2012年9月3日 星期一

張名雅黃心穎朱千雪專訪 張名雅:一人一票朱千雪會贏

黃心穎(左起)、張名雅及朱千雪沒有因是非而影響友誼,反而令她們更團結。


張名雅黃心穎朱千雪專訪 張名雅:一人一票朱千雪會贏

今年香港小姐大玩噱頭一人一票選港姐,可惜決賽夜冧server被全城狂插淪市民笑柄,令40周年港姐競選留下汙點。冠軍張名雅、亞軍黃心穎、季軍朱千雪坦言以為當晚司儀公布冧server是講笑。根據網民反應及坊間意見,認為若由市民投票,朱千雪會奪得後冠。張名雅亦承認如果一人一票,朱千雪很大機會贏。



黃心穎(左起)、張名雅及朱千雪沒有因是非而影響友誼,反而令她們更團結。

張=張名雅 黃= 黃心穎 朱= 朱千雪

黃:近來都睇到報道因為冧Server事件質疑我哋三甲名次。

朱千雪(右起)、張名雅及黃心穎認為賽果已定,無必要重選。

朱千雪(右起)、張名雅及黃心穎認為賽果已定,無必要重選。

「民意冠軍」朱千雪認為張名雅奪冠是實至名歸。

「民意冠軍」朱千雪認為張名雅奪冠是實至名歸。

張:其實TVB一人一票選港姐係好創新,公司係有心去嘗試,可惜最後失敗咗,只可以講冇辦法,惟有接受專業評判揀出嚟嘅冠亞季軍。其實每年港姐冠軍都有人唔鍾意,自己有時都會唔開心,但係最驚係千雪同心穎介意唔開心!不過之後同佢哋傾過,知佢哋冇唔開心,咁先放心。講真,投票真係好難講,都有可能係千雪攞冠軍,或者係心穎都唔定。

張名雅(中)得知兩女沒有為名次感到不開心,喜極而泣。

張名雅(中)得知兩女沒有為名次感到不開心,喜極而泣。

黃心穎坦言以為司儀宣布冧server是講笑。

黃心穎坦言以為司儀宣布冧server是講笑。

黃:其實唔能夠一人一票係有啲遺憾,因為永遠都留低一個問號,但係都係一種遺憾美,希望下年可以做到一人一票。我聽到外間質疑我攞亞軍,但係自己唔會咁諗,因為覺得自己決賽表現幾好,工作人員評語都讚我。依家唔會再諗邊個係冠軍、亞軍、季軍,因為諗嚟都冇用,三個女仔各有長處,張名雅攞冠軍係佢應該得到嘅。

唔會瞓唔著

朱:雖然選出嚟係有冠亞季軍分別,但係我覺得我哋冠亞季軍好似三位一體,所以由頭到尾都冇好差嘅感覺,所以唔會話覺得唔公平同唔開心。自己入到三甲已經冇遺憾,自己做到最好,個電腦系統又唔係我哋整嘅,所以冇遺憾。

張:其實歷屆好多港姐三甲都有人會質疑,因為每個人都有自己嘅心水。當選之後自己微博一晚多咗五千fans,所以真係各有所好,自己都冇因為報道困擾瞓唔著。

朱:哈哈,我哋三個一定唔會瞓唔著,食得瞓得。

無必要重選

張:大家點睇重選?

黃:都見facebook有人發起投票,大家都好關心今年嘅港姐,但係我覺得唔使重選。

朱:唔使重選,港姐呢個旅程去到8月26日已經結束,結果係張名雅攞冠軍。雖然好多人話我有機會攞冠軍,但係唔需要去諗一啲如果,有市民同fans認同,自己當贏咗。

張:有咗結果,都冇必要再去提,每年港姐都有人鍾意唔鍾意係正常反應,有人網上投票話千雪係冠軍,或者心穎冠軍,都未必代表到全部人嘅意見。

黃:冇錯,就算嗰晚千雪攞冠軍,都可能一樣有人講。

朱:我覺得可能啲人係嬲系統唔work,唔係覺得張名雅唔值得攞。

團結抗批評

張:其實嗰晚志偉、叻哥宣布冧server,由評判決定三甲,我以為係講笑,你哋呢?

