2012年9月12日 星期三

[FACE]撐民建聯瀨嘢 胡杏兒:我唔知乜嘢政黨

懵舉指公 <br><br>杏兒選舉日在微博發表同大家姐及姐夫合照,豎起拇指大讚民建聯九龍西蔣麗芸名單中排第三的鄭泳舜。網上圖片


好心壞事

撐民建聯瀨嘢 胡杏兒:我唔知乜嘢政黨

2012年09月12日

週日( 9日)立法會投票日,香港錄得過五成即是 183萬選民投票,破曬開埠紀錄。大家咁踴躍,無非國民教育科假撤回激起民怨,港人誓要一人一票趕走保皇黨。

難得港人史無前例咁齊心,竟然有人唱反調,投票當日,視後胡杏兒竟公開為身為民建聯 嘅九龍西候選人兼姐夫鄭泳舜出街站台拉票,當然被網民鬧爆。無 綫一早話 咗今年視後再玩普選,得罪大班泛民支持者,杏兒預定告急啦!

放大圖片

杏兒憑兩輯《怒火街頭》紅爆,她亦專登揀在《怒》劇的地頭深水埗,為姐夫落區拉票,以為自己計啱數,可惜仍被網民噓爆。網上圖片

全城黑衣反國教、晚晚十萬大軍佔政總,全城民憤直至 9月 9日投票日被推至最高點,大家化憤怒為力量投票趕走保皇建制派。微博、面書所有社交網絡被支持泛民趕走保皇黨 嘅呼籲洗版之際,週日( 9日)中午趕拍緊《衝上雲霄 2》 嘅胡杏兒卻玩另類,於百忙中抽空去深水 埗落區拉票,更上載同九龍西選區候選人鄭泳舜合照至微博。

盲撐富姐夫

放大圖片

網民喪插

反洗腦運動令更多市民唾棄保皇黨,如今胡杏兒撐姐夫,令網友都唾棄埋佢。

其實香港係自由社會,投票拉票亦係個人選擇,不過最慘政府推行國民教育,人人反對惟獨民建聯同部分保皇黨死撐。

反國教港人把對國教科嘅厭惡情緒投射至政府及保皇黨身上,有人公然撐民建聯,當然亦被厭惡埋一份。原來杏兒撐嘅鄭泳舜係大家姐丈夫,新西蘭回流港人,家底不錯,父親鄭錦鐘係保良局副主席,更創辦上市公司偉仕控股,師傅係曾鈺成,鄭泳舜 07年開始在深水埗做區議員。

無知婦孺

與姐夫合照迅速被轉發甚至轉載至面書,被網民圍剿後,杏兒知衰刪除微博。

翌日出席活動,即時為撐保皇黨行為解話:「真係冇諗過咁複雜,我份人好簡單,係諗住幫屋企人之嘛!我淨係知姐夫呢幾年 喺深水 埗區做 咗好多 嘢、幫 咗好多人,我唔知咩嘢政黨,亦唔想掀起罵戰,淨係撐屋企人咁簡單!(網民鬧話黃宗澤飛 咗你飛得好喎!)呢 啲 嘢我唔評論啦,我係公眾人物預 咗,屋企人揀 咗行呢條路都一定會撐!」你貴為視後企出嚟,成件事都已經唔簡單啦!

放大圖片

10/9買三點式話之你

撐民建聯激起民憤,無損杏兒血拼心情,週一出席活動後,即去搜購三點式泳衣準備新劇海南島外景。

放大圖片

浸過鹹水

杏兒細細個就被胡爸爸送去愛爾蘭,小學同中學都不在香港接受教育,雖然浸過嚇鹹水,但似乎吸收唔到民主社會嘅養分。《蘋果日報》圖片

冇腦回應

激起民憤 嘅杏兒週一( 10日)出席時代廣場活動時解話:「我唔知咩嘢政黨,亦唔想有罵戰,我好簡單,淨係支持屋企人。」

懵舉指公 <br><br>杏兒選舉日在微博發表同大家姐及姐夫合照,豎起拇指大讚民建聯九龍西蔣麗芸名單中排第三的鄭泳舜。網上圖片

長毛:中國人似佢好難進步

放大圖片

《蘋果日報》圖片

杏兒上週五話過政府應該尊重市民反對聲音,有份反國教,但轉頭又走去支持保皇黨姐夫,於新界東高票勝出的長毛梁國雄就話:「中國人有陣時就係幫親不幫理,佢要幫姐夫都冇計,係佢選擇,不過如果個個好似佢咁,呢個社會真係好難進步。」

失戀變 V煞

同男友黃宗澤分手半年,杏兒搬屋又暴瘦,連個樣都變埋,下巴離奇拉長變尖,驚現 V煞面。當事人例牌否認:「可能我呢排瘦 咗,又要去海南島拍外景,減 咗肥 啩,我就梗係絕對冇整容啦!」杏兒近日忙拍《衝上雲霄 2》,雖然唔多走得開,但整容達人 DonDon話好易搞:「要整下巴,打透明質酸就得, 1萬蚊度就可以 last三至六個月。」

放大圖片

’09圓面

黃貫中犯法影選票

性格火爆 嘅阿 Paul黃貫中 喺選舉日鋪上一張選票相,履行公民義務投票係 啱,但係衰衝動 喺新界東票站影相其實就犯 咗法。律師黃國桐指出:「成個票站範圍一影相就係犯 咗選舉條例,張選票同個印仔又唔帶得出票站,好明顯佢係犯 咗法。佢張選票未蓋印仔,就唔算係有指引同影響選舉結果,所以淨係 喺票站影相一條罪,最多罰款 1萬港幣。」不過阿 Paul經朋友提點後,一個鐘後 嗱 嗱聲刪 咗影選票條微博。係囉,無論罰款定坐監,就 嚟做老豆都無謂啦!



.[FACE]撐民建聯瀨嘢 胡杏兒:我唔知乜嘢政黨
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/face_1668.html