2012年5月9日 星期三

甄詠珊拆彈

甄詠珊拆彈


甄詠珊拆彈

甄詠珊挺起胸膛拆彈

前女子組合Freeze成員甄詠珊(Carisa),經歷兩次隆胸手術後,於兩星期前將僭建的「32D導彈」拆除,雖然「咪咪」連降兩 Cup,但她笑說:「可以挺起胸膛做人喇!」



▲圖:甄詠珊拆彈

未入行前已做過一次隆胸手術

甄詠珊未入行前已接受過一次隆胸手術,07年與陳樂榣和石詠莉組成女子組合Freeze闖樂壇,大走性感跳舞路線,因當年隆胸注入的PAAG有致癌物質,她為安全起見,於07年在經理人安排下到醫院抽走PAAG,繼而重新「僭建」出32D的魔鬼身段,更打正旗號當隆胸代言人。

身體負荷不來

不過,Carisa在兩周前再次「拆彈」,由D Cup降至B Cup,昨日所見的Carisa「咪咪」大縮水,D Cup的動盪效果不復見。對於隆完又拆,Carisa說:「當年唔係為咗想大而隆胸,而係為搵食先做代言人,因為當時屋企有財政困難,代言人嘅酬勞係幫咗我解決困難。(點解又拆彈?)做嗰時都諗住一定會拆,唔會一世,因合約簽咗四年,上年先滿,因工作好忙,直到今年4月底先做到,醫生用睡眠麻醉,手術大概係一小時。」Carisa表示拆彈主要原因是她骨架太瘦,只得100磅,加上跳舞曾扭傷腰骨,隆胸令她身體負荷不來,腰骨痛上加痛。現時「無彈一身輕」的她笑說:「可以挺起胸膛做人喇!」

甄詠珊拆彈

▲圖:甄詠珊拆彈

應該選適合自己身形

「咪咪」大縮水的Carisa說:「反而好多人都話我瘦咗,我都坦白話係Remove(拆胸)咗!唔係大胸唔好,係自己骨架細,應該選適合自己身形。」談到黎明嫂樂基兒(Gaile)當年同樣隆胸後,因負荷太大而腰骨痛,最後亦告「拆彈」,Carisa稱當時還未入行,覺得Gaile很勇敢。問到拆彈一事男友可知道?她只說:「我做任何嘢佢都會支持我。」

男友呵護備至

不過,Carisa在告別「32D身材」前,上月曾與圈外經商男友「長頸鹿先生」拍拖遊蘇梅島四日,全程花費由男友負責並入住豪華酒店,男友對小珊呵護備至,更炮製神秘驚喜,安排在超大浴缸玩泡泡浴,小珊冧爆說:「最難忘係佢知我想泡泡浴,返嚟見到成個浴缸都係泡,我講啲咁小嘅嘢佢都記得,我感動到喊咗好耐!」

對於Carisa和Gaile均因腰痛要「拆彈」,據家庭醫生關嘉美說:「日日裝住兩袋水出街梗係腰骨痛,天然胸嘅女子就唔會嘅。」拆彈後會否變「皺皮胸」?關醫生指年輕女士很少出現這情況,但年紀老邁則很難說。

原文: 甄詠珊挺起胸膛拆彈

keyword: 甄詠珊拆彈

▼甄詠珊拆彈 相關影片: