2013年2月6日 星期三

[FACE]指揮大局 教導演拍戲 甄子丹:要拍得我有氣勢啲

片場惡曬 <br><br>鏡頭要 zoom埋嚟!真實對白 <br><br>甄子丹只擔任動作導演,卻連文戲都諸多意見,連拍過《暗戰 2》、《報應》等大片導演羅永昌(小圖)都要聽佢支笛。


真面目

指揮大局 教導演拍戲 甄子丹:要拍得我有氣勢啲

2013年02月06日

由宇宙最強甄子丹 孭飛的 1億大製作《 3D冰封俠》近日加緊拍攝,上週三( 30日)晚更在尖沙咀拍攝一場動員過百臨記的萬聖節 party戲。

老臨人多勢眾,一向意見多多的丹爺自然要展現霸氣,本來一場食麵戲,導演羅永昌已收貨,點知丹爺嫌導演拍得自己唔夠氣勢:「個鏡頭 喺呢句對白之後 zoom到最埋先得㗎,要拍得我有氣勢 啲!」丹爺導演上身惡曬,最後當然要成場戲由頭拍過。

將拍第 3部《葉問》的甄子丹,近日走勻港九拍攝新戲《 3D冰封俠》。這部由杜 sir頭馬羅永昌執導的大製作,聲稱要耗資成 1億,又由身兼動作導演的丹爺孭重飛,宇宙最強當然唔衰得。

放大圖片

指手劃腳

丹爺邊講邊手舞足蹈教羅永昌鏡頭點用,羅導則企喺旁邊聽指導。

放大圖片

再次埋位,記者發現在拍攝畫面中的丹爺,仍不時指手劃腳,叫鏡頭拉近啲。

放大圖片

收貨讚 Good

跟足自己意思拍,丹爺終於收貨。

唔肯收貨

放大圖片

因為用到荷里活特技大師,甄子丹事前要坐定造頭形倒模,方便後期製成 CG替身。

上週三( 30日)下午《冰封俠》大隊拍完銅鑼灣戲分,攝製隊晚上移師到尖沙咀封路拍攝。講述本為明朝錦衣衞的丹爺來到現代香港,身披 著黑甲的他踩入萬聖節派對,遇到假扮的牛頭馬面,以為自己落 咗地獄。現場街道被布置成萬聖節派對現場,過百名臨記扮鬼扮馬跳舞。

場戲講甄子丹被冰封 400年後餓到狂食麵,食食嚇見到假扮馬面的遊人坐在旁邊,以為牛頭馬面要帶他見閻王而大鬧萬聖節。拍了近一小時導演羅永昌滿意嗌 cut,點知場務熄燈收 枱準備下一場戲時,出名多意見而被喻為「甄監製」的丹爺又再口水多多,更主動拉羅導演埋一邊指手劃腳一輪,之後高聲說:「我咪有句話:『你 哋想帶我見閻王?』,個鏡頭 喺呢句對白之後 zoom埋 嚟,咁樣(邊用手模擬鏡頭運作)要拍得我有氣勢 啲!」

聽足吩咐

放大圖片

去年 11月,蕭定一(左)、蕭若元(右)約埋甄子丹到銅鑼灣傾《冰封俠》(原名《急凍奇俠》),點知事隔 2個月,蕭定一被迫撤資冇得玩。《蘋果日報》圖片

身兼動作導演的丹爺繼續不斷畀意見,反而主導演羅永昌則似乎習慣了聽丹爺指揮冇聲出,只點頭沒有異議,等丹爺講完後即吩咐戲組人員 set燈重拍。了解丹爺要威心意後,羅永昌今次明顯快手好多。一句講曬,總之丹爺永遠都係宇宙最強囉!

老豆惹火

《冰封俠》蕭定一出局

《 3D冰封俠》是翻拍 24年前蕭若元的經典電影,由元彪主演的《急凍奇俠》,製作費逾 1億人民幣(約 1.24億港元)。

本來蕭定一有份投資 3成,約 3千萬人民幣,但早前有指因老豆蕭若元成日在香港人網鬧中共,中宣部於是指示廣電總局,但凡兩人有份投資的電影,攞合拍批文都要特別關注,結果投資 7成製作費的中盟世紀向蕭定一提出兩個方案,一係他全面退出,一係全面停拍,使 咗 嘅 2千萬就報銷,阿一為大局 著想決定退出。蕭定一上週五( 1日)回應時話:「我撤出 咗 啫,成個 crew冇變 嘅,不過劇本就有好大改動,應該會更迎合內地市場囉,其他 嘢我冇理,『後母』點對佢,冇了解過!」

放大圖片

甄子丹復工即馬不停蹄,《冰》片上月 25日在銅鑼灣趕拍時,丹爺不忘用電話同老婆匯報。

放大圖片

女角冇變

蕭定一敗走後,原定班底冇變動,依然由 黃聖依任女主角,早前亦已埋位開工,下月輪到另一女角周秀娜埋位。《蘋果日報》圖片

片場惡曬 <br><br>鏡頭要 zoom埋嚟!真實對白 <br><br>甄子丹只擔任動作導演,卻連文戲都諸多意見,連拍過《暗戰 2》、《報應》等大片導演羅永昌(小圖)都要聽佢支笛。

《葉問 3D》戰偉仔

籌備 17年,梁朝偉拍了 4年的《一代宗師》上映 3週香港票房近 2千萬,內地更突破 2.5億(約 3億港元)。葉問有市場,甄子丹 7月亦將拍《葉問 3D》,而黃秋生主演的《葉問終極一戰》就 3月有得睇。

正籌備《葉問 3D》的黃百鳴表示:「我相信王家衞 嘅美學風格同我 哋 嘅完全唔同,我 哋會著重實打。」即係曲線提醒你,丹爺至係宇宙最強。

放大圖片

黃百鳴大讚偉仔做得好,過年後會跟甄子丹傾《葉問 3D》有乜可突破。

放大圖片

《一代宗師》上映 3週票房近 2千萬,偉仔上週四出席慶功兼謝票。



.[FACE]指揮大局 教導演拍戲 甄子丹:要拍得我有氣勢啲
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/face-face.html
.[FACE]指揮大局 教導演拍戲 甄子丹:要拍得我有氣勢啲
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/face-face.html