2012年10月29日 星期一

幫襯DR逾十年搵命博 朱咪咪拮肚儲幹細胞

video


幫襯DR逾十年搵命博 朱咪咪拮肚儲幹細胞

幫襯DR十幾年 朱咪咪拮針搵命博

愛美是女人的天性,但早前有女士接受DR美容集團的療程後性命危殆,更有人不治。朱咪咪近年有為DR集團宣傳,但前晚她否認是代言人,不過獲該集團贊助接受過退斑、溶脂及儲幹細胞,幸好沒有中招,她又說出現事故後已沒接受療程。

有藝人做代言人的DR美容集團早前發生事故,有多位女士接受該集團的療程後不適,懷疑過程中有細菌感染,其中一人最終不治,亦有人要切除小腿和右手四隻手指,暫時保住性命。



【今日我至險】

朱咪咪去年開騷要扮鄭秀文,佢嫌手臂太粗,走去最近出事嘅DR做溶脂,好在咪咪姐冇事咋,真係險過剃頭。



朱咪咪說與丈夫(左)都很注意健康,她亦坦認兒子(中)曾往DR集團接受美容服務。資料圖片



出事的DR美容集團精明店,有朱咪咪照片作招徠。資料圖片

溶脂去斑

朱咪咪近年亦有為DR集團宣傳,前晚她到灣仔出席慈善音樂會,提到DR集團的事故,朱咪咪否認是集團代言人,但該集團的確贊助她十多年:「我以前好多斑點,舊年亦有做溶脂,又試過儲幹細胞,但都冇問題。」朱咪咪表示沒接受過出事的療程,問是否怕了不敢做?她只謂:「有啲嘢係整定。」

昨日再問朱咪咪接受溶脂和抽幹細胞的過程,她在電話中說:「舊年要做騷扮鄭秀文,我去做手臂溶脂,大約一個鐘,佢哋同我傾傾嚇我就瞓著咗,做完我仲去做訪問同去深圳排舞。」至於儲幹細胞,朱咪咪說:「年尾去做,喺肚度抽,約一支針筒咁多。家好多人都做呢啲嘢,萬一自己有事可以救自己。全部過程係醫生做,啲醫生我都識,因為我年年去佢哋周年晚會。」朱咪咪透露當日在旺角某大廈單位內接受上述療程。

暫停療程

問朱咪咪現時出現事故,會否仍有膽接受醫學美容?她表現猶疑說:「暫時未有去,我好滿意自己個樣,我做嗰啲其實都係表面嗰啲咩激光,不過事發後阿仔都去做facial,真係唔知點解另一方面會有意外。」朱咪咪續說自己很注重健康,每年都在新加坡接受體檢,她又稱:「我老公喺新加坡都有洗血,洗咗至少10次,佢喺啲小型嘅私家醫院做。」

採訪:王連連 攝影:黃文偉



朱咪咪前晚出席活動時,否認是DR集團代言人。

上一則:查小欣《爆足一周》腰斬

下一則:黃長興扮拉登救美媾女



.幫襯DR逾十年搵命博 朱咪咪拮肚儲幹細胞
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/10/dr_29.html