2013年2月6日 星期三

黃宗澤 擇木而棲

黃宗澤擇木而棲


黃宗澤 擇木而棲

黃宗澤與胡杏兒拍拖八年,但一直以來你有你知,他們有他們死口唔認。

直至前年12月頒獎台上,奪視後的胡杏兒一時腎上腺標升,對著黃宗澤發表「互頂宣言」,像向全世界宣布自己的事業愛情如魚得水,大地在我腳下,你們羨慕我吧!

可惜羨慕不了多久,七個月後,胡杏兒單拖對傳媒說:「我們分手了。」

其實男女分手不是甚麼稀奇事,但到了這個關頭才說甚麼頒獎禮時感情已出現問題,那豈不有扮恩愛之嫌?還是由始至終都是箍仔招數?

看著流著眼淚楚楚可憐的女主角,大家都偏向相信男主角負心,偷嘗國產辣妹而惹禍。

這時候男人總是比較蝕底,解釋又話你死撐,唔出聲又話你默認。

黃宗澤很聰明,他很man地說:「我唔怕人哋抹黑我,呢啲嘢男仔食得起,要傷就傷我,唔好傷到佢(胡杏兒),否則我寧願死!」

就憑這幾句說話,所有正評都返曬嚟啦!

古語有雲:「良禽擇木而棲,賢臣擇主而事」,頂唔順,唔好頂囉,最緊要知道不是一時衝動,不要後悔。

新年流流,在此祝Bosco心想事成,想復合便復合,想擔正的賀歲片《我愛HK 2013恭囍發財》大收就大收,恭喜恭喜!

杏兒信任不足

黃宗澤與胡杏兒分手接近半年,最艱難的時間已經過去,其實最痛苦可能只是不習慣沒有對方在身邊,說到底八年來也不曾有過寂寞的感覺。

「過咗咁耐,冇事啦,依家集中精神做嘢囉!」

靠工作來麻醉自己?

「又唔好講到我咁冇朋友,早兩個月我生日,啲記者係咁問我冇女朋友陪係咪好淒涼?淒咩涼啫,我差唔多年年都喺工作中度過,通常拍賀歲片都係12月,一定撞正我生日,呢三年都係志偉、Wilson(錢國偉)、緊哥(馮淬帆)、徐子珊、欣宜唱生日歌俾我聽囉, Wilson仲笑我『Bosco,你冇人生㗎喇!』

「講真入行之後同女朋友過生日嘅次數真係唔多,最多都係食餐飯,有時仲同埋阿媽㖭,所以冇乜浪漫回憶!」

他自嘲不是一個合格的男朋友,不但不懂照顧人,反而需要別人照顧,不溫柔,不浪漫,而且要求多多,難怪胡杏兒前年上台分享封後感受時說:「我知道自己有好多缺點、好難頂,佢(Bosco)亦一樣好多缺點又難頂,希望我哋一路頂住大家。」可惜,頂得一時,唔頂得一世。

「可能我真係太難頂,喺屋企成日黑口黑面唔出聲,變咗冇好好溝通。同埋我好鍾意整齊,譬如啲衫會分顏色掛起,啲鞋會影相入盒,得閒攞出嚟掃塵,無論阿媽、女朋友、朋友搞亂我啲嘢,我都好 ,我覺得自己有少少強迫症。我又好少俾驚喜女友,最多得閒煮餐飯氹嚇佢,花都好少送。我係會為咗見朋友而cancel同女友約會嘅人,因為朋友少見啲嘛!」

生活習慣不協調可能是部分分手原因,但我相信不是主因,對口對面八年,要是包容不到,早就分了,不會拖到今時今日。所以很多人偏向相信因為黃宗澤偷食國產辣妹,傳聞中的名單有柳岩、唐嫣、宋新妮、葉青等,故受盡委屈的胡杏兒才含淚宣布分手。

「冇偷食呢回事,身邊咁多線眼,邊敢偷?我係一個artist,如果有緋聞,女朋友都會問嚇,冇反應就冇可能㗎喇,信唔信你解釋又係另一回事。但如果調番轉佢有緋聞,我又真係唔會問,好多時我係選擇唔睇、唔理,報紙雜誌鍾意點寫都唔會動搖到我。」

黃宗澤不諱言這些傳聞對於彼此的信任度絕對有影響,長遠來看,是一個大問題。

「其實做artist好矛盾,你唔寫我,即係我冇新聞價值,唔紅啦,你寫我唔好,我又唔高興喎!好似周麗淇送個生日蛋糕俾我,講真大家同事拍緊同一套劇,有幾出奇啫?三哥獻吻㖭啦!」

其實周麗淇都是圈中的「鑽女」,不妨考慮一下吖!

