2012年9月22日 星期六

羅仲謙黃智雯專訪 謙仔大男人恨養楊怡

羅仲謙經常取笑黃智雯,但因兩人老友,智雯毫不介意。攝影:仇志德


羅仲謙黃智雯專訪 謙仔大男人恨養楊怡

從《搜下留情》、《缺宅男女》、《On Call36小時》、《飛虎》到今日的《巴不得媽媽…》,羅仲謙與黃智雯一直合作無間,這對差不多同期出道的拍擋,直言不擔心觀眾會對這組合生厭,反而因大家的轉變而有新鮮感。對著另一紅顏知己楊怡,謙仔就堅稱與她處於互相了解及順其自然階段,但謙仔坦言不想太遲結婚,並指自己是大男人,希望事業有成可養得起老婆。撰文:何慧斯

羅仲謙日前和楊怡鬧出車廂親熱事件,他在明天結局的《巴不得媽媽…》中演少爺仔翟有聲,鍾情由黃智雯飾演,在劇中有案底、出身寒微的夔懿曦,雖然被媽媽汪明荃多次棒打鴛鴦,不過謙仔最終排除萬難,與黃智雯有情人終成眷屬,但在現實中,謙仔就堅稱與楊怡處於互相了解及順其自然的階段。



羅仲謙經常取笑黃智雯,但因兩人老友,智雯毫不介意。攝影:仇志德

羅仲謙覺得自己今年成績不俗,希望在無綫頒獎禮攞獎。

羅仲謙覺得自己今年成績不俗,希望在無綫頒獎禮攞獎。

黃智雯與羅仲謙合作無間,拍照也甚有默契。

黃智雯與羅仲謙合作無間,拍照也甚有默契。

「我有腰骨」

謙仔與黃智雯早前在赤柱受訪,當時謙仔被指與楊怡曾結伴到韓國旅遊,更傳出謙仔已低調求婚,問謙仔是否有意將戀情變為地上化?他說:「唔好講呢樣嘢,公司冇畀壓力,只想專注工作。」再問謙仔拍拖是否工作的原動力?他笑說:「屋企對我就有原動力,有大把人等我養,我比較大男人,好細個已經計緊將來要養幾多人,男人會有好多頭家要照顧,我有腰骨㗎,仲好直!」

28歲的謙仔,承認對結婚計劃有改變:「以前我會從年齡方面去計劃,希望可以喺35歲結婚,家覺得要工作環境同感情穩定,配合天時地利人和,愛情要講timing,timing到可以結婚,我唔想太遲,不過呢個只係我自己嘅諗法。」他續說:「我唔貪心,唔係話希望一年賺幾多千萬,但我覺得事業可以再好啲,對自己有個交代,唔可以結咗婚冇錢養老婆。」

羅仲謙與楊怡表示雙方仍在了解中。資料圖片

羅仲謙與楊怡表示雙方仍在了解中。資料圖片

黃智雯讚羅仲謙很會照顧身邊人。

黃智雯讚羅仲謙很會照顧身邊人。

愛取笑智雯

對於坊間認為謙仔與智雯在《巴》劇的感情線略平淡,兩人口徑一致表示覺得很浪漫,智雯說:「有時唔係要親暱先營造到浪漫感覺,反而點到即止、若即若離嘅感覺仲浪漫。可能家嘅愛情一嚟就好close,好少會有戲中嘅感覺,我反而覺得喺戲中,可以搵番純真同初戀嘅感覺。」謙仔附和說:「我哋個畫面有少少似拍MV嘅感覺,畀人哋多咗幻想空間。好似我同佢表白嗰陣,可能有啲觀眾會覺得點解唔錫落去,我哋就係刻意咁做。我同智雯互相睇住大家成長,呢個轉變令大家有新鮮感,加上我哋喺《飛虎》未開始發展套劇已播完,今次可以令觀眾有多一個延續嘅幻想空間。」

避談姊弟戀的謙仔,提到與智雯合作無間,他即放下避忌,回復爽朗本色,並說:「如果你問佢,佢梗係話係好姊妹,你問我,我梗係話好兄弟,默契係隨時間培養出嚟。同佢做對手戲,我哋好明白大家嘅底線,唔擔心激嬲大家。多數都係笑佢髮型、身形,乜都笑一餐。」

盼攞飛躍獎

智雯讚謙仔很照顧拍擋,謙仔搶答:「咪好似翟有聲咁,就算我好照顧身邊人,但唔會好溫柔,都係粗魯。好似見到佢個髮型或者個妝好亂,會直接話好核突,快啲去執執。」智雯問謙仔對其他朋友是否一樣?他笑說:「對咩呀?咁又唔得,人哋會嬲㗎。」

近期謙仔在無綫的發展不俗,問他對頒獎禮有否信心?他笑說:「希望有獎呀!我對自己有信心,今年成績唔錯,仲試埋登台,我覺得唔算遲,有啲嘢係要累積得嚟,唔可以一步登天。男配角獎唔敢望,我目標只係男飛躍,算係個肯定,對屋企人有個交代。」



.羅仲謙黃智雯專訪 謙仔大男人恨養楊怡
http://hk8news-d.blogspot.com/2012/09/blog-post_7428.html