2012年9月12日 星期三

[FACE]錯得對 關楚耀




面對面

錯得對 關楚耀

2012年09月12日

我常想,如果我兒子像關楚耀,吸毒爆煲、丟人現眼丟到去日本,哪個階段是為人父母的最心疼、最肉赤?

是沉淪毒海時?是通櫃坐監時?是千夫所指時?還是硬著頭皮要重新站在台上的時候?

今年 29歲的關楚耀, 09年 2月 24日,與前女友衞詩在日本東京因為藏有大麻被拘留在當地 31天。有個唱片公司高層父親、和契爺譚詠麟的關楚耀說,在此之前,自己是個坐在原地等待天上掉餡餅下來的人;在此之後,他珍惜和尊重每個工作機會,開始拍電影接電視劇,甚至自己執二攤主動個城市電訊偶像劇男主角來演,學會了父母的安心,來自於自己的工作態度:「為人父母,當年應該喺我沉溺喺當中嘅時候最心痛……過咗三年,我同爹哋媽咪傾番件事,大家都覺得日本發生嘅事,我應該要 appreciate(感激)……」

為甚麼要感激?錯過的人自然會懂。

錯鳥先飛

外形優勝、能唱能作、後台又硬淨,從小就在黎明、張學友、譚詠麟的巨星圈裏打滾,關楚耀從來不是笨鳥。日本藏毒事件後,離開娛樂圈一年後復出,至今僅僅兩年光景,他出版兩張專輯,在全港中小學演講近百場、拍攝港台、亞視及城市電訊共四部電視劇,又主演了剛剛上畫票房近千萬的電影《喜愛夜蒲 2》,他說要把錯過了的時間都追回來。

最近做緊《喜愛夜蒲 2》宣傳,啱啱至拍完城電一套偶像劇,又同黃日華、盧海鵬開緊套偵探劇。每日收 27(淩晨三點)開 07,不過反而副偈 run得好順、好有 energy,好鍾意自己 𠵱家呢個狀態喎。好攰㗎,不過幾攰都好,每晚返嚟幾夜都會讀熟第二日劇本, set個 target畀自己,聽日一定要做到。

換著以前,我梗係唔會咁啦。我咪就係嗰啲坐喺度,等個天跌餡餅落嚟嘅人囉……唱新歌,鍾意就鍾意、唔鍾意咪罷就囉;第二日晨早要唱歌,前一晚照樣飲到五、六點天都光;自己事業,自己唔緊張,公司同事仲緊張過我;登勤(環球唱片高層黃劍濤)約親我飲嘢,我就心虛,覺得自己肯定又做錯事瀨咗嘢……除咗自己,身邊個個都睇得出我工作態度有問題,有時去做嘢,連記者都問我:「係唔係尋晚又飲大咗?」我真係今日開心咗先至算,冇諗過咁搞法以後會冇得撈……

以前啲嘢煮到埋嚟先至食, 𠵱家,人哋行三步、我行六步,我主動問同事有冇工開、有冇訪問。收到風城電嘅偶像劇男主角有人推咗空缺中,即刻叫同事幫我問嚇有冇得搞、安排 casting,我有幾進取、有咩改變,身邊每個人都睇到,我想行快啲,追番以前浪費咗嘅時間。

放大圖片

關楚耀說主演的新戲《喜愛夜蒲 2》,父親關維麟亦有捧場:「係喎,阿爸睇仔做床戲嘅感覺係點呢?等我問嚇佢先。」

放大圖片

關楚耀在城電偶像劇《童話戀曲》中演高帥富,力追窮家女蔡穎恩,關自爆角色是執二攤兼自薦得到。

拋低包袱

知錯能改是好事,不過你有你知錯,並不代表別人一定要相信你浪子回頭。關楚耀說,經歷過不少白眼和拒絕,也曾經對別人的目光和想法害怕透頂。在做過近百場校園分享會,面對過自己的過錯近百次後,反倒是坦然了。

復出第一年,係我向公司提出去校園做分享會構思。開頭,我去到邊都有人白眼、啲人交頭接耳俾我聽到:「呢個咪吸毒嗰個?仲返到嚟咩?」同事去中小學 sell我嘅講座,唔係個個校長都肯畀關楚耀入去……個朵咁臭,又難怪人哋,我自己都驚上到台俾人噓俾人藐啦……

