2013年1月25日 星期五

[忽然1周]謝婷婷逼走莊思敏

媽咪姐早前喺中環撞到莊思敏,當日佢行色匆匆,唔知係咪趕住搵新老細呢?


媽咪姐

謝婷婷逼走莊思敏

2013年01月25日

電影公司開戲當然會益自己人,好似呢套《古惑仔》,王晶旗下藝人莊思敏亦有份參演。

媽咪姐收到風,原來莊思敏同王晶已經結束賓主關係。不過塞翁失馬、焉知非福。話說早前同屬王晶旗下嘅謝婷婷,因不滿王晶力捧國產妹童菲而劈炮,仲帶埋成個經理人部門走,搞到堂堂拿督女莊思敏冇人服侍之餘,仲要自己接 job。


今次莊思敏唔再為王晶效勞,可謂無約一身輕。佢同媽咪姐講:「我同晶哥合作得好開心,唔續約都係想諗清楚發展方向啫!嚟緊呢幾個月會自己做埋經理人,力不到不為財吖嘛!」啱㗎嘞,國產妹咁進取,我哋香港人梗要自救出路!

放大圖片

家陣莊思敏冇經理人,於是就自己同太陽眼鏡品牌「 Oh My Glasses」傾合作。莊負責設計,賣到一副都有傭抽。


至弊你攞走埋我啲資源呢!(設計對白)" href="">放大圖片

至弊你攞走埋我啲資源呢!(設計對白)" href="">
走得快,好世界!(設計對白) <BR><div id=姊妹周嘉儀做電燈膽,一同到大坑一間雪糕店食雪糕,有愛情滋潤,阿佘春樣上曬面,食住雪糕放曬生電,兩人又交換雪糕互食,親密舉動,吸引不少人眼望望,但阿佘毫不收埋,繼續不停放電。 直至發現有記者影相,阿佘即時無癮,獨自離開行去?車,麥子樂原本也想上阿佘車,但見對方打了個眼色,才扮經過同阿佘 say goodbye,之後一個人走入一幢大廈;大約八分鐘後,麥子樂由大廈另一個出口離開,原來阿佘的 Benz坐駕早已在外等候,之後他們極速駛回畢架山寓所方向。 有關與阿佘拍拖一事,麥子樂官腔否認,但又忍唔住狂讚女友。 「唔係呀,黐線,我當佢係家姐咋!不過佢對我好好,好錫我!(介意姊弟戀?)我唔會介意,你?唔好寫衰佢啦!」

至弊你攞走埋我啲資源呢!(設計對白)" onload="">

走得快,好世界!(設計對白)


至弊你攞走埋我啲資源呢!(設計對白)

放大圖片

有傳婷婷不滿王晶開咗呢套爛片俾自己做女主角而怒走,戲名英文叫《 Naked Soldier》,中文名係《絕色武器》,個名又爛得幾絕嘅!



.[忽然1周]謝婷婷逼走莊思敏
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1-1_1758.html
.[忽然1周]謝婷婷逼走莊思敏
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1-1_1758.html