2013年2月6日 星期三

[FACE]生命給你一些不給一些 周秀娜




面對面

生命給你一些不給一些 周秀娜

2013年02月06日

看相片,已經覺得周秀娜最近瘋狂消瘦,看到真人,更覺瘦得離譜。

娜姐邊照鏡邊解釋,最近周圍飛,宣傳周星馳電影《西遊•降魔篇》、個人新書《夢•她•處》、以及每週四天為下月開拍的《冰封俠》、《紫荊俠》及《 Miss Boo》狂操拳腳功夫。是肌肉結實了,不關情變事:「都唔係好瘦啫……塊面啲咀嚼肌仲喺度,個鼻頭都仲係咁闊!」

一句話,提醒我仔細端詳娜姐五官:「係喎,幾年冇見,你真係冇整容喎!」

公布分手後大半個月,還有大班叫不出名的𡃁模後輩每日

抽水做新聞、甚至主動發相自稱與前男友陳偉成有染。

周秀娜說,照片她看到了,不過實在沒甚麼感覺。

「半年前日子最難過,突然間發覺自己將生活重心由佢身上移咗去事業,結果,我揀咗事業。」

五年前,周秀娜憑著 34D上圍,和敢言敢露風格,以寫真𡃁模作為起步走進娛樂圈,五年後,她主演了近 20部電影、合作對象講緊周星馳、舒淇同甄子丹,卻少了個男朋友。

得到一些、失去一些,這就是人生。

分手短訊

上月 20日,周秀娜擔任《香港電台十大中文金曲頒獎》嘉賓時,突然在台上宣布回復單身,與相戀六年的髮型師男友陳偉成正式分手。據說,分手過程平靜簡單,光憑晚上工作後的一條電話短訊:「冇喊,純屬一個了斷,無謂再拖住大家。」

娜姐今時唔同往日,分手新聞被傳媒熱炒大半個月,成村𡃁模抽水自爆被陳偉成撩過上床,前男友成為新聞故事和𡃁模界的賤男,娜姐說要為 Avis說句公道話:「係半年前佢提出先,問我對工作嘅需求係唔係大到咁先……我叮一聲醒起,係喎,好耐冇返香港、好耐冇見佢喎……次次飛到去第二度做嘢,都淨係得公司同事知我行蹤,我最多打個電話返屋企報平安,係我將生活重心慢慢由佢身上轉咗去事業,呢幾年,不知不覺改變咗嘅,唔係呢段感情,而係我。」

鬧分手,是藝人最喜歡用的宣傳伎倆,常常是呢頭分手嗰頭復合,或者地面轉為地下、公開變收埋,周秀娜則斬釘截鐵表示:「絕對唔會復合!我好清楚分開嘅原因。據我所知,未來自己起碼一年時間表都係 full,拖落去,結果都係一樣。細個,我成日都以為,有愛就可以排除萬難、天長地久, sorry,原來唔係囉,兩個人嘅感情可以被好多嘢影響,呢一刻,我想睇多啲、見多啲,揀咗事業而放棄咗六年感情,我覺得自己好過分。」

放大圖片
放大圖片

連周星馳新作《西遊.降魔篇》都有娜姐份,同舒淇做對手戲:「唔收貨佢(周)會話:『唔係咁呀,周小姐!』收貨就簡單一句:『 ok啦!』,佢都唔係好難相處 啫。」

放大圖片

過去三年,周秀娜與周星馳、林峯、曾志偉、舒淇等多位巨星合作電影,合作感想收錄在新書《夢•她•處》中,上週台灣簽名會,曾志偉出席支持。台灣《蘋果日報》圖片

習慣就好

一個愈走愈遠愈爬愈高、一個還踎喺佐敦間髮型屋,周秀娜和陳偉成的愛情結局,很多人不覺得意外,娜姐說,六年的習慣,要戒,始終不容易:「最難過是半年前,一個人喺外地拍戲,夜晚一個人返酒店,諗起呢個人過去六年已經係生活嘅一部分,唔肯定自己係唔係適應到一個人……原來不知不覺中,我呢兩年都係一個人周圍去,已經習慣咗一個人,原來我好享受一個人。」

