2012年9月27日 星期四

[壹週刊]新女上場 飛 Bra女神 岑麗香

樣子甜美的岑麗香,看著面前的忌廉蛋糕,表情多多更邊影邊食,這份真情流露,怪不得男女老幼,都喜歡這位甜姐兒。


探熱針

新女上場 飛 Bra女神 岑麗香

2012年09月27日

來自溫哥華的華裔小姐岑麗香,最近憑《巴不得媽媽》除 bra解帶,露背沖涼的話題戲,繼陳法拉、苟芸慧之後,火速登上「宅男女神」寶座。選美出身、甜美笑容、大騷三點式,加埋唔鹹唔淡的廣東話,正是做女神的先決條件。對剛起步的香香來說,廿七歲才成名,她擺出一副招牌笑容說:「最緊要有心唔怕遲。」

笑容殺曬

放大圖片

劇中她用 bra固定錢嘉樂斷手,還胸壓對方,香香話其實好尷尬,「從未試過喺男仔面前攞住個 bra。」

無 綫鬧花旦荒,正是一班有樣有身材兼有學歷的華姐攝位良機。憑《巴》劇中香乃馨一角,一劇爆紅的岑麗香( Eliza),連自己也估不到,當劇集出街,她刻意唔上網,「我唔敢上網睇 feed back,唔係怕被批評,我係諗如果反應太差,我咪無 嘢做要返溫哥華,我簽 咗約,咁點算好。」

她自覺樣子平凡,只是笑容搭夠,被封為「女神」也是從同事口中得知,初時她還不信,「劇集出街頭幾日,我日日要開廠,直至有日去街市,有班學生同小朋友叫我『香香公主』,要同我合照,我先知原來係真,好鬼開心。」

放大圖片

這場出浴露背戲,香香話拍得好鬼辛苦,尤其廠景冷氣好凍。

憑住 33C身材突圍的香香,因唔介意三點式上陣,肯搏肯捱,人氣更直逼苟芸慧,說起自己的優勝之處,她直言:「可能我夠傻,好似拍嗰場跌落海 嘅戲,我唔會抗拒,因為真係會發生 響我身上,我試過在學校樓梯,大字形咁跌落地。」但穿三點式,她反而有點抗拒,「其實我唔鍾意著得太 sexy,感覺好唔自然好緊張,事前我要做好耐心理準備,鬼妹仔唔一定喜歡性感。」

在加拿大溫哥華土生土長,○九年參加溫哥華華裔小姐獲冠軍,一○年來港參選「國際中華小姐」再奪魁,自此改變了她的人生,「本來父母唔想我去選美,當時我已經在銀行返緊 training,佢哋覺得份工又穩定,報名最後一日我趕住返工,叫 daddy幫我遞 form,佢本來想跣我唔去。」

辭工選美

連修時裝設計、市場管理和人力資源三個學位的香香,自言不是高材生,只是和比她大一年多的哥哥一樣愛讀書,「我哥哥依家仲讀緊碩士。」選美和揀科一樣,香香的父母都隨她選擇自己的路,她說:「父母想我讀 business,但我想讀時裝設計,點知兩科都入到,我讀設計時發覺都要講求 marketing,所以索性讀埋 business。」

人人以為她會打死份銀行工,但香香忽發奇想,為了留紀念跑去選美,連她哥哥和朋友都取笑她,中文都說不好點選華姐?一心不妨一試的她都說:「入唔到圍我都無損失,點知選埋添!」自小跟哥哥玩到大,難免有點男仔頭,香香話:「細個父母唔俾我出街玩,只有跟哥哥去就得,所以我跟哥哥 嘅同學一齊玩 war game、踏單車,但我都可以好女仔,鍾意同表妹一齊玩芭比公仔。」

外表鬼妹仔,但原來香香家教嚴又傳統,「外國好興去女同學屋企傾偈過夜,好平常個個都會,但我從來都唔俾,直至我廿三歲,才第一次在女朋友屋企過夜,但個晚好好笑,我瞓唔著,覺得都無特別,跟住半夜就揸車返 咗屋企。」

放大圖片

自爆紅後,香香頻頻接 job,這晚與苟芸慧同場,兩位宅男女神,一個熱情一個矜持,高下立見。

放大圖片

自小夢想做公主的香香,沒料到自己的演出,能夠讓觀眾受落,還叫她做「香香公主」,感覺如發夢一樣。

原來係粉絲

來港發展,最大障礙是講廣東話,自知說話歪音經常被整蠱,但她唔介意當開玩笑。個性熱情搞到早前跟錢嘉樂傳緋聞,問香香現在跟男星會否避忌?「嘉樂係大師兄,古明華係阿哥,我當佢哋係我 brother,依家我同其他男同事都會大大聲講,唔好一齊行啦,費事傳緋聞。」

一直有問有答,有話直說的香香,當提到過往拍拖經驗卻有所保留,「讀書時有拍過,但可唔可以唔講。」看得出,她不想再觸景傷情,「直到我唔開心喺父母面前喊,才明白父母當時無阻止,只想我自己去體會。」

放大圖片

擁有 33C的香香,選美時穿三點式泳衣已甚睇頭,近日拍劇她亦再騷本錢。

放大圖片

岑麗香○九年參加溫哥華華裔小姐,並獲冠軍,至於亞軍是今屆港姐冠軍張名雅(左一)。(《蘋果日報》圖片)

樣子甜美的岑麗香,看著面前的忌廉蛋糕,表情多多更邊影邊食,這份真情流露,怪不得男女老幼,都喜歡這位甜姐兒。

愁咗唔夠一分鐘,香香好快又回復招牌笑容,成為一眾宅男女神,問她的偶像是誰?香香鬼馬地說:「係韓國個隊 Big Bang嘅阿 Top,但講明啊,係欣賞唔係愛上,我唔要緋聞 㗎!」

原來香香是追星族,講到擇偶條件,是否要好似阿 Top般靚仔有型呢?她笑謂:「咁又唔使,我要求好簡單,最緊要心地好。」宅男們,收到未!

放大圖片



童年的香香,經常跟比她大年半的哥哥玩,成個男仔頭。

放大圖片

原來香香也是追星族,最喜歡韓國 Big Bang的 Top(左二)。

放大圖片

外表嬌小的香香,原來非常好動,十歲便跟師傅學功夫,最耍家便是舞大旗,防狼招數更加難不倒她。



.[壹週刊]新女上場 飛 Bra女神 岑麗香
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/bra_27.html