2013年1月25日 星期五

[忽然1周]怕再得罪惹火甄妮  Eason交足戲

香吻補飛 <BR><div id=姊妹周嘉儀做電燈膽,一同到大坑一間雪糕店食雪糕,有愛情滋潤,阿佘春樣上曬面,食住雪糕放曬生電,兩人又交換雪糕互食,親密舉動,吸引不少人眼望望,但阿佘毫不收埋,繼續不停放電。 直至發現有記者影相,阿佘即時無癮,獨自離開行去?車,麥子樂原本也想上阿佘車,但見對方打了個眼色,才扮經過同阿佘 say goodbye,之後一個人走入一幢大廈;大約八分鐘後,麥子樂由大廈另一個出口離開,原來阿佘的 Benz坐駕早已在外等候,之後他們極速駛回畢架山寓所方向。 有關與阿佘拍拖一事,麥子樂官腔否認,但又忍唔住狂讚女友。 「唔係呀,黐線,我當佢係家姐咋!不過佢對我好好,好錫我!(介意姊弟戀?)我唔會介意,你?唔好寫衰佢啦!」

最後補多個香吻,莫講話甄妮,相信連讀者都 feel到 Eason所交嘅戲。" width="190">



媽咪姐

怕再得罪惹火甄妮  Eason交足戲

2013年01月25日

今年樂壇最後一個頒獎禮《十大中文金曲》終於 喺周日( 20日)圓滿結束,又係 Eason同祖兒成為大贏家。賽果無新意,焦點自然集中喺花邊新聞上。

叩謝皇恩

為免被甄妮鬧, Eason一上台即半跪半鞠躬,行個大禮先。

握手致謝

之後再握手致謝,你睇甄妮個樣幾冧。

就講最近為演唱會穀飛 嘅甄妮,佢同 Eason場戲就真係無得頂!話說 2000年 Eason、栢芝同陳曉東 喺機艙喧嘩,甄妮苦勸無效,發火叫佢 哋收聲,之後仲向記者鬧爆 Eason:「長輩同佢講 嘢,講極都唔聽,望都唔望你,咁仲唔係目中無人!」


言猶在耳,估唔到甄妮頒男歌手獎俾 Eason時,竟然可以講:「呢個我好鍾意……呢個當年我都有教佢……陳奕迅。」不過 Eason唔知係咪怕再次得罪前輩,對住甄妮又跪又鞠躬,仲附送香吻一大個,之後更賣口乖:「多謝甄妮姐姐,祝你演唱會成功!」禮數真係做到足。

甄妮火藥味咁重,當晚真係冇人敢埋身。反而另一個殿堂級歌手張學友就唔同嘞。佢表演 嗰 part,成班歌手坐定定留心聽,完騷後個個仲爭住同佢合照,受歡迎程度同甄妮差好遠!

放大圖片

2000年, Eason、陳曉東、栢芝跟甄妮參演《加港龍情耀千禧》之後,一同由加拿大返港。點知三個「小朋友」傾偈嘈得滯,搞到甄妮當眾大鬧。

放大圖片

歌神難得表演,成班歌手好捧場,坐定定睇曬。

放大圖片

之後嘅祝酒活動,一眾歌手爭相同學友合照,鬼咁受後輩歡迎。


歌神張學友榮獲「金曲 25周年榮譽大獎」,喺台上獻唱多首名曲,可以話係當晚嘅高潮位。" href="">放大圖片

歌神張學友榮獲「金曲 25周年榮譽大獎」,喺台上獻唱多首名曲,可以話係當晚嘅高潮位。" href="">
我色香味都正,而且好友善!(設計對白) <BR><div id=姊妹周嘉儀做電燈膽,一同到大坑一間雪糕店食雪糕,有愛情滋潤,阿佘春樣上曬面,食住雪糕放曬生電,兩人又交換雪糕互食,親密舉動,吸引不少人眼望望,但阿佘毫不收埋,繼續不停放電。 直至發現有記者影相,阿佘即時無癮,獨自離開行去?車,麥子樂原本也想上阿佘車,但見對方打了個眼色,才扮經過同阿佘 say goodbye,之後一個人走入一幢大廈;大約八分鐘後,麥子樂由大廈另一個出口離開,原來阿佘的 Benz坐駕早已在外等候,之後他們極速駛回畢架山寓所方向。 有關與阿佘拍拖一事,麥子樂官腔否認,但又忍唔住狂讚女友。 「唔係呀,黐線,我當佢係家姐咋!不過佢對我好好,好錫我!(介意姊弟戀?)我唔會介意,你?唔好寫衰佢啦!」

歌神張學友榮獲「金曲 25周年榮譽大獎」,喺台上獻唱多首名曲,可以話係當晚嘅高潮位。" onload="">

我色香味都正,而且好友善!(設計對白)


歌神張學友榮獲「金曲 25周年榮譽大獎」,喺台上獻唱多首名曲,可以話係當晚嘅高潮位。



.[忽然1周]怕再得罪惹火甄妮  Eason交足戲
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1-eason-eason-1.html
.[忽然1周]怕再得罪惹火甄妮  Eason交足戲
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1-eason-eason-1.html