2013年1月9日 星期三

樂壇火種辣出癮 甄妮論盡無禮歌手

「入廟拜神」是必須的,所以各樂壇後輩以後見到甄妮姐知點做啦?


樂壇火種辣出癮 甄妮論盡無禮歌手

時下乜都要真嘢,要真功夫,唔要造假,好似樂壇大姐大甄妮咁就夠曬實力,所以明年2月18日和19日移師紅館舉行《甄妮愛Show世界巡迴演唱會》叫好叫座,記者會上更即公佈加開20日一場、共演3場。今次回歸樂壇,阿姐唔只開金口大唱經典金曲咁簡單,仲做埋樂壇判官,論盡當今歌手的歌藝及品格,提點後輩不要忘本,要有規有矩。她說:「我知道自己今時今日嘅地位,我講嘅嘢就好似係聖旨咁!其實都覺得自己咁講幾乞人憎,令人討厭,但人地問,我照講出嚟啫,所以我咪唔玩(樂壇)囉。」甄妮為宣傳個唱唔怕做樂壇火種四圍辣火頭,因為她再三強調,全部實話實說。採訪:巫明

甄妮姐姐大鬧鄧紫棋(G.E.M.)無禮貌掀起風波,Jenny重提G.E.M.時仍然有話要說:「其實我唔識佢哋,喺佢初出道時,佢經理人邀請我同呢位小巨肺合唱,被我婉拒而種落禍根,G.E.M.冇大冇細!」她又自嘲說:「可能我太老,佢唔識我啩,其實我都恨做後輩。我想講,做藝人基本條件係要有禮儀,連修養都冇,叻極有限,一個人嘅靈氣係冇得教嘅,所謂相由心生。以前五步之內只要見到尤雅,我經已叫定佢尤姐。」其實無規無矩嘅藝人點只阿G.E.M.一個,大姐大愈講愈勞氣,對圈中一眾天王天後的品格插到體無完膚。

抽水Chok王

「好似嗰個又演又唱嘅當紅小生,佢喺公開場合(去年7月7日的《翡翠歌星紅白鬥》)見到我都係眼望望,唔睬人,但最奇怪係佢接受電視台訪問時,就好興奮咁同主播講,話見到甄妮姐姐好開心囉,嚇?佢明明連招呼都冇同我打喎,有幾開心呢,似係抽水行為多啲。」

碌葛媽媽

「佢(兩子天後)都係冇乜禮貌,有次我喺後台同郭富城傾偈,佢望住我,既冇打招呼,亦都冇插嘴,直至等我同Aaron講完,佢先至同Aaron續談,你明唔明我當時幾咁尷尬呀?所以嬲嬲哋都返轉頭同佢講:『我唔識你,所以唔知同你講乜好!』講完就轉身走,當時佢好愕然,亦都可能係講出佢個心聲,我都知自己咁講好無聊,忍屎忍尿,自己真係忍唔住,但講完真係舒服咗。」

爆肺人妻

「好彩我唔學似徐小鳳咁,會主動同後輩影合照,聽聞有次小鳳姐就觸礁,佢喺後台拍門邀請後輩影合照,個個都好Nice,惟獨想跟佢(爆肺人妻)影相留念,佢助手竟冷淡轉述:『佢唔舒服,面口唔好睇,唔影嘞!』」



「入廟拜神」是必須的,所以各樂壇後輩以後見到甄妮姐知點做啦?

因為五個月前無主動打招呼,所以甄妮姐姐覺得G.E.M.目中無人,其實記性好也不是好事。

因為五個月前無主動打招呼,所以甄妮姐姐覺得G.E.M.目中無人,其實記性好也不是好事。

林峯要Chok又要型,一心難三用啊。

林峯要Chok又要型,一心難三用啊。

因為忙湊仔,Kelly無精神唔記得打招呼都難怪嘅。

因為忙湊仔,Kelly無精神唔記得打招呼都難怪嘅。

謝安琪近排經常病,可能唔想散播病菌所以自我隔離啫。

謝安琪近排經常病,可能唔想散播病菌所以自我隔離啫。

塞錢入你袋

有彈就有讚,甄妮姐姐亦開名讚賞會向她「請安」的一眾乖歌手。

「李玟每次見都我都好熱情,話我係佢偶象;關心妍會上前自我介紹,仲話見到我好有壓力;梁詠琪好合作,個人好OK;楊千嬅都好客氣,有次仲喺電視城問我借化妝間VIP房用,我唔理佢個樣有幾變,但個心始終唔變。」Jenny強調,唔係教仔,教仔係返屋企畀阿媽教,提點你,我只係送禮物畀你。

問到當今樂壇邊個歌手最出色時?甄妮自信道:「So Far冇一個人可以同我比較,我冇接班人!問題要睇埋唱功、有冇與時並進,好似麥當娜咁,60歲有60歲嘅樣,唔一定好似老人家咁。至於最Hit嘅陳奕迅唱得係好OK,但唱Live好似聽CD咁囉,好似柯打一碟咕嚕肉,舖頭同大排檔分別就係有裝飾,要色、香、味俱全,收人100萬,係咪要畀番同等優質嘅食物呀?好似以前阿倫咁都係要執到正㗎啦,依家邊有呢啲歌仔唱呀?」

最後甄妮姐姐袋錢落後輩袋:「做藝人基本條件唔好忘本,少年輕狂,突然變暴發戶唔係好事,咁樣好快會玩完,謙虛係一種美德,做返自己先至會快樂,上台係藝人;落台做番平凡人咁先係成功藝人,要日日擺甫士唔攰嘅咩?以前我連掃地、抹抬機會都冇,家陣變成樂趣,畀人搶走掃把會反面。」

甄妮讚Eason唱得好,但唱Live無驚喜,好似聽CD咁。

甄妮讚Eason唱得好,但唱Live無驚喜,好似聽CD咁。



.樂壇火種辣出癮 甄妮論盡無禮歌手
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_3579.html
.樂壇火種辣出癮 甄妮論盡無禮歌手
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_3579.html