黃:我都以為佢哋講笑,你知佢哋一向好幽默,冇諗過會有呢啲嘢發生,當時贏咗湯洛雯入三甲係全晚最開心嘅一刻,所以都未諗得切其他嘢。

朱:我都以為係講笑。

張:入到三甲都未開心完,嗰一刻仲發緊夢,之後先知道咁大件事,觀眾回響咁大。

朱:如果我哋三個互選唔知邊個輸贏呢?

黃:我會揀名雅,事實上佢參選以嚟表現都好穩定,我同千雪只係當晚表現好,所以覺得賽果合理。

朱:如果自己投票一定投自己,但係名雅當晚表現係好好,攞冠軍係實至名歸。

張:其實當晚唔知自己表現係點,之後睇番錄影帶覺得表現係比平時好,可以話超水準。自己平時其實幾騰雞,答問題係有啲驚,但嗰晚表現係幾淡定。不過,坦白講如果一人一票去選,千雪係好大機會贏,因為千雪畀人感覺親切,有時鍾意就係鍾意,冇得解釋。

朱:其實有今次經歷,我哋三個嘅感情都深厚咗。

黃:絕對係!因為好多嘢只係我哋三個一齊經歷過,出面嘅人唔會知。外人會覺得個個女仔一定想攞冠軍,其實唔係,有呢個結果已經好開心!

朱:有咗結果,依家唔會再諗係咪我可以攞冠軍。入到三甲喺後台一刻好難忘,見到大家嘅眼神都好滿足,有名次已足夠。傳媒、社會話要重選嘅聲音,反而令到大家更團結,希望大家向前看。

與偶像合作

張:我哋已經入咗行,大家有乜目標?

黃:自己對娛樂圈有興趣,可以嘅話乜都想試。

朱:我嘅目標係……

黃:你係想見林峯!

朱:冇錯,哈哈。自己一路都冇目標,選美係希望可以搵到自己嘅目標,好想試嚇拍劇同做司儀。自己鍾意寫嘢,好想同人分享自己嘅睇法,有機會想出書做作家。

黃:我都鍾意林峯,名雅就鍾意陳展鵬。

張:我鍾意睇佢做戲,可能我鍾意四眼同正經啲嘅男仔。

黃:我係因為聽林峯喺《天涯俠醫》唱嘅主題曲《心呼吸》開始鍾意佢,但係第日如果有機會合作都驚怕醜不停NG。

後記:友誼第一

今年港姐三甲充滿爭議,負面新聞浪接浪,不過造就了張名雅、黃心穎和朱千雪的友情歲月。張名雅坦言最擔心是黃心穎和朱千雪因報道而不開心,朱千雪有感而發:「佢問過我哋有冇唔開心,其實冠軍佢已經攞咗,佢可以唔理我哋感受,真係好多謝佢。」張名雅聞言即忍不住哭泣,朱千雪和黃心穎亦感動得眼濕濕。誰說選美只有是非而沒友誼?

攝:沈健程

服裝:Sinequanone 髮型:HAiR@Derek Cheung

場地:Three on Canton(港威酒店)

冠軍張名雅、亞軍黃心穎、季軍朱千雪

出爐港姐各有賣點,朱千雪(左起)可愛、黃心穎聰明、張名雅高貴,滿足不同要求。

冠軍張名雅、亞軍黃心穎、季軍朱千雪

冠軍張名雅、亞軍黃心穎、季軍朱千雪

今年港姐是非特多,出爐三甲亦扮「吱吱尋」。

冠軍:張名雅(Carat)

冠軍:張名雅(Carat)

除咗想履行港姐責任,多做慈善工作外,我仲想做主持,因為我鍾意講嘢。

亞軍:黃心穎(Jacqueline)

亞軍:黃心穎(Jacqueline)

我想用名氣去做慈善工作,令自己不平凡,亦唔想坐Office咁刻板!

季軍:朱千雪(Tracy)

季軍:朱千雪(Tracy)

我想履行港姐職責,仲想用名氣做作家,喺25歲前搵到人生目標。



.張名雅黃心穎朱千雪專訪 張名雅:一人一票朱千雪會贏
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/blog-post_3657.html