的狗,他說:「我鍾意大狗,但係我老婆好驚大狗,一撲埋嚟佢就驚,加上我成日唔喺屋企,唔可以成日帶佢落街,如果成日困住佢喺間屋度,或者叫工人去放狗又唔係咁好,反而細狗可以唔使理佢咁多,大小二便都易搞,我覺得唔可以為咗鍾意而鍾意,點都要睇番自己嘅時間或者屋企環境適唔適合,如果唔係反而係害咗隻狗。」



.我得寵:黃智賢湊歡樂孖寶忘憂
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_2683.html
.我得寵:黃智賢湊歡樂孖寶忘憂
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_2683.html