2012年9月3日 星期一

林子善誓死效忠TVB 感激黃子華提攜

認識林子善始於13年前的《喜劇之王》,那位愛扮大佬的洪爺如今是已餐廳老闆。


林子善誓死效忠TVB 感激黃子華提攜

不是無綫包薪藝員,卻獲「親生仔」待遇,08年正式簽約無綫成為合約藝人後,短短4年間,林子善連續拍了12部劇集,為他帶來多桶金,包括屯門物業首期,最近更和導演好友鄧東明合資7位數字在大坑開設了「龍鳳冰室」,難怪他誓死效忠三色台,大賣口乖說:「勁人一定留喺無綫!」當然,子善也希望躋身勁人系列。採訪:方騫平

最近林子善曝光高,雖然在《飛虎》、《怒火街頭2》中並非擔正做男主角,但卻能產生化學作用,搶咗唔少戲。

子華教導終身受用

他坦承恨拎今年的「飛躍進步男藝人」獎:「有固然係好啦,只要演技得到觀眾認同,攞唔到都冇乜所謂嘅,正如07年金像獎頒獎禮當晚,啱啱我同師傅黃子華食緊飯,佢好開心見到老友劉青雲首次勇奪影帝,其實青雲哥早已係我心目中嘅影帝啦。」

林子善由無名小卒,變身入屋演員,除多謝無綫畀機會外,恩師黃子華是關鍵所在:「我本身唔識子華哥,直至有次去《一蚊雞保鑣》片場探老友陳國坤班同子華打招呼,佢就介紹我拍《奸人堅》,就係咁簽咗無綫。子華哥提拔我同時,仲教我做戲,最深刻教我拍喊戲唔使刻意穀眼淚,就算開水喉,唔投入都會好假,只要投入劇本,就算冇眼淚,用眼神演繹都足夠,呢個秘訣,教我終身受用。」



認識林子善始於13年前的《喜劇之王》,那位愛扮大佬的洪爺如今是已餐廳老闆。

《怒火街頭》令子善正式入屋。

子善4年拍12套劇,平均1年3套,勁!

05年,子善跟拍檔開設公司「STAR-06」,專門承辦夜場打碟。

拍完《奸人堅》後,子善正式簽TVB。



.林子善誓死效忠TVB 感激黃子華提攜
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/tvb.html