「唔關我事呀,佢都唔係我鍾意嗰type!」

黃宗澤擇木而棲

專嚇樂易玲

我覺得整件事最引人入勝的是,知道內情的無綫高層樂易玲在接受查小欣電話訪問時說:「Bosco喊得好緊要,話佢會等,會表現俾杏兒睇。」短短幾句話令黃宗澤由傳聞中的花心男變成癡心情長劍,形象得保,薑果然是老的辣。其實復合是他的真正想法嗎?

「仲問呢個問題?之前我係講過想復合,依家想平靜嚇,單身嚇先啦,我都會留意嚇佢啲新聞嘅。」

嚇!睇新聞咁間接?「唔係點呀?真係好少聯絡,只限於好間中send個WhatsApp問候嚇囉,見到面咪點個頭say個hi囉,本來唔尷尬嘅,係你哋搞到我哋唔知點咁,好似台慶頒獎禮嗰晚,大家嘅鏡頭成日追住我哋,望又死,唔望又死,但我明白嘅,好彩男女分開坐。」

已到嘴唇邊的新抱茶突然泡湯了,媽咪沒有怨言嗎?

「我阿媽好勁,一句都冇問,亦冇安慰,唔知佢哋有冇私下聯絡唔話我知喇!」

他知道人在TVB,有些私事未必要跟親生阿媽講,但一定要稟告「樂大媽」,難怪被指「世界仔」。

「其實我成日嚇鬼佢(樂易玲)㗎,之前我哋一齊去澳門出席亞太影展,我先嚇佢話『今年頒獎禮,我唔返咯喎!』佢仲話『做乜唔返呀?你想死呀!』我成日講笑、幽默嚇啫,唔係專登氹人嗰隻!」

自從05年拿過「飛躍進步男藝員」獎,黃宗澤幾乎年年捧蛋,視帝來來去去都是黎耀祥和林峯之爭,誰會有癮陪坐兼陪笑?

「又唔係好恨攞獎嘅,我不嬲諗住去開party咋喎,今年個個問我,我都話支持祥仔同松哥,我唔覺得阿峯會咁小器。」

其實去年他與鍾嘉欣的電視劇《護花危情》唔覺唔覺贏了《大太監》、《名媛望族》、《On Call 36小時》,成為無綫全年收視冠軍。雖然公司沒有給他一個獎座,卻直接投資電影讓他做男主角,可能看出他喜歡實際,今年邵氏賀歲片《我愛香港2013恭囍發財》便欽點他擔正。

「當然同樂小姐食飯,我都會借啲意話『啱啱睇完《寒戰》,好鬼好睇,如果我有份拍就好咯!』舉例啫,總之有話佢知我嘅願望,但我明白係要慢慢鋪排。

「 除咗公司,我都好感激三年前志偉搵我拍第一套賀歲片《72家房客》,係佢話要用我,佢不嬲好錫我,我當正佢係師傅。我依家愈嚟愈清楚志偉,大家一齊圍埋度劇本,佢一定瞇埋眼瞓覺,但導演一叫佢,佢又會醒曬係咁噏橋,好似冇甩過咁,你又吹佢唔脹喎!我哋問佢點解咁犀利,佢話臨瞓前已諗定一條橋,只不過太累,瞓一瞓咁解啫!」

