2012年9月27日 星期四

羅仲謙被爆常問女拍檔是否處女 蔚雨芯嚇到O嘴

蔚雨芯向傳媒爆料指謙仔口花花。資料圖片


羅仲謙被爆常問女拍檔是否處女 蔚雨芯嚇到O嘴

羅仲謙被爆料指經常問女拍檔是否處女。曾於4年多前與謙仔合作拍劇的19歲樂壇新人蔚雨芯直認謙仔當年問她是否處女,嚇得她當場O嘴!

記者昨日致電蔚雨芯、黃子菲、港姐蔡慧欣等多位與謙仔合作過的女藝人,其中四年多前與謙仔合作劇集《尖子攻略》的19歲樂壇新人蔚雨芯(Rainky),直認當時謙仔曾劈頭便問她是否處女:「我哋成班一齊拍咗三個月,我同羅仲謙唔算好熟,煞科嗰晚佢突然坐埋嚟,第一句就問我:『你係咪處女?我諗你應該係啦!』之後又問:『如果有富商畀100萬包你,你制唔制?』」Rainky嚇到O嘴,謙仔見她沒有反應就同其他女仔繼續傾。

由於Rainky當年只有14歲,尚未成年,問到當時謙仔是否知她年紀時,她肯定地說:「個個都知我全場最細,估唔到佢咁樣同我講呢啲嘢。」對於被爆大鑊,謙仔經理人公司表示謙仔會親自回應,但至截稿前未有回覆。



蔚雨芯向傳媒爆料指謙仔口花花。資料圖片



.羅仲謙被爆常問女拍檔是否處女 蔚雨芯嚇到O嘴
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/o_27.html