過去兩年,娜姐每年平均有十一個月在外地拍戲,少了男朋友,長了見識:「五年前嘅會展(賣寫真攤檔),原來只係一個小戰場,行性感,我當係工具,等多啲人認識周秀娜。離開咗呢個小戰場,先至知人外有人、天外有天,呢一行,唔係靠行性感一樣嘢就可以行落去。見得人愈多,愈發覺到自己識嘅嘢有幾少,有時喺片場,偷偷望住啲前輩做戲,好嬲自己力不從心,冇得似人哋咁,隨時隨地、搖身一變,就係另一個人;拍周星馳,我學識,原來一句對白,差零點零一秒,得到嘅喜劇效果就完全唔同……見得愈多,我就想得到愈多,喺呢個過程中,唔可以停低去計算自己失去咗啲乜嘢。早排我睇《最佳男主角》,梁朝偉有句說話講得啱,人每行一步都會有得失,得到幾多失去幾多,根本冇得計。去到呢一刻,唔好計,淨係諗嚇自己想唔想做。」

放大圖片

拍戲寫書之餘,周秀娜又做老闆,做生招牌與日本內衣品牌聯手出內衣,還與品牌日籍老闆傳出緋聞。圖片

放大圖片

一年有 12個月在內地拍劇拍戲,包括內地劇《唐朝浪漫英雄》,還有報道指男主角方力申與娜姐撻著:「套劇 喺內地 啱 啱出街,宣傳 啫。」

放大圖片

前年甜蜜泰國推油(左),上月陳偉成卻驚爆與𡃁模 Vivian床照(右):「事實上半年前已經醞釀,三個月冇見面,相入面係前男友 啫,真係冇感覺。」圖片

放大圖片

潮州烈女

12歲從潮州舉家移民到香港,周秀娜不像一般潮州女人,視結婚生仔為人生大事,萬大事都交給男人話事;家中還有三個哥哥,她反而成了最肯做肯捱、在父親生意困境時出錢出力最幫得手的一個,都是來自媽媽的遺傳:「做女人,應該要能屈能伸,呢樣嘢係我跟阿媽學嘅。 12歲之前,我哋喺潮州,阿媽日頭係老豆嘅生意拍檔,化行妝、著曬套裝,扮到靚一靚陪老豆傾生意、應酬;收咗工,佢踩住對高踭鞋揸架綿羊仔就去街市買餸;老豆需要佢,佢就香港、潮州兩邊走,喺嗰邊做生意、呢邊湊仔;屋企生意出問題,佢又可以擺低啲化妝品同套妝,留喺香港湊我哋四兄妹,我睇住佢由一句廣東話都唔識,到可以喺街市同人拗數。我阿媽好型,適應能力比任何人都高,我似阿媽!」

我問娜姐,分手是不是把錢和事業看的太重要,娜姐直認不諱:「我細細個就唔似一般潮州女仔,一直想做女強人,想搵到錢、養起父母。唔同在,細個,我以為搵食好易、搵錢亦都好易。𠵱家,我明白,搵錢一啲都唔易,要搵幾多錢,就要睇嚇想過咩生活。原來,我要嘅生活,唔係提供父母食住咁簡單,我要佢哋住得舒服、生活無憂無慮,每年去幾次旅行,呢個世界就係咁,想得到愈多,就要付出愈多,包括時間同愛情。」

放大圖片

周秀娜在潮州出世, 12歲移居香港, 16歲開始做平面模特兒:「細個覺得拍拖係兩個人嘅事,係愛 嘅,入娛樂圈都唔會有影響,呢 啲咪單純囉。」

放大圖片

近年𡃁模界烏煙瘴氣,寫真集愈玩愈下流,三年前連續兩年做書展賣書王的周秀娜說:「性感係成名工具,但要 喺娛樂圈行落去,淨係靠一樣 嘢唔得!」

人來人往

放大圖片

在事業露曙光之際,決定放棄六年感情,我對周秀娜說,這讓我想起上週訪問對象萬綺雯。

萬綺雯是在最紅的時候,拒絕多間大型電視台和經理人公司挖角,與陳十三閃婚減產。好多人笑她笨,她卻說:「你哋覺得我放棄,其實我係喺嗰個 moment揀咗我覺得最珍貴嘅嘢。」

娜姐聽了,繼續淡定:「或者我嘅選擇同佢一樣,但大家對最珍貴嘅定義唔同囉。」

髮型師男友對目標堅定清晰的娜姐來說,原來只是一個人生過客。



.[FACE]生命給你一些不給一些 周秀娜
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/face-face_6.html
.[FACE]生命給你一些不給一些 周秀娜
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/face-face_6.html