2012年9月22日 星期六

李綺雯跌落凡間

李綺雯笑言已認清現實,寧找個凡人做老公。


李綺雯跌落凡間

當「國寶」郭晶晶快做霍家新抱之際,相信大家已忘記在晶晶之前,o靚妹李綺雯曾跟霍啟剛傳緋聞。但不要說甚麼豪門夢,妹連霍家大宅都未見過,更遑論做甚麼新抱不新抱?雖然吃不到葡萄,但至少有個觸得到的男友,做人都係實際啲好!

要說李綺雯,可能提起「o靚妹」比較多人記得,關於她的一切,除了N年前的亞視女優,大家可能還記得霍啟剛,還有一個陳七。雖然妹這類藝人在電視數埋都有十九幾打,但能夠與霍家大公子扯上緋聞的,電視城就只有她一個。不過,面對霍啟剛與晶晶結合,做慣開籠雀的她似乎被點了啞穴,原來令人最記得的事,同樣是她的死穴,妹說:「都講過我同佢冇嘢,全部都係吹水!其實都唔知點解會傳我同佢,諗番好笑至真。佢依家同晶晶好好呀,郎才女貌,晶晶仲要係跳水奧運金牌選手,希望佢哋可以白頭到老!」

同有錢人拍拖壓力大

吃不到的葡萄,有人說是酸的,但有時葡萄太甜吃了反而會蛀牙,吃不到就是吃不到,嫁不入豪門反而更好,妹說:「以前細個可能真係想嫁個有錢人,諗住下半世唔使憂,但係畀你嫁到入豪門又點,老公對你好當然好,若老公對你唔好,就好似被重門深鎖,多多錢畀你使都冇用,所以我好同情已故嘅戴安娜王妃。」

妹今年27歲,距離約定俗成的所謂「剩女危機」還有3年,不再發甚麼豪門白日夢、大想頭攀龍附鳳,即使不吃「葡萄」,吃吃其他價廉物美水果不是更好嗎?幸好她已擁有一個要好的平凡男友,她說:「我依家個男友好平凡,佢做寫字樓,是他也是你和我,不過我至少觸摸到!佢錫我係真,感覺超真實,我唔使諗佢同我拍拖係咪玩玩嚇。佢事事以我行先,令我得到尊重,你話喇,同一個有錢人拍拖壓力實在太大,同一個普通人一齊真係好輕鬆!27歲知道自己想要乜嘢,真係一啲都唔遲。」

保持心境抗中女危機

遲甚麼?妹從來不怕中女危機,即使他朝年過三張,妹依然都是妹,讓自己長不大,她說:「雖然人愈來愈大,但我唔覺得老囉!過多3年又好,就算過多30年都唔認自己係中女o架,女仔只要保持心境,識得打扮,點都可以靚一世。我偶像柯德莉夏萍就係呢類人,佢死前60幾歲,仲係咁靚,我都好想好似佢咁!」

努力做大茄期待回報

有了愛情,很多人自然沒有心機工作,但妹並非這類人,對於工作還存在野心!她說:「其實我好Enjoy依家嘅工作,唔怕做所謂嘅『茄喱啡』,有邊個一下子可以做天王天後視帝視後先?周星馳都做過《430穿梭機》啦!我等緊一套好嘅劇同角色,古明華努力咁多年都有回報,我依家都仲好努力,希望好心有好報!」

野心雖有,但又不是大得遙不可及,妹只希望外界認同她的演技,她說:「我唔係話要做視後,但真係好想有人知道我係做到戲,導演監製搵人第一個諗就搵我就最好。其實我覺得米雪、李司棋真係好犀利,咁多年都畀人讚,當然佢哋最後都可以做到視後啦!」的確,今日的妹不再浮誇,變了葡萄成熟時。

後記:笑女情懷

跟妹傾電話與做訪問,可以稱得上賞心樂事,她總會令你開心、令你笑不攏嘴。訪問當日,小記為交差問了多條有關霍啟剛的問題,但她竟黑面罵我:「唔好啦!搞錯呀問呢啲!」以為出事,不消三秒她即說:「講笑咋,睇嚇你幾驚!」



李綺雯笑言已認清現實,寧找個凡人做老公。

李綺雯步向女人三十,但只要保持心境年輕,依然可以繼續做妹。

李綺雯步向女人三十,但只要保持心境年輕,依然可以繼續做妹。

李綺雯

李綺雯新劇夥拍吳卓羲,大有機會上位。

李綺雯新劇夥拍吳卓羲,大有機會上位。

霍啟剛將娶晶晶,李綺雯終於「甩難」!

霍啟剛將娶晶晶,李綺雯終於「甩難」!

四大「敬」人

電視城內有不少妹敬佩的人,他們的點點滴滴亦成就她的生存智慧。

米雪

「米雪姐真係好犀利,做每個角色都係經典。佢亦係一個充滿正能量嘅人,永遠都咁有衝勁。」

李司棋

「佢好照顧身邊嘅人,同佢開過工永遠都咁照顧新人。細細個就睇佢做《真情》,係我哋嘅集體回憶!」

鄧萃雯

「雯女每個角色、每個細節拿捏得好好,喺《尖子攻略》做佢細妹,發覺佢演技真係一流,不愧為視後。」

鄭則士

「鄭則士好Nice,會主動同新人傾偈,我同佢喺《老友狗狗》合作唔多,但佢都好照顧我,認真難得!」



.李綺雯跌落凡間
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/blog-post_4961.html