2013年1月21日 星期一

甄妮教好陳奕迅 再轟G.E.M.




甄妮教好陳奕迅 再轟G.E.M.

【甄妮爆G.E.M.】再轟G.E.M.

甄妮﹕「咩道歉,佢有道歉咩?」

甄妮噚晚喺《第三十五屆十大中文金曲頒獎音樂會》後台接受訪問,佢表示自己好遲來,所以冇見到G.E.M.。對於G.E.M.表示會邀請佢欣賞其個唱,甄妮即冷淡謂:「哦,時間啱,WHY NOT?」

而G.E.M.早前喺微博向甄妮道歉,甄妮即反問:「咩道歉,佢有道歉咩?」並再次強調當日G.E.M.有好多時間同佢打招呼,之後又繼續暗寸說:「我喺呢行40年,亂講乜嘢唔在乎,係唔係真,心照。我知道彼此要大家尊重,唔好傷到人。要宣傳我唔使,我好少講嘢、好靜,記者會都唔想去。」甄妮即係話到明,佢唔係為咗宣傳演唱會而講呢啲嘢喎。



兩個甄妮一齊夾擊G.E.M.,好大壓力﹗



G.E.M.對住前輩謝安琪有講有笑,幾識尊重人。



G.E.M. tag埋名向甄妮道歉,就係驚佢少上微博睇唔到。但甄妮話﹕「咩道歉,佢有道歉咩?」

望手下留情 甄妮﹕「我一句大話都冇講」

甄妮噚晚喺「中文金曲」受訪時,講完一輪話唔接G.E.M.道歉,又直指當日對方喺大球場唔打招呼單嘢係真。

因為甄妮先扯火、以前輩身份批評後輩G.E.M.冇家教,噚晚頒獎禮上,又大讚曾經俾佢鬧「目中無人」嘅Eason因為佢——甄妮教得好先有今日。此話一出,更令不少觀眾同網民嘩然。

甄妮噚日受訪時再澄清﹕「我成日講真話,點知邊句就會引起人哋有反應。事情係真,我一句大話都冇講,我唔係偏激,我連佢中文名三個字都叫唔出,我唔係針對任何人,不過我咁啱開個唱,唔好俾人覺得博乜,麻煩手下留情,幫下我幫下人哋,多謝大家。」

其實甄妮噚晚喺台上,已講咗句﹕「使唔使搞到咁大呀﹗」如果唔想沒完沒了,應該點好呢?



要學到Eason咁高道行,起碼12年。而G.E.M.出道,只有5年。

幻想同甄妮見面 G.E.M.﹕Hi? 定擁抱?

鄧紫棋(G.E.M.)噚晚喺 《第三十五屆十大中文金曲頒獎音樂會》,同擔任頒獎嘉賓嘅前輩甄妮姐姐同場,但兩個人冇撞到正,最終緣慳一面。

G.E.M.坦言話到場後,先知甄妮會上台,又話自己有啲緊張,不過喺後台見唔到對方,強調自己唔係避見佢,佢之後仲有問工作人員甄妮喺邊,但得知對方已經離開。

G.E.M.透露有幻想同練習過與甄妮見面時畫面,佢話:「揮手『Hi』定來個擁抱?我喺腦內綵排過,總之隨緣,唔好俾我太大壓力,今次事件係叫我唔好再怕醜,今日見到學友都有打招呼,仲同佢傾咗兩分鐘同合照,係我最大收穫。」



後輩鄧紫棋同前輩甄妮噚晚同場,但不相見。(蘋果日報)



G.E.M.坦言有幻想過同甄妮相遇的畫面,但最終都係得個想字﹗

若後輩冇打招呼 學友:「唔會出聲,但會記喺心。」

甄妮鬧G.E.M.目中無人冇打招呼呢單嘢,近排都炒得好熱,甄前輩吋噚晚喺台上,仲嬲嬲地話﹕「有時我好面懵,我好想同佢哋打招呼,但佢哋見到我,唔知識定唔識,我又唔知點稱呼,所以有好多誤會。使唔使搞到咁大呀﹗」

就連歌神張學友都有留意到呢單嘢,佢噚晚喺《第三十五屆十大中文金曲頒獎音樂會》拎咗個「金曲35周年榮譽大獎」,之後喺後台接受訪問,自爆鄧紫棋(G.E.M.)有同佢打招呼,又笑指甄妮姐姐教得好,而現場後輩都好有禮貌。問學友有冇遇過甄妮嘅情況(即後輩冇同佢打招呼),學友話:「冇遇過,就算遇到都唔會出聲,但會記喺心。」

咪就係囉,有啲嘢唔使下下都拎出嚟講嘅,成日提住會俾人覺得你唔夠大方囉﹗



兩代歌神碰頭,陳奕迅(左)有冇同學友哥打招呼先?



G.E.M.在今年頒獎禮收穫甚豐,但同樣是非亦不絕。

Joey同甄妮打招呼 食檸檬呀

容祖兒噚晚出席《第三十五屆十大中文金曲頒獎音樂會》,對於以13.5個獎成為四台頒獎禮嘅大贏家,Joey表示冇計算勝利,旨在參與,亦不會不攞獎,反而會攞到直到大家唔要佢為止。

Joey話覺得接受失敗亦係勇氣嘅表現,又謂有同甄妮打招呼,仲話:「一定要,師傅(羅文)有帶我見佢,我知道咩係尊師重道,但嗰時甄妮姐姐冇乜點理我,可能我乖。總之見到前輩會打招呼,係正常禮儀,但唔會排除萬難衝埋去。」



同樣係由甄妮頒獎,Joey保持少少距離,Eason就下跪,大異奇趣。



Joey自爆同甄妮打招呼,但對方唔係太理佢。



表情好似有啲尷尬。



慶功宴上騷玉背



Joey話會繼續唱歌,亦會繼續攞獎,越唱越強。



.甄妮教好陳奕迅 再轟G.E.M.
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/gem-gem_21.html
.甄妮教好陳奕迅 再轟G.E.M.
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/gem-gem_21.html