2013年1月18日 星期五

[忽然1周]無綫力捧 直逼胡杏兒 萬綺雯收天價做親生女

周一( 14日),萬綺雯對於樂小姐以天價斟她做親生女,她笑曬口直認彼此有傾過。 <br><br>萬綺雯:「係有傾過合約!」(真實對白)


娛聞樂

無綫力捧 直逼胡杏兒 萬綺雯收天價做親生女

2013年01月18日

89年亞姐出身,憑 42吋長腿成為 icon的萬綺雯,去年由亞視過檔無 綫拍第一套劇《老表,你好 嘢!》即做女主角,拍住有收視保證的視帝郭晉安,相比其他過檔的「亞視人」,待遇明顯優厚得多。

花旦買少見少,無 綫希望萬綺雯由部頭約改簽成「親生女」。據知無 綫以 5萬一集的「頂級花旦價」利誘萬綺雯簽三年經理人合約,劇價直逼視後胡杏兒。樂小姐更直認不諱:「我好鍾意萬綺雯,好想簽佢(親生女)!」樂小姐恨女恨到發燒喎。

42歲的萬綺雯憑 98年《我和殭屍有個約會》飾演馬小玲一角彈起,其 42吋長腿無人不知,成為亞視當紅花旦, 00年與編劇陳十三結婚後淡出電視圈。不過,去年戲癮大發,轉會去無 綫拍《老表,你好 嘢!》,劇集於周一( 14日)首播。

放大圖片

與無綫人打成一片

周一( 14日),主角之一王祖藍請食飯,《老》演員及工作人員都俾面到場,順便一齊睇電視首播。萬綺雯與劇中主要演員已打成一片,完全融入無綫。

監製爭住用

放大圖片

去年視後胡杏兒遠赴海南島拍《衝上雲霄 2》,罕有三點式上陣搏到盡,不過萬綺雯個勢直逼胡杏兒,胡一姐地位隨時不保。

「亞視人」加盟無 綫拍劇即做女主角,前無古人。據知無 綫最近密斟萬綺雯簽三年經理人合約,出到 5萬元拍一集劇的天價,直逼視後胡杏兒 6萬元一集。知情者透露:「蚊蚊(萬綺雯)好受無 綫監製歡迎,已拍 嘅兩套劇監製對佢讚不絕口。樂小姐親自打電話俾蚊蚊叫佢考慮簽經理人合約,仲出到 5萬蚊一集。價錢咁吸引,蚊蚊當然心鬱鬱啦!有監製收到風,已經爭住 book蚊蚊做女主角。不過蚊蚊講明唔想飛起跟佢多年 嘅經理人,就算簽做親生女,都要俾番依家個經理人跟番所有 嘢,而且佢都要老公陳十三批准先得。」

其實親生女合約都可以沿用自己經理人,不過細節上比較複雜,無 綫為表誠意,亦表明萬大事有商量。至於萬綺雯一直想家庭事業兩者取得平衡,與編劇老公陳十三結婚 13年一直恩愛,兩人更共用微博,經常上載旅遊照片曬幸福。不過近日有報道指陳十三因吸煙過量,導致結婚 13年來依然不育。

生仔順其自然

放大圖片

樂易玲:「我係好想簽佢!」(真實對白)

周一( 14日)萬綺雯出席《老》飯局大笑回應:「我同老公講你俾人偷影 咗,話你『唔得』呀!佢講笑話今次真係一額汗,仲以為影到佢攬住條女喎!笑死我!其實我冇話過唔生仔,順其自然啦!」對於無 綫以 5萬一集利誘簽三年經理人合約,萬綺雯直認曾與無 綫接觸過:「我 哋係有傾過合約 嘅 嘢,不過都係好初步, 嚟緊仲未有劇拍住,我想同老公去旅行玩嚇先!」

樂小姐亦透過電話回應,直認好想簽萬綺雯:「我係好想簽佢(親生女),不過仲要坐低慢慢傾細節。我好鍾意佢(蚊蚊),以前亞視 啲女藝員我淨係留意佢一個!如果佢肯簽,咩 嘢都有得傾。」樂小姐偏心到講埋出口,若然萬綺雯他日有機上台攞視後,必定第一個多謝樂小姐!

長腿人妻有觀眾緣

《老表,你好 嘢!》周一首播已有 31點收視,反應都算熱烈。萬綺雯亦非常有觀眾緣,不少網友讚她 keep得好兼有新鮮感。難怪無 綫為簽萬綺雯,欲以天價 5萬元一集重金禮聘她。

放大圖片

《老表,你好 嘢!》 2萬一集

萬綺雯加入無 綫的首部劇《老表,你好 嘢!》共 20集,其拍劇酬勞約 2萬一集。

放大圖片

《好心作怪》 3萬一集

上月剛煞科的新劇《好心作怪》,萬綺雯飾演三哥苗僑偉老婆,酬勞已升至 3萬一集。

防腐 24年

42歲的萬綺雯由 89年選亞姐至今已 24年,樣貌身材都冇乜變過, keep住童顏之餘,招牌 42吋長腿依然見得人,係圈中防腐一族。

放大圖片

89年

當年 18歲的萬綺雯在婚紗店打工,影了輯相做生招牌,被前亞姐總監劉娟娟見到,力邀參選並獲亞軍,當年面圓圓還有點 baby fat。

放大圖片

00年年

亞視重頭劇《我和殭屍有個約會》添食拍第二集,女主角萬綺雯三點式上陣,以當時電視尺度算大膽。

放大圖片

03年

與老公陳十三慶祝結婚三周年,去泰國二人世界,萬綺雯在 facebook內公開三點式噴血照片。

放大圖片

12年

去年尾與老公遊峇里,在 facebook大曬 fit爆身材,老公揸相機,萬綺雯企在岩石上大騷長腿。

放大圖片

與老公結婚十三年經常曬幸福,兩人還共用微博,這是「陳十三,萬綺雯」現時的微博大頭相。



.[忽然1周]無綫力捧 直逼胡杏兒 萬綺雯收天價做親生女
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1-1_6404.html
.[忽然1周]無綫力捧 直逼胡杏兒 萬綺雯收天價做親生女
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1-1_6404.html