2011年10月14日 星期五

[東週刊][留星語]活的哲學 官恩娜


沒想到,官恩娜會跟我談人生哲學。


十來歲時,她評價自己是個憂鬱少女;廿來歲時,有記者抨擊她是隻說話不懂停下來的吱喳鳥;三十來歲,她變了沉實的小女人,縱使說話速度仍然很快。


「年代唔同,好多嘢都唔同咗,我覺得依家嘅三十歲即係以前嘅二十歲。


「人生個畫面,有好多唔同嘅嘢,仲有家庭同好多唔同嘅嘢,我覺得會有好事發生,人生係the best is yet to come,到死先知邊樣係最好。」


不用跳開心舞,也能時常保持開心狀態,當陷入情緒低落時,她又有一套獨門秘方拯救自己。


「其實我好容易唔記得唔開心嘅嘢,只要對得住自己同天地良心,唔使太多壓力o架!我覺得人生好簡單啫,唔需要諗太多,無論點樣,日子都要過,你自己揀點活啫!」


有得揀,你至係老闆。