黃宗澤擇木而棲

辛苦到屙血

由一個model仔爬上無綫當家小生、電影男主角的位置,原來並不是黃宗澤想像般輕鬆。

「其實拍完陽光檸檬茶廣告後,都有其他公司想簽我,但阿媽主張我揀TVB,仲陪我去簽約,好老土嗰句『大樹好遮陰』吖嘛!」

最初被無綫安排到訓練班做旁聽生,但他前後只返了一個星期。

「有啲PA開始book我出去做茄喱啡,做過《創世紀》古天樂側邊嘅打手甲,因為我契媽識佢,入行前見過面,估唔到佢仲認得我。做做嚇又俾人捉咗去做音樂節目主持,訓練班嗰邊就不了了之喇!」

他主持的《非常音樂空間》只需一個星期返一日工,絕對是一份優差,但想紅就幾難喇!

「感覺唔係咁良好,唔知做緊乜,好似白逗人工。我簽咗五年約,頭兩年已經頂唔順,覺得喺度蹉跎歲月。」

之後被安排加入《歡樂今宵》行列,又是一星期做一晚,但總算在木人巷兜過一圈。

「訓練我嘅臨場反應,你知鵬哥(盧海鵬)嗰啲轉數幾快,你反應慢啲都死,我嗰時都扮過麥兜、徐小鳳㗎!嗰時肥姐仲喺度,好錫我哋呢班細路仔,一收工就帶隊食宵夜,仲要係佢埋單,真係又食又拎,依家咪輪到我哋睇住欣宜囉!欣宜依家叫我阿媽做契媽,叫我做契哥。」

直至拍攝《衝上雲霄》,才開始被觀眾認識,雖然F4之中,公司擺明捧吳卓羲。

「行街啲人真係嗌得出我個名,原來唔止女人,男人著制服都好煞食㗎,哈…哈…,當年喺吳鎮宇身上學到演戲係一門好深奧學問,唔可以玩玩嚇。」

當然他也有被罵被嘲的沉痛經歷,但挫折永遠令人成長。

「我記得第一次拍清裝打片,雖然之前鍛鍊過,但始終冇學過功夫,拍到最後一場對打場面,導演居然話『你求其擺嚇甫士,我搵武師幫你打。』意思係你唔好阻住大家收工喇,聽到呢句,我就發誓練好身手俾佢睇,一放工就跟武師練拳,一年之後收到通知要拍《我師傅係黃飛鴻》,冇俾人鬧,導演仲話『原來你都幾打得喎!』」

直至06年的《賭場風雲》,黃宗澤的演技終被肯定,企穩一線,之後劇接劇冇停過。

「三哥(苗僑偉)話試過一年拍130幾集(劇集),我都試過一年拍120幾集,即係六套㗎喇!好記得拍《強劍》(07年)時,真係辛苦到屙血,拍拍嚇暈喺度又試過,有時辛苦到返屋企撳住塊鏡喊,我喊住問自己『咁辛苦為乜呢?』」

為名為利囉,今時今日正是收成的時候了。

黃宗澤擇木而棲

春光乍泄

分手之前一個月,黃宗澤在火炭晉名峰寓所被偷拍到與古裝頭的胡杏兒在客廳親吻,不過最大鑊是黃宗澤被拍下窗前全裸玉照,前後失守,慘不忍睹,惟有安慰自己「好嘢唔怕俾人睇」!

屋企位置「揚曬」,剛巧遇上分手,胡杏兒索性搬走買dream house,我估計黃宗澤也會盡快離開這個傷心地。

「冇咁嘅打算喎,我覺得住得幾舒服!」黃宗澤輕鬆地說。

我忍不住問:「俾人影曬全相,點都有啲陰影啩?」

黃宗澤:「當然有啲唔開心,我都有阿媽生㗎,又真係冇可能廿四小時閂窗簾,所以我專登換過曬啲上下開合嘅蜂巢簾,遮住大窗中間,上下透光。」

想像不來,於是我上網找過,真係得喎,嗱,如果將窗簾調校到胸以上,下體以下,Bosco大可繼續大解放,仲睇到日光㖭,或者應該快啲介紹給陳豪和陳茵媺。

黃宗澤擇木而棲



.黃宗澤 擇木而棲
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_1090.html
.黃宗澤 擇木而棲
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_1090.html