2012年9月3日 星期一

有話兒:江美儀倒貼打工

江美儀坦言過檔無綫後,演出機會多了,可惜人工僅及亞視一半。


有話兒:江美儀倒貼打工

訪問最緊要有問必答,直腸直肚的江美儀不止肯答,還肯爆料,由亞視跳槽到無綫,人望高處,打工仔當然望薪酬倍增,誰不知過去三年,江美儀都捱低薪,人工僅及亞視一半,幸得男友吳君祥倒貼。 撰文:比華利

無綫近年向亞視招兵買馬,花旦小生,甚至綠葉王統統有殺錯冇放過,江美儀也於09年過檔無綫,過去三年一劇接一劇,火速洗底變「無記女」。從弱台走到強台,以為收入倍增,江美儀卻爆料指現在人工僅及亞視一半,一切只是表面風光。

娛圈打滾已15年的江美儀見盡新人輩出,她慨嘆現今藝人難撈,她日前在中環接受專訪時說:「家唱片唔賣碟,電影唔好收,新人唔易做,人工奀支出大,好多新人唔係有屋企支持,真係唔知點捱落去。家入行真係搵唔到錢,我喺無綫嘅人工都唔及以前亞視一半。」



江美儀坦言過檔無綫後,演出機會多了,可惜人工僅及亞視一半。

攝影:陳志嵐

髮型:Ivan Lee of Headquarters

化妝:Ivan Lee

場地:The Whiskey Priest(蘭桂坊)

服裝:Vivienne Tam

剛播完的無綫劇《怒火街頭2》中,扮律師的江美儀與鄧梓峰鬧離婚,非常入戲。劇照

剛播完的無綫劇《怒火街頭2》中,扮律師的江美儀與鄧梓峰鬧離婚,非常入戲。劇照

靠積蓄過活

江美儀過檔無綫人工竟少過亞視,她心直口快說:「我過嚟預咗人工低,決定咗做就冇得怨,睇錢真係唔好入嚟,我諗無綫人工高,要數只有佘詩曼同林峯。」江美儀當年選擇跳槽無綫,明白有得必有失,她說:「我想要一個咁嘅平台,畀到好角色我發揮。」江美儀慶幸工作多年有積蓄,有財力支撐在無綫圓夢,問到男友吳君祥可有倒貼?江美儀得戚說:「梗係有,唔係點解同佢拍拖。」

性格樂天知命的江美儀,對任何決定都無怨無悔,她說:「開心一日得一日,我就算都係一陣間,我喪食一餐,又或者打電話同助手呻嚇,好快就冇事。同嬲會好易攰,人都快老啲,我希望輸出多啲正能量畀身邊人。」

江美儀初出道先踩模界,拍洗頭水廣告獲影帝周潤發替她洗頭。

江美儀初出道先踩模界,拍洗頭水廣告獲影帝周潤發替她洗頭。

恨螢幕斷背

過檔無綫,江美儀喜歡這大家庭,她說:「嚟咗呢邊競爭大,推動咗我嘅動力,我喺呢度從來唔同人爭,可能冇殺傷力,同事間相處好融洽。」江美儀入職後,接劇不計較戲份輕重,成功洗走亞視底,她說:「嚟得就唔想hea住做,不過近排幾部劇嘅角色都比較複雜,要我花較多精神去揣摩角色。」

眾多角色中,江美儀最恨演女同性戀者,想跟誰來個螢幕斷背?她說:「桂綸鎂啦,佢咁鬼靚。我諗電視尺度好難,希望有機會喺電影發揮。」會接受兩女親嘴嗎?江美儀抵死說:「男對手都咀過啦,有乜驚?咀嗰個係角色,唔係江美儀嘛,我又唔過電,因為我真係好鍾意男人。」

江美儀和吳君如胞弟吳君祥拍拖七年,仍沒計劃結婚,視愛犬如小孩般痛錫。

江美儀和吳君如胞弟吳君祥拍拖七年,仍沒計劃結婚,視愛犬如小孩般痛錫。

七年不癢

江美儀和吳君如胞弟吳君祥的名字黐實七年,情侶關係仍未突破為夫妻,本月中41歲的江美儀不急於做吳太,她說:「你叫我吳太,我唔會介意,但千祈咪叫我祥嫂,因為男友都唔認係祥哥。」

江美儀非常享受跟吳君祥的同居關係,不怕面臨七年之癢,她邊搽潤手霜邊抵死說:「唔痕,乾(指玉手)啫,名份嘅嘢,要咗都會變,男女相愛最緊要享受過程,彼此對一世係一門好大嘅學問。如果我有80歲命,人生都行咗一半,大家唔啱就唔可以勉強,人生冇時間可以浪費。」

童年時的江美儀精靈可愛,她早前在微博放了跟媽咪和妹妹的舊照。微博圖片

童年時的江美儀精靈可愛,她早前在微博放了跟媽咪和妹妹的舊照。微博圖片

姿整男友

吳君祥的優點缺點,江美儀照單全收,她說:「我畀佢80分,因為佢比我姿整同貪靚,成日慢吞吞要扣分,佢又經常chok爆,次次出街都要我等番佢半粒鐘先出得門口。」江美儀已很包容男友,但論EQ她仍甘拜下風,江美儀說:「佢真係好好脾氣,我哋相處好少嗌交,都點到即止,嗌交好傷感情。」



.有話兒:江美儀倒貼打工
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/blog-post_2663.html