我係邊個啫?有咩資格同說服力話畀人聽,咩應該做?咩唔好做?我係因為衰過、瀨過嘢,想分享自己嘅經歷,我真心想話畀青少年聽,唔好眼淺,為咗一時三刻嘅快感吸毒,呢個世界好大,除咗吸毒,仲有好多嘢可以做。

結果一年時間,跑咗差唔多一百間中小學,我唔係幫人,其實係幫緊自己。解決問題同錯誤嘅方法,一定係面對,我一路分享、一路就面對咗自己嘅過錯一百次,反而拋低咗個包袱,諗通咗:「我理得你哋點諗我啫?我做好自己咪得囉!」學似校長譚詠麟同我講,做藝人一定要有個金鐘罩,出邊人哋講乜都好,聽唔到、睇唔見,我哋喺個金鐘罩入面,做好自己嘅嘢就得啦!

放大圖片

在日本因為藏有大麻被拘留 31日後,關楚耀回港並舉行記者會鞠躬道歉。

放大圖片

10年復出,關楚耀巡迴港九新界校園演講分享經歷,他說近百場分享會後,其實幫了自己。

放大圖片

父親關維麟是譚詠麟唱片監製,譚校長因此做了關楚耀契爺,還指定關楚耀做接班人。

女孩像她

和前女友衞詩 09年出事以後分手,關楚耀一年後認識圈外女友 Megan拍拖至今,感情穩定。關楚耀說,以前夜夜笙歌追求的是飲飽食醉迷上癮,現在工作一整天回家,最幸福的事就是喝上一碗她親手煲的湯。

做人,我長大咗,談戀愛,亦都一樣。好似啱啱出道時出嘅碟,唱極都係啲情情塔塔嘅歌一樣,我嗰陣個世界係得玩同情情塔塔咋嘛。睇感情睇到好重,但係個人反而冇自信,唔知點留住女仔……最記得係以前有一個女朋友,我明知佢出去玩,仲試過喺佢張床側邊搵到啲證據……唔好講係咩,總之一睇就知係男人嘢,我都唔知點解仲忍到唔出聲、扮冇嘢,咪就係對自己冇信心,怕失去咋嘛。

我好享受 𠵱家呢個狀態,唔使呃唔使氹,兩個人一齊簡簡單單,有嘅就係支持同信任。

其實無論男仔定女仔,都錯過,都做過人渣,每段感情都好似訓練班一樣,個個都會長大。雖然結婚生仔言之過早,但係我 𠵱家定性咗、有目標,我希望自己做好每一個工作,養到自己養到屋企,快啲儲錢買到樓,我都想第時做爸爸可以畀佢最好嘅嘢。

放大圖片

關楚耀對與同年新人衞詩的緋聞一直否認,直到兩人 09年 2月拍拖遊日出事,情侶關係同時曝光及終結。《忽然 1周》圖片

放大圖片

與現任韓籍女友 Megan拍拖兩年,關楚耀說求婚是兩個人的事,絕對不會做大龍鳳。《蘋果日報》圖片

06年出道時,不少報道都說關楚耀賣的是乖乖仔形象,關楚耀也說,自己一向黐家黐父母, 09年吸毒事件爆煲時,因此才讓日見夜見關係親密的父母晴天霹靂悲痛至極。

「 𠵱家日日拍戲早出晚歸,難得有日返到屋企陪爹哋媽咪食餐飯,會突然間覺得佢哋老咗好多……我知我無論幾多歲、佢哋幾老,都會當我小朋友一樣擔心。我唔係求幾大成就、搵幾多錢,淨係想爹哋媽咪安心,呢幾年見到我嘅工作態度,我諗我已經做到。」

我想也是,關爸爸關維麟是唱片界的金牌監製老行尊,見了大半世巨星,他求的應該不是另一個巨星,只是一個乖兒子。

放大圖片

09年一出事,父親關維麟立即飛到日本幫忙打點。



.[FACE]錯得對 關楚耀
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/face_12.html