2013年2月27日 星期三

[FACE]多人爭 窮 band友狂溝 王菀之:有好幾個追我

有音樂人追緊我(真實對白) <br><br>上週五( 22日)本刊問及 Ivana近排感情生活如何,佢就話:「近排都好開心,係有幾個追緊我!」睇見 Ivana笑到咁甜, ok收到曬!


真面目

多人爭 窮 band友狂溝 王菀之:有好幾個追我

2013年02月27日

05年入行至今,純女王菀之( Ivana)一直甚少緋聞,極其量與 Buddy張敬軒放足 8年煙幕,但其實 Ivana感情生活好精采,除多年來音樂拍檔 Alex Fong(馮瀚銘)、 MV導演莊少榮,仲有 09年被拍得同居猛男等,異性緣旺。

早前自揭與圈外男友分手,她不時在微博抒發失戀感言,仲以為 Ivana受了情傷有排醫,點知實情係感情生活風騷過以前。最近 Ivana自爆有幾個追求者,據知其中一名便是獨立樂隊觸執毛( Chockukmo)的結他手 Mike Orange, Mike努力追求女神,而 Ivana亦已向友人表態向 Mike開綠燈,睇嚟 Ivana好快就撇甩「黃金剩女」呢個「朵」啦!

自前排 TVB劇《老表,你好嘢!》高收帶挈王菀之( Ivana)成功入屋,連佢首〈留白〉喺今年無綫勁歌頒獎禮亦得到「金曲金獎」,行正事業運, 33歲王菀之自然想桃花接住嚟。

觸執毛結他手 Mike

放大圖片

佢係好女仔!(真實對白)

Mike除了夾 band外,亦有為其他歌手彈奏, Ivana講明自己好欣賞觸執毛啲音樂才華,合作後兩人亦經常保持聯絡, Ivana亦不時上佢哋 band房一齊玩。

放大圖片

05年組成至今的觸執毛,音樂風格另類偏鋒,試過於內地連開 20場騷,曾被時代雜誌形容「可能是近年在南中國冒起,最有魅力的樂隊。」及 09年入選 CNNgo「香港二十位必要看的人物」。

合作過電

「黃金剩女」 Ivana上年開始跟獨立樂隊「觸執毛」合作,而 Ivana首另類新作〈 Made of Water〉便是由「觸執毛」包辦曲、詞、編、錄。

據知 Ivana因呢次合作而與「觸」 5子熟絡,尤其跟結他手 Mike更加啱傾,而據 Ivana身邊好友爆料指,原來兩人正在發展中。「 Ivana同佢哋合作完咗,都仲有 keep住成日聯絡, Ivana間中都會上去佢哋 band房玩, Ivana同 Mike就最傾得埋, Mike當佢係「靈感女神」。上次 Mike生日, Ivana原本呃佢去唔到,點知突然出現令到 Mike勁開心,阿 Mike仲話「女神」嚟咗,身邊啲人都知 Mike𠵱家努力咁追緊 Ivana,而 Ivana都同我哋講過話覺得 Mike好 ok,個人又幾好,睇佢都幾冧㗎,睇嚇幾時時機成熟先一齊!」

有音樂人追緊我(真實對白) <br><br>上週五( 22日)本刊問及 Ivana近排感情生活如何,佢就話:「近排都好開心,係有幾個追緊我!」睇見 Ivana笑到咁甜, ok收到曬!

今年旺桃花

放大圖片

年初 Ivana在微博上話得相士指點她的真命天子與龍有關,而且年紀比她小 3年或大 3年, 33歲的 Ivana與自言廿多歲的 Mike咪啱曬?

後台攬埋

放大圖片

上年 5月 Ivana特意捧觸執毛的音樂會場,仲大讚佢哋係香港最正的 band。

神秘賀壽

在觸執毛 facebook上, 5子只有 Mike的生日, Ivana才有到場慶祝,當晚據知事前 Mike並不知情, Ivana突然帶來紅酒到賀,令追緊她的 Mike喜出望外。

放大圖片
放大圖片

認多人追

放大圖片

11年 Ivana已搵來 Mike(箭嘴)幫手喺《水百合》演唱會中彈結他。《蘋果日報》圖片

上週五( 22日) Ivana出席一活動,本刊問及佢近期感情生活, Ivana甜絲絲話:「近排仲未有拖拍,仲係揀緊!有好幾個追緊我,有音樂人,亦有做幕後,講個名你哋都唔識,所以唔講喇。」

週日( 24日)本刊致電 Mike時,佢則大讚王菀之:「之前同 Ivana合作得好愉快,佢個《水百合》演唱會及〈哥歌〉首歌我幫佢彈結他,一切印象好好,尤其係佢對音樂的熱誠,好 friendly,好平易近人!(合作完仲有冇聯絡?)有時都會 hang out嚇,約食飯、睇 show、傾嚇音樂嘢!(同 Ivana發展中?)嚇, no comment呀,呢啲唔答啦!(佢係咪你鍾意類型?)佢係好女仔,又好有才華,容易相處,好多男仔都會鍾意佢呢類女仔啦!」家陣 Ivana都開曬綠燈啦, Mike唔使怕醜喎!

有音樂人追緊我(真實對白) <br><br>上週五( 22日)本刊問及 Ivana近排感情生活如何,佢就話:「近排都好開心,係有幾個追緊我!」睇見 Ivana笑到咁甜, ok收到曬!

匿名送花

放大圖片

自言迷上觸執毛的 Ivana,上年中觸執毛在壽臣的音樂會, Ivana送上花籃以示支持,及以「 The Queen of stage who likes fried chicken n pizza」留名,真係得佢兩個明。

張繼聰拖過王菀之

放大圖片

王菀之 05年出道,同期有張繼聰、張敬軒等,據知張繼聰同王菀之分手後始力溝現任太太謝安琪。《蘋果日報》圖片

初出道時王菀之與張繼聰、張敬軒及方大同, 4人被稱為「唱作四小強」,除一直與她傳緋聞的張敬軒外,亦有指出道時 Ivana曾與張繼聰拍過兩個月拖,其後無疾而終,而不久張亦與謝安琪交往及結婚。對於緋聞王菀之就淡定說:「唔單只佢(張繼聰),仲有好多人傳,所以我都無所謂,但求出嘅時候出張靚啲嘅相咁就好喇,哈哈哈!」

張繼聰跟謝安琪 06年撻著,其後謝安琪火速懷孕,上週五( 22日)本刊問及張繼聰與王菀之拍拖一事,張亦斬釘截鐵否認,回應話:「肯定無,識 Ivana時已同老婆一齊,我老婆同佢都好 friend,我哋係好好朋友。」

放大圖片

我哋係好好朋友。(真實對白)

放大圖片


.[FACE]多人爭 窮 band友狂溝 王菀之:有好幾個追我
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/face-band-face.html
.[FACE]多人爭 窮 band友狂溝 王菀之:有好幾個追我
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/face-band-face.html