2012年10月20日 星期六

[忽然1周]傾續約爭視後 大貪楊怡踢走徐子珊擸兩獎

對視後平常心啦!(真實對白) <br><br>記者問到奪視後獎有多少信心時,楊怡輕鬆表示平常心,但明言冇睇《雷霆掃毒》,亦冇睇徐子珊做戲,擺明唔放死敵在眼內。 <br><br>攞視後機會: 90%


娛聞樂

傾續約爭視後 大貪楊怡踢走徐子珊擸兩獎

2012年10月19日

無綫《萬千星輝頒獎典禮》訂於十二月十七日舉行,各獎項又玩早前的港姐普選制,由網民在當天一人一票選出心儀帝後。

在此制度下,粉絲多多的林峯,要封帝易過借火,不過視後候選人徐子珊及楊怡卻陷於苦戰中。其實去年底,高層樂易玲曾要求楊怡加簽經理人約,楊怡開出的續約條件除要求每年接一套內地劇外,還要求奪得「視後」及「我最喜愛女角色」獎,與佘詩曼及胡杏兒睇齊。

雖然楊怡頗為大咬,但無綫為解決花旦荒危機,寧願犧牲徐子珊。

放大圖片

我梗係投自己一票!(真實對白)

一向戰鬥格的徐子珊,今年僅得一劇出街,為爭票源,她亦不惜爛面四圍拉票。

攞視後機會: 75%

楊怡入行 13年,劇接劇冇停手,前年拍《真相》時更積勞成疾,感冒菌入神經搞到半邊面麻痹及歪嘴。可惜肯搏肯捱亦未為她帶來視後一獎,此事一直令她耿耿於懷。直至今年初,她主演的《 On Call 36小時》收得,終令視後一獎有曙光。

扭計唔傾約

放大圖片

打入內地

有指楊怡去年以每集 6萬人仔拍《後宮》,劇集在內地播出後,各地錄得不俗收視。自此,她成為內地製作公司的搶手貨,可惜無綫不肯放人,令她損失近千萬收入。

楊怡最大籌碼是其經理人合約,去年 9月爆發電視挖角潮後,她亦成為「城電」的重點挖角對象之一,當時她以「知足」為由暗示自己不會離巢。但楊怡與無綫還有兩年約,去年底樂小姐與她傾約時,她卻藉詞推搪。「阿怡覺得自己仆心仆命為公司,有病都唔敢 no show,但只係喺 09年攞過『女角色』一獎咁大把。加上近年唔少一線演員都可以北上拍劇搵人仔,佢就要繼續留喺無綫捱騾仔,點會甘心?佢舊年至有機會返大陸拍內地劇《後宮》,播出後好受歡迎,好多內地製作公司都搵佢拍劇,但無綫都幫佢推曬,嗰度有 3、 4套,計埋有六、七百萬,梗係肉赤啦。佢依家同公司企硬,講明今年若果得一個獎同冇得返大陸拍劇,都唔會諗續約問題住。」知情者透露。

有高層睇好徐子珊

楊怡扭計未肯傾約,據知樂易玲亦不敢怠慢,遊說其他高層,希望一致推楊怡奪「視後」及「我最喜愛女角色」兩獎。不過,由於有部分高層私下認為楊怡大貪,所以視後寶座仍有變數。「雖然今年玩全民投票,不過五甲人選仍然由高層選出嚟,佢哋屬意邊個攞獎,臨尾一定會狂穀宣傳,所以話就話普選,實則都有內定成分。不過有高層就覺得楊怡太貪心,同埋做得太盡,所以有人建議佢同徐子珊每人分一個。」知情人士透露。

放大圖片

幫手補鑊

楊怡及羅仲謙疑似車震報道出街當日,高層樂易玲及外事部總監曾醒明隨即為二人開記招拆彈,解釋女方當晚只是酒後嘔吐,可見樂易玲對楊的重視程度。

放大圖片

《名媛》搶視後

在《名媛望族》中,楊怡由刀馬旦變做劉松仁四姨太,角色極有發揮,據知無綫有意安排楊怡憑這套劇問鼎視後。

放大圖片

《 On Call》

我最喜愛角色

年初,由楊怡主演的《 On Call 36小時》,平均收視有 31點。劇中有先天隱疾的她,角色惹人憐愛,據知有無綫高層屬意她憑此劇奪「我最喜愛女角色」。

放大圖片

被問到楊怡冇兩大獎就不肯傾續約,樂小姐說:「我會加佢人工,佢咁紅。(但佢想拍內地劇多啲喎?)下年佢要拍《 On Call》續集,不過睇嚇就唔就到啦。」

楊怡:冇時間睇佢套劇

對於問鼎「視後」及「我最喜愛女角色」獎,楊怡笑笑口向本刊表示:「平常心啦,不過我喺《名媛望族》好突破,要做刀馬旦,每次都要早三個鐘返公司化妝,都幾辛苦㗎。」當被問到有否看徐子珊的《雷霆掃毒》,她卻收起笑容說:「我冇時間睇佢套劇。」本刊記者再追問她與無綫的經理人合約進展如何時,她承認:「係傾緊啦,到時話你知。」

楊怡表面對雙料視後扮作漫不經心,但暗地裏卻連環出招,至於憑《雷霆掃毒》毒後一角而走勢淩厲的徐子珊,卻恨獎恨到出面。她向本刊記者表示:「我喺《雷霆掃毒》發揮好大,梗係想攞視後,嚟緊我都要去內地同大馬宣傳,順便拉下票呀。如果我有得投票就梗係投自己啦。(楊怡想擸兩個獎喎?)個個都想攞獎啦,咁都要睇下民意嘅!」民意大過天,睇下正氣楊怡擋唔擋得住毒後子珊。

放大圖片

賣命演出

在《雷霆掃毒》中,徐子珊除被林峯生剝半裸演出,亦被李家鼎打毒針,被其手下輪姦,角色好大挑戰,難怪可以升呢同楊怡爭視後。

視後爭奪戰

今年視後競爭激烈,除楊怡、徐子珊外,還有米雪、鍾嘉欣、胡杏兒及陳法拉。不過眾人對攞視後亦有保留。

半熱米雪:機會一半半

放大圖片

攞視後機會: 50%

演技派米雪早於 08年憑《溏心風暴之家好月圓》封後,今次與黎耀祥在台慶劇《大太監》演慈禧太後與大太監李連英。她的實力亦不容忽視,她說:「奪獎機會一半半,但俾我同祥仔一齊攞又唔拘。」

黑馬鍾嘉欣:平常心

放大圖片

攞視後機會: 50%

鍾嘉欣主演的《護花危情》有收視有口碑,亦令她成為黑馬視後。她卻直言:「我一直以平常心看待,觀眾鍾意睇,我已經好開心。」

陪跑胡杏兒:入到五強都好開心!

放大圖片

攞視後機會: 40%

去年,胡杏兒奪雙料視後,今年憑《怒火街頭 2》再角逐視後,但她直言對冧莊視後冇信心。「可以入到五強都好開心,我睇好米雪同楊怡喺《大太監》同《名媛望族》嘅演出。」

大冷陳法拉:睇好米雪

放大圖片

攞視後機會: 20%

去年,陳法拉與視後獎擦身而過,今年亦僅得《東西宮略》獲競逐,得獎機會好微,她直言:「我今年冇機會,休戰一年,我都睇好米雪。」



.[忽然1周]傾續約爭視後 大貪楊怡踢走徐子珊擸兩獎
http://hk8news-e.blogspot.com/2012/10/1